نوشته شده توسط : استاد سلام

عباسعلی باقری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمادگی مدارس این شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید(97-96) اظهار کرد: اکثر مناطق و مدارس آمادگی کافی را برای آغاز سال تحصیلی جدید دارند و ساماندهی نیروی انسانی انجام شده است
وی، پوشش تحصیلی 100 درصدی دانش آموزان را یکی از اقدامات اساسی آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: امسال با تمهیدات لازم تلاش می کنیم تا هیچ فردی در سن تحصیل از مدرسه و تحصیل بازنماند و برای این افراد نیز ظرفیت های لازم را ایجاد کردیم
باقری افزود: با نهادها و سازمان های دیگر همچون سازمان بهزیستی هم مذاکره کردیم که افراد در سن تحصیل را به ما معرفی کنند
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برای ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی نیز مشکل خاصی وجود نداشته و براساس شیوه نامه مخصوص ثبت نام آنان انجام می شود
وی با بیان اینکه توجه به کیفیت آموزشی مدارس از دیگر اقدامات این نهاد برای سال تحصیلی جدید است، اظهار کرد: برای دست یابی به این هدف ضمن توجه به ارزش و منزلت معلمان، ارتقای توانمندی و آشنایی آنان با روش های جدید آموزشی را در دستور کار قرار دادیم تا معلمان بتوانند اثرگذاری بیشتری بر دانش آموزان داشته باشند
به گزارش ایرنا، براساس اعلام آموزش و پرورش شهر تهران، جشن شکوفه ها (دانش آموزان کلاس اول ابتدایی) فردا چهارشنبه، 29 شهریورماه به صورت نمادین در یکی از مدارس منطقه 11 شهر تهران با حضور مسئولان آموزش و پرورش برگزار می شود
همچنین آیین بازگشایی مدارس شنبه اول مهرماه با حضور رئیس جمهوری در یکی از مدارس تهران برگزار خواهد شد
مدارس شهر تهران در سال تحصیلی جدید میزبان یک میلیون و 100 هزار دانش‌آموز است

منبع: http://www.irna.ir/tehran/fa/News/82670303

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده کلاس آنلاین و تدریس خصوصی در زمینه های تدریس خصوصی ریاضی,تدریس خصوصی عربی,تدریس خصوصی شیمی,تدریس خصوصی زیست,تدریس خصوصی فیزیک,تدریس خصوصی ادبیات, و... آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک عرض نموده و برای تک تک عزیزان آرزوی موفقیت می کند.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی عربی , تدریس خصوصی شیمی , تدریس خصوصی زیست , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام


به گزارش ایرنا علیرضا موذن روز سه شنبه در گفت و با خبرنگاران این استان اظهار کرد: در سال تحصیلی 96 رشته های شیمی کاربردی، مهندسی اپتیک و لیزر، زیست شناسی سلولی و مولکولی نیز به رشته های مقطع کارشناسی افزوده شده است.
وی افزود: واحد تحصیلات تکمیلی دانشگاه کوثر با ایجاد رشته زبان و ادبیات عرب و پذیرش 12 دانشجو در سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی گفت: با احتساب دانشجویان جدید تعداد دانشجوهای این مرکز آموزش عالی به بیش از دو هزار نفر در 19 رشته تحصیلی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه هم اکنون 50 استاد با این مرکز آموزش عالی همکاری دارند گفت: در برخی از رشته های تحصیلی از جمله مهندسی صنایع، زیست شناسی و زبان انگلیسی کمبود استاد داریم چرا که این رشته ها جدید هستند دانش آموخته در مقطع دکتری کم وجود دارد.
وی رتبه دانشگاه کوثر در بین دانشگاه های کشور را در سال 92 ، 565 عنوان کرد و افزود: در سال 95 رتبه دانشگاه به رتبه 213 ارتقا یافت که در سال تحصیلی جدید نیز با توجه به پیشرفت در بیشتر زمینه ها از رشد خوبی برخوردار خواهیم شد.
موذن در خصوص ساختمان دانشگاه کوثر در جاده ارکان نیز گفت: برای تکمیل فضاهای این مرکز آموزش عالی به بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم تا این دانشگاه به سامان شود.
دانشگاه کوثر ویژه خواهران در سال 91 تاسیس، با هفت رشته تحصیلی با 250 دانشجو ر سال 93 آغاز به کار شد و هم اکنون از نظر تعداد دانشجو تک جنسیتی در بین دانشگاه های کشور از لحاظ تعداد دانشجو رتبه دوم را دارد.
در خراسان شمالی بیش از 40 هزار دانشجو در دانشگاه های دولتی، نیمه دولتی و آزاد تحصیل می کنند

منبع: http://www.irna.ir/fa/News/82670299

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده کلاس آنلاین و تدریس خصوصی در زمینه های تدریس خصوصی ریاضی,تدریس خصوصی عربی,تدریس خصوصی شیمی,تدریس خصوصی زیست,تدریس خصوصی فیزیک,تدریس خصوصی ادبیات,تدریس خصوصی صنایع,تدریس خصوصی مهندسی اپتیک و لیزر, و... برای تک تک عزیزان آرزوی موفقیت می کند.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی عربی , تدریس خصوصی شیمی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی ادبیات , تدریس خصوصی صنایع , تدریس خصوصی مهندسی اپتیک و لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

این روزها والدین، بخصوص مادرها خیلی نگران فرزندان مدرسه ای خودشان هستند. این موضوع درباره شکوفه های پیش دبستانی و کلاس اولی از حساسیت بیشتری برخوردار است. حتی اگر فرزند ما با خوشحالی وارد مدرسه شود و به کلاس برود ما باز دلشوره داریم، چه برسد به زمانی که بغض کند و دست ما را محکم بچسبد و ما مجبور باشیم به زور از خودمان جدایش کنیم.

آشنایی صحیح با مدرسه و آموزش دادن چند مهارت ساده  به کودک، کمک می کند تا او شروع بهتری را تجربه کند و شما هم با خیال راحت شکوفه خود را در مدرسه بگذارید و به خانه بروید.

به نظر شما چرا آشنایی با مدرسه مهم است؟

اگر کودک شما در روزهای اول مدرسه احساس خوبی داشته باشد، روزهای بعد را نیز با انگیزه بیشتری به مدرسه می رود و موفق تر خواهد بود.

ترس از مدرسه یکی از اختلالات روانی شایع در دوران مدرسه است که در دانش آموزان دبستانی بیشتر دیده می شود. مخصوصا خانواده هایی که از کودکان خود حمایت های افراطی می کنند، بیشتر دچار این مشکل خواهند شد. حمایت افراطی این پیام را به کودک می دهد: " محیط خطرناک است و تو از حل مشکلاتت ناتوانی"!

کودک جزئیات قوانین و مقررات مدرسه را نمی داند و ترساندن او می تواند مشکلاتی را برای او به همراه داشته باشد. بنابراین هرگز به او نگویید: " اگر غذا نخوری به معلمت خواهم گفت ".

هراس از مدرسه، ترس شدیدی است که فقط در مورد مدرسه وجود دارد و کودک در موقعیتها و جاهای  دیگر دوری از مادر را به راحتی تحمل می کند.

با به کار بردن 4 روش های زیر ترس را از فرزندانمان بگیریم:

 

  1. برخورد مناسب در منزل؛ کودکانی که ترس از مدرسه دارند، نسبتا حساس هستند. از سرزنش و مقایسه فرزندتان پرهیز کنید. دوست داشتن او را مشروط به رفتن به مدرسه نکنید و وقتی نمی خواهد به مدرسه برود، پیامهایی مثل "من دیگر مادرت نیستم" برای او نفرستید و مساله را خصوصی نکنید. برای کودک شرح دهید که رفتن به مدرسه یک قانون اجتماعی است و باید به این قانون احترام گذاشت. هرگز به او نگویید "تو مجبوری به مدرسه بروی" .
  2. معرفی تجربه جدیدی به نام مدرسه رفتن؛ پیش از آغاز مدرسه. هنگام ثبت نام، کودک را با خودتان همراه کنید. فضای مدرسه را به او نشان بدهید. مربی، مدیر و ناظم مدرسه را به او معرفی کنید تا او آمادگی و آشنایی لازم را بدست بیاورد. با او در مورد مشکلات مدرسه رفتن یا به دست نیاوردن شغل مناسب در صورت مدرسه نرفتن، صحبت نکنید. دقت داشته باشید که اضطراب شما به فرزندتان منتقل می شود.
  3. بررسی کنید کودک در مدرسه مشکلی نداشته باشد؛ به کودک، توانایی مراقبت از خود در مدرسه را بیاموزید. آسان جلوه دادن مقررات مدرسه و وجود مربی دلسوزی که ارتباط خوبی با کودک برقرار کند، به آسان شدن حضور او در مدرسه کمک می کند. داشتن مهارت ارتباطی مناسب و دوست یابی باعث کسب تجربه های مثبت  برای فرزند شما خواهد شد. با دادن مسئولیت اجتماعی به او کمک کنید تا بتواند ارتباط بهتری برقرار کند.
  4. وقتی کودک از مدرسه برمی گردد؛ هنگامی که کودک از مدرسه بر می گردد، حتما باید یکی از اعضای خانواده در کنار او حضور داشته باشد. پس از انجام تکالیف، اجازه دهید اوقات فراغت، بازی و استراحت داشته باشد.

استاد سلام، مجری برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی از جمله تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی ، فرارسیدن فصل علم آموزی را به همه شکوفه های دوست داشتنی تبریک می گوید.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی , تدریس خصوصی ریاضی , معلم خصوصی ریاضی , هزینه تدریس خصوصی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش گروه اخبار فرهنگی ایرنا دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی روز سه شنبه به همراه دانش آموزان در این تجمع نسبت به کشتار،سرکوب و کوچ اجباری هزار تن از مسلمانان میانمار که با سکوت مدعیان حقوق بشر جهانی همراه است اعتراض کردند.
دبیرکل اتحادیه در سخنانی گفت: توطئه کشتار مسلمانان ،این بار در میانمار نشان می دهد که اسلام ستیزی و سناریوی فشار بر مسلمانان و آواره سازی پیروان دین اسلام با جدیت از سوی افراط گرایان غربی و شرقی دنبال می شود و در سکوت نهادهای مدعی حمایت از حقوق بشر، این توطئه جهانی با شدت و وقاحت بیشتری دنبال می شود.
حامد علامتی خاطرنشان کرد: سرپوش گذاشتن غرب و نهاد های به اصطلاح حقوق بشری بر روی این فاجعه و چشم بستن بر نسل کشی بیرحمانه مسلمانان نشان می دهد که این نهاد ها به جای آن که جلوی این کشتارهای وقیحانه را بگیرند ،به عنوان ابزاری در دست نظام سلطه و قدرت های زیاده خواه غربی ،علیه کشورهای مستقلی همچون جمهوری اسلامی ایران توطئه کرده و بیانیه مداخله جویانه صادر می کنند.
وی گفت: در یمن هزاران کودک بی گناه ،قربانی تجاوز نظامی عربستان سعودی شده و هزاران تن از مردم ،گرفتار بیماری وبا شده اند در سوریه ،عراق و در افغانستان و پیش از این در بوسنی ،توطئه نسل کشی مسلمانان با چراغ سبز قدرت های اهریمنی جهان و حمایت پیدا و پنهان نظام سلطه رو خونخواران و دیکتاتوری های سفاک تاریخ را سفید کرده است اما نکته متفاوت و قابل توجه درباره کشتار بیرحمانه مسلمانان میانمار این است که این جنایت ها در کشوری رخ می دهد که در راس نظام سیاسی آن شخصی قرار گرفته است که جایزه صلح نوبل دریافت کرده است !
وی افزود: اگر اعطا کنندگان این جوایز به راستی قائل به توسعه صلح جهانی هستند ،باید با پذیرش اشتباهات و جنایات دولت میانمار و محکوم کردن سکوت وقیحانه در برابر کشتارمظلومانه مسلمانان در این کشور ،جایزه صلح نوبل را از عامل اصلی حمایت از این جنایت ها پس بگیرند
او ادامه داد: سران کشور های اسلامی با چشم بستن بر روی کشتار مسلمانان میانمار نشان داده اند که مسئله آنها نه شیعه است نه سنی ،بلکه انفعال در برابر خواست اربابان غربی است
علامتی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید یاد آور شد که قوه قضائیه نیز مسئول پیگیری حقوقی و تعقیب قضائی دولت و ارتش میانمار در مجامع حقوقی جهانی است و انتظار می رود حداکثر تلاش حقوقی خود را برای جلوگیری از این نسل کشی ظالمانه به کار گیرد
بعد از سخنرانی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بیانیه این اتحادیه در محکومیت مسلمان میانمار توسط یکی از دانش آموزان به دو زبان فارسی و انگلیسی قرائت شد.

منبع: http://www.irna.ir/fa/News/82670351

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده کلاس آنلاین و تدریس خصوصی در زمینه های تدریس خصوصی ریاضی,تدریس خصوصی عربی,تدریس خصوصی شیمی,تدریس خصوصی زیست,تدریس خصوصی فیزیک,تدریس خصوصی ادبیات, و... آرزوی صلح جهانی را از خداوند منان خواستار است.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی ادبیات , تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی شیمی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی عربی , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش ایرنا، کارنامه نهایی شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 1396 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، بعدازظهر سه شنبه، 28 شهریورماه بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.
داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره داوطلبی یا شماره پرونده آزمون خود به همراه شماره شناسنامه و سال تولد، کارنامه خود را مشاهده کنند.
در این کارنامه، رتبه داوطلب، آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کدرشته محل‌های انتخابی داوطلب در میان متقاضیان و در سهمیه مربوط ، قابل مشاهده است.
داوطلبانی که پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی، درباره مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته خود سؤال یا ابهامی داشته باشند می‌توانند حداکثر تا 20 مهرماه از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش اقدام کنند.
آزمون سراسری سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیر ماه در 372 شهرستان و 478 حوزه امتحانی در کشور و 27 حوزه در 23 کشور دنیا برگزار شد.
در آزمون سراسری سال 96 تعداد 930 هزار و 482 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، حدود 59 درصد زن و 41 درصد مرد بودند که از این تعداد، 838 هزار و 972 نفر در جلسه آزمون شرکت کردند و نهایتا 838 هزار و 929 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.
نتایج نهایی کنکور امسال، شامگاه جمعه 24 شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

منبع: http://www.irna.ir/fa/News/82670338

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده کلاس آنلاین و تدریس خصوصی در زمینه های تدریس خصوصی ریاضی,تدریس خصوصی عربی,تدریس خصوصی شیمی,تدریس خصوصی زیست,تدریس خصوصی فیزیک,تدریس خصوصی ادبیات, و... برای تک تک عزیزان آرزوی موفقیت می کند.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی شیمی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی عربی , تدریس خصوصی ادبیات , کلاس آنلاین , تدریس خصوصی ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

شاخص کیفیت هوا (Air Quality Index = AQI) معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامتی افراد است که به ترتیب از صفر تا 50 در شرایط پاک (سبز)، 51 تا 100 در شرایط سالم (زرد) (حدمجاز استاندارد یا حد سلامت)، 101 تا 150 در شرایط ناسالم برای گروه حساس (نارنجی)، 151 تا 200 در شرایط ناسالم (قرمز)، 201 تا 300 در شرایط بسیار ناسالم (بنفش) و 301 تا 500 در شرایط خطرناک (ارغوانی) تعیین شده است». 
محمد رستگاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8امروز با 2 عددکاهش نسبت به روز گذشته بر روی عدد 83قرار گرفته و سالم است
وی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون در 24 ساعت گذشته از 69به 74اظهار کرد: در همین مدت میزان آلاینده منوکسید کربن نیز از 29به35 افزایش یافته است
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: پارک قائم (منطقه 18)با شاخص 120، شهرداری منطقه 19با شاخص 116، پیروزی(منطقه 13) با شاخص 114 بیشترین میزان آلودگی شهر تهران در 24 ساعت گذشته را داشتند
رستگاری افزود: ایستگاه های شهرداری منطقه4 با شاخص31، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه 1)باشاخص44و شهرداری منطقه 11 با شاخص55 نیز پاک ترین هوای شهر تهران در این مدت را داشتند
به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران؛ از ابتدای امسال کیفیت هوای پایتخت 9 روز پاک،153 روز سالم و 21 روز نیز برای گروههای حساس ناسالم بوده است

منبع: http://www.irna.ir/fa/News/82669584

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی در زمینه های تدریس خصوصی زیست,تدریس خصوصی شیمی,تدریس خصوصی المپیاد شیمی,تدریس خصوصی المپیاد زیست,کلاس آنلاین و ... هوای پاک و سالم برای هم وطنان گرامی را از خدای منان خواستار است.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی شیمی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی المپیاد , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

شاخص کیفیت هوا (Air Quality Index = AQI) معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامتی افراد است که به ترتیب از صفر تا 50 در شرایط پاک (سبز)، 51 تا 100 در شرایط سالم (زرد) (حدمجاز استاندارد یا حد سلامت)، 101 تا 150 در شرایط ناسالم برای گروه حساس (نارنجی)، 151 تا 200 در شرایط ناسالم (قرمز)، 201 تا 300 در شرایط بسیار ناسالم (بنفش) و 301 تا 500 در شرایط خطرناک (ارغوانی) تعیین شده است». 
محمد رستگاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8امروز با 2 عددکاهش نسبت به روز گذشته بر روی عدد 83قرار گرفته و سالم است
وی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون در 24 ساعت گذشته از 69به 74اظهار کرد: در همین مدت میزان آلاینده منوکسید کربن نیز از 29به35 افزایش یافته است
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: پارک قائم (منطقه 18)با شاخص 120، شهرداری منطقه 19با شاخص 116، پیروزی(منطقه 13) با شاخص 114 بیشترین میزان آلودگی شهر تهران در 24 ساعت گذشته را داشتند
رستگاری افزود: ایستگاه های شهرداری منطقه4 با شاخص31، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه 1)باشاخص44و شهرداری منطقه 11 با شاخص55 نیز پاک ترین هوای شهر تهران در این مدت را داشتند
به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران؛ از ابتدای امسال کیفیت هوای پایتخت 9 روز پاک،153 روز سالم و 21 روز نیز برای گروههای حساس ناسالم بوده است

منبع: http://www.irna.ir/fa/News/82669584

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی در زمینه های تدریس خصوصی زیست,تدریس خصوصی شیمی,تدریس خصوصی المپیاد شیمی,تدریس خصوصی المپیاد زیست,کلاس آنلاین و ... هوای پاک و سالم برای هم وطنان گرامی را از خدای منان خواستار است.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی شیمی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی المپیاد , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش ایرنا، مقبره الشعرای تبریز که بر اساس اسناد و مدارک تاریخی، مدفن 400 تن از شاعران و عارفان نامی و گمنام ایران زمین از جمله 'شهریار ملک سخن' در طول حدود یک هزار سال اخیر است، امروز سفره فرهنگی-معنوی اش را برای میزبانی از میهمانان محمد حسین بهجت تبریزی، ملقب به 'استاد شهریار' گشوده بود
مقبره استاد شهریار در زیرزمین مجموعه فرهنگی تفریحی 'مقبره الشعرا' همزمان با پنهان شدن تدریجی خورشید عالمتاب در پشت ارتفاعات سر به آسمان ساییده 'میشو' در غرب تبریز، میزبان قافله دوستداران فرهنگ و ادب ایران زمین بر بالین 'استاد شهریار' بود که در سالروز مرگ وی که به حق 'روز ملی شعر و ادب' نامگذاری شده است، برای گلباران مزار استاد در این محل گرد آمده بودند
شاعران بر دو گونه اند، بعضی بدلیل سرودن شعرهای عامه پسند و احیای آداب و رسوم محلی و فولکور مردمان منطقه ای در نزد مردم محبوب اند و برخی دیگر نیز به دلیل سرودن شعرهایی کلاسیک و در قالب و قوافی مطرح شعری نزد خواص محبوب و مقبول اند، اما شهریار شعر و ادب 'محمدحسین بهجت تبریزی' به دلیل تسلط در هر حوزه شعری مقبولیت و محبوبیتی صد چندان نزد هر دو گروه دارد.
امروز دوستداران اش برای گلباران مزارش در مقبره الشعرا گرد آمدند و جالب توجه تر از اجرای مراسم، هارمونی ناموزون حضار است؛ چه پیرمردی کمر خمیده و هم عصر شهریار، شاعرانی تجربه اندوخته در مکتب شعری شهریار و نونهالانی که حتی به هنگام مرگ شهریار نیز به دنیا نیامده بودند، گل به دست و زمزمه حیدربابا بر لب دور تا دور مزار را گلباران کردند.
اگر حضور شاعرانی انبوه در این مراسم امری معمول و معهود است؛ چرا که شاعرانگی را با ذکر و ورد شعرهای روح افزای حافظ زمان، شهریار ملک سخن آموخته اند، اما حضور هنرمندانی از نوازندگان و خوشنویسان در مقبره شهریار و کتابت شعرهای شهریار به خط زیبای ثلث، نستعلیق و شکسته مراسم را تا حد شان والای این شاعر مردمی آراسته بود.
شهـرت شعری شهـریار چنان است که تمام کشورهای فارسی زبان و ترک زبان و هـر جا که ترجـمه یک قـطعـه او رفته باشد، هـنر او را می سـتایـند
منظومه 'حیدر بابایه سلام' که در سال 1330 شمسی منتشر شد، از لحظه نشر مورد استقبال محافل ادبی داخلی و خارجی گرفت
'حـیـدر بابا' نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـت و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شد
این منظومه از آثار جاویدان شهریار و نخستین شعری است که وی به زبان مادری خود سروده است
منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی است و در اکثر دانشگاه های جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته و برخی از موسیقیدانان مطرح جهان همانند هاژاک، آهنگساز معروف ارمنستان، آهنگ جالبی بر آن ساخته است.
از سوی دیگر دیوان اشعار فارسی شهریار ملک سخن نیز که کارنامه قطوری از افزون بر 70 سال فارسی سرایی شاعر بزرگ ایران زمین است، بارها و خارج از شمارش تجدید چاپ شده است تا دوستداران شعر و ادب در فلات ایران از چکامه های حافظ زمان در هر دو زبان 'فارسی شکر' و 'ترکی هنر' بهره ها گیرند و لذت ها برند.
دیوان فارسی استاد شهریار، یادآور خاطراتی از هفت دهه دوستی، همنشینی و هماوردی وی با بزرگان عرصه ادب فارسی همچون ملک الشعرای بهار، نیما یوشیج، هوشنگ ابتهاج و اسامی پرشمار دیگری است و هر یک از شعرهای این دیوان، گوشه ای از تاریخ ادبیات کشورمان را در این بازه زمانی در سینه مکتوم می دارد

** شهریار شاعر صاحب مکتب 
شهریار شناس تبریزی، استاد شهریار را یکی از پرچمداران شعر و ادبیات معاصر از مشروطه به این سو می داند و می گوید: هر شاعری صاحب مکتب نیست ولی شهریار هم در شعر فارسی و هم در شعر ترکی صاحب مکتب است.
ابوالفضل علیمحمدی نامگذاری 27 شهریور ماه به نام روز شعر و ادب را برازنده شهریار می داند و اضافه می کند: شهریار به راستی حافظ زمان است و در شعر صاحب مکتبی است که پیرو زیاد دارد.

** تشکیل ستاد ملی بزرگداشت استاد شهریار
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز فقدان استاد شهریار را ضایعه عظیمی در اقلیم فرهنگ و ادب و عرصه شعر و شاعری ایران زمین توصیف می کند و می گوید: تسلی بخش دل همه، نامگذاری به حق این روز بنام روز شعر و ادب فارسی است.
محمد محمدپور با بیان اینکه این روز می تواند زمینه تکریم و گسترش وفاق ملی در جامعه باشد، خواستار تشکیل ستاد ملی بزرگداشت استاد شهریار و روز ملی شعر و ادب فارسی است.
وی با اشاره به اینکه تبریز در سده های مختلف مهد شعر و ادب و خاستگاه بسیاری از تحولات شگرف ادبی، اجتماعی و سیاسی بود، خاطرنشان می کند: وظیفه ما تجلیل از مفاخر و مشاهیر خودمان است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اضافه می کند: در مواجهه با دنیای خاص امروز که ارتباطات با شتاب خیره کننده ای در جریان است، با تکریم از بزرگان فرهنگ و ادب و اندیشه می توان جلوی گسست فرهنگی را گرفت.
محمدپور با بیان اینکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی نیاز به معرفی و تکریم بزرگان مان داریم، اظهار می کند: ما باید در جهان امروز و در برابر فرهنگ های مختلف با قوت و با اتکا به داشته هایمان سرافرازانه بایستیم
روز بیست و هفتم شهریور ماه، سالروز درگذشت محمد حسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی روز ملی شعر و ادب نامیده شده است
از جمله دلایل انتخاب این روز این بود که شهریار هم از نظر توانایی ادبی، در عرصه های مختلف شعر طبع آزمایی کرد و هم با مردم می زیست و در کنار پاسداری از سنت های ادبی ایران زمین، سروده های عامه پسندی داشت.
در نهایت تسلط استاد شهریار به زبان و ادب فارسی و ترکی او را از همعصران خویش متمایز کرد و موجب شد که وی به نماد زبان و ادب ایران زمین تبدیل شود.
27 شهریور سالروز درگذشت محمد حسین بهجت تبریزی معروف به شهریار به عنوان روز شعر و ادب فارسی نام گذاری شده است.
این شاعر شیرین سخن در سال 1285 در تبریز چشم به جهان گشود و در سال 1367 چشم از جهان بست و در مقبره الشعرای تبریز آرام گرفت.
شهریار در سرودن انواع گونه‌های شعر فارسی مانند قصیده، مثنوی، غزل، قطعه، رباعی و شعر نیمایی تبحر داشت اما بیشتر از دیگر گونه‌ها در غزل شهره بود و از جمله غزل‌های معروف او می‌توان به 'علی ای همای رحمت' و 'آمدی جانم به قربانت' اشاره کرد
گزارش: نعمت مرادپور**انتشار: عزیزی راد

منبع : http://www.irna.ir/fa/News/82669282

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های آموزشی در زمینه های تدریس خصوصی,تدریس خصوصی ادبیان فارسی,تدریس خصوصی زبان انگلیسی,تدریس خصوصی زبان آلمانی,تدریس خصوصی زبان فرانسه و ... برگزار کننده کلاس آنلاین روز ملی شعر و ادب پارسی را به همه دوستداران ادبیات تبریک عرض مینماید.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی ادبیات فارسی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان آلمانی , تدریس خصوصی زبان فرانسه , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، دکتر علی کشاورزی، عضو هیأت علمی گروه علوم و مهندسی خاک، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه، در طرح تحقیقاتی خود با عنوان «کاربرد روش‌های نوین داده‌کاوی و پدومتری در مدل‌سازی مکانی خاک و استفاده پایدار از اراضی و محیط زیست» و با همکاری مشترک دکتر علی باقرزاده، دانشیار و مهندس امین قلی‌زاده، کارشناس ارشد آگرواکولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و دکتر جلال شیری، استادیار گروه مهندسی آب دانشگاه تبریز، موفق به طراحی و ساخت نرم‌افزار مدل‌سازی و تخمین جرم مخصوص ظاهری خاک با عنوان Soil Bulk Density Estimator شد.

دکتر علی کشاورزی، سرپرست این تیم تحقیقاتی، با تاکید بر اینکه در مدل‌هایی که به پیش‌بینی فرآیندهای حاکم در محیط خاک می‌پردازند، آگاهی از مقادیر جرم مخصوص ظاهری خاک به عنوان یک پارامتر ورودی، ضروری است. وی افزود: «جرم مخصوص ظاهری خاک، در تبدیل روابط جرمی- حجمی، تخمین ظرفیت خاک در ذخیره‌سازی کربن و تعیین میزان انبارش مواد مغذی در خاک بسیار مورد نیاز است. جرم مخصوص ظاهری خاک همچنین در برآورد خصوصیات نگهداشت آب در خاک مورد نیاز بوده و دانستن آن به عنوان یک پارامتر ورودی در مدل‌هایی که به بررسی حرکت آب، املاح و رسوبات می‌پردازند، اجتناب ناپذیر است».

وی ادامه داد: «جرم مخصوص ظاهری خاک، به عنوان شاخصی برای آگاهی از میزان تراکم خاک، تخلخل و معیاری از کیفیت خاک نیز به شمار می‌رود. در نهایت می‌توان با استفاده از جرم مخصوص ظاهری خاک به عنوان یک ابزار کلیدی، به توصیف ساختمان خاک پرداخت».

عضو هیأت علمی گروه علوم و مهندسی خاک پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران تاکید کرد که این نرم‌افزار به عنوان بخشی از چندین نرم‌افزار تولیدی تحقیقاتی در حوزه مدل‌سازی و تخمین خاک بوده که طراحی، ساخت، کدنویسی، اجرا و تست آن در مجموع در حدود یک سال به طول انجامیده است و قادر است که به صورت stand-alone و بدون نیاز به پلاتفرم مجزا و با استفاده از برخی ویژگی‌های زودیافت و سهل‌الوصول‌تر خاک، به تخمین و مدل‌سازی جرم مخصوص ظاهری خاک بپردازد که به موازات اندازه‌گیری مستقیم این پارامتر در آزمایشگاه، کمک مؤثری به کنترل نتایج تحقیق خواهد داشت».

وی در پایان خاطرنشان کرد: «از دیگر ویژگی‌های کلیدی این نرم‌افزار، قابلیت تولید گراف، ترسیم خط برازش و معادله رگرسیون مقادیر تخمینی و اندازه‌گیری شده و همچنین تولید خروجی‌های مجزا برای ورود در محیط نرم‌افزار اکسل است».

بخشی از نتایج این دستاورد پژوهشی در قالب یک مقاله در Journal of Hydrology از انتشارات Elsevier با ایمپکت فاکتور ۳.۴۸۳ در سال ۲۰۱۷ به چاپ رسیده است.

 

منبع : http://ut.ac.ir/fa/news/4561/

استاد سلام مرجع تخصصی تدریس خصوصی در زمینه های تدریس خصوصی زیست,تدریس خصوصی شیمی,تدریس خصوصی زبان انگلیسی,تدریس خصوصی نرم افزار و کامپیوترو ... این موفقیت را تبریک عرض نموده است .



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی شیمی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی نرم افزار و کامپیوتر , تدریس خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

دانش پزشکیتحقیقات جدید نشان داده که قدرت یادگیری مغز انسان با بالا رفتن سن از بین نمی‌رود. حتی بزرگسالان نیز می‌توانند موضوعات ناشناخته و جدید را یاد بگیرند، فقط باید راه آن را بلد باشند.به گزارش دویچه وله، شاید شما هم در سنینی که از نظر جامعه دیگر سن یادگیری نیست، به فکر ادامه تحصیل در یک رشته جدید افتاده باشید. یا تصمیم گرفته باشید برای تعطیلاتتان در فرانسه زبان فرانسوی بیاموزید یا اینکه در شغلتان یک رشته جدید را فرا بگیرید.
اگر این تصمیمات را گرفته باشید احتمالا هراس همراه با آن را هم تجربه کرده‌اید: آیا مغز من هنوز قدرت یادگیری دارد؟ آیا حافظه‌ام توانایی جذب اطلاعات جدید را دارد؟ آیا قدرت یادگیری من هنوز مانند زمان جوانی‌ام به هنگام تحصیل در مدرسه و دانشگاه است؟
حالا دانشمندان و پژوهشگران به این نتیجه رسیده‌اند که این واهمه‌ها و نگرانی‌ها بیهوده است. کارشناسان روان‌شناسی شناختی و پژوهشگران حوزه آموزش امروزه همگی بر این نظرند که مغز ما ظرفیت و انعطاف‌پذیری (پلاستیسیته) خود را تا پایان عمر حفظ می‌کند.
گِرد کِمپرمن، عصب‌شناس دانشگاه درسدن در آلمان که تحقیقات جدیدی را در زمینه سلول‌های عصبی (نورون‌‌ها) انجام داده این را تایید می‌کند. این کارشناس بر این عقیده است که مغز ما وقتی با داده‌ها و اطلاعات جدید تغذیه می‌شود و در برابر چالش‌های تازه قرار می‌گیرد، فعالتر و موثرتر عمل می‌کند.
این موضوع ثابت می‌کند که نباید از ورود به عرصه‌های جدید یادگیری هراس داشت بلکه برعکس اتفاقا اینگونه است که مغز ورزیده‌تر می‌شود، درست همانند یک عضله.
بسیاری از مردم برای یادگیری موضوعات جدید در بزرگسالی مسئله دارند و نمی‌دانند چطور باید این کار را انجام دهند. کلید ادامه یادگیری و آموزش در بزرگسالی پیش از هر چیز در تکنیک‌ها و استراتژی‌های هوشمندانه نهفته است که توسط آنها یادگیری آسانتر می‌شود.

هفته‌نامه آلمانی اشپیگل در دو بخش دانش و آنلاین با همکاری آلیوشا نویباوئر، استاد روانشناسی افتراقی (روانشناسی مبتنی بر تفاوت‌های فردی Differential Psychology) در دانشگاه گراتس تمرینی را ابداع کرده‌اند که با کمک آن می‌توان هوشیارانه آموخت.
در یک بازه زمانی هشت هفته‌ای شما هر هفته یک تکلیف کوچک را از طریق ایمیل دریافت می‌کنید که کمک می‌کند تا دانش جدیدی را به طور موثر فرا بگیرید.
این روش ‌و تکنیک به قدری ساده طراحی شده ‌که شما فورا می‌توانید آن را وارد روزمرگی‌های زندگی‌تان کنید.
این تمرین‌ها برای تمامی مراحل زندگی مناسب هستند و صرف نظر از اینکه بخواهید یک دوره تکمیلی آموزشی را بگذارنید یا

درحال تحصیل یا کارآموزی باشید یا اینکه تنها بخواهید چند تکنیک ساده را برای کار و زندگی‌تان یاد بگیرید به شما کمک خواهند کرد.

منبع : http://www.khabaronline.ir/detail/708376/science/medical

استاد سلام با بهره گیری از اساتید مجرب آموزشی در زمینه های تدریس خصوصی ,تدریس خصوصی زبان انگلیسی,تدریس خصوصی زبان فرانسه,برگزاری کلاس آنلاین و .... کمک شایانی در جهت یادگیری و آموزش به کاربران گرامی خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان فرانسه , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش خبرنگار ایرنا در رم، منصور احمدی محقق فوق دکترا در مقطع امنیت اطلاعات در دانشگاه کالیاری، موفق به طراحی و ارایه یک نرم افزار آنتی ویروس هوشمند و قوی بنام 'IntelliAV' برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید شد
وی به ایرنا گفت: نرم افزارهای آنتی ویروس زیادی برای سیستم عامل اندروید در بازار موجود است، اما تقریبا تمامی آنها بر اساس امضای ویروس است که فرار از آنتی ویروس را راحت تر می کند. روش های مختلفی بر اساس هوش مصنوعی طراحی شده که بیشتر بر روی دستگاه های اندروید نمی باشد و به صورت آفلاین کار می کنند
وی افزود: با اینکه تصور می شد استفاده از هوش مصنوعی به دلیل حجم پردازش بالای آن بر روی دستگاه اندروید امکان پذیر نباشد اما ما ثابت کردیم که این کار امکان پذیر است و این آنتی ویروس نتایج بسیار خوبی در مقایسه با پنج آنتی ویروس برتر دنیا بدست آورده است
جالب اینکه شرکت معتبر 'AV-TEST ' با آزمایش این نرم افزار ایرانی بر روی 500 ویروس جدید و رایج در سیستم اندروید، توانست 96 درصد آنها را با اینکه امضای آن را نداشت، شناسایی کند. نرم افزار ضد ویروس جدید ایرانی در تارنمای ' intelliav.com' و در 'گوگل پلی ' موجود است
احمدی گفت: در حال حاضر یکی از سرویس های استفاده شده در نرم افزار در بعضی از کشورها مانند چین و ایران از سوی گوکل بلوک شده است اما در تلاش برای برطرف شدن آن هستیم تا هموطنان عزیز نیز بتوانند از آن استفاده کنند. در حال حاضر کاربران در ایران نیاز به تغییر موقت آدرس اینترنتی برای راه اندازی برنامه دارد

استاد سلام مرجع تخصصی تدریس خصوصی کامپیوتر و نرم افزار ,کلاس آنلاین ,تدریس خصوصی زبان انگلیسی تدریس خصوصی فتوشاپ و.....در این راستا شما کاربران عزیز را در جریان این امور قرار خواهد داد.

منبع: http://www.irna.ir/fa/News



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی نرم افزار و کامپیوتر , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی فتوشاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش ایرنا، دبیر علمی چهل و یکمین دوره مسابقه ریاضی ایران روز جمعه در آیین اختتامیه این مسابقات افزود: این مسابقات با حضور 39 تیم از دانشگاه های معتبر کشور برگزار شد که دانشگاه صنعتی شریف در پایان رقابت ها توانست در جایگاه نخست قرا گیرد و دانشگاه تهران در مقام دوم و دانشگاه های امیرکبیر تهران و باهنر کرمان مشترکا سوم شدند.


مجتبی قیراطی ادامه داد: دانشگاه شهید بهشتی تهران نیز عنوان چهارم و صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تهران در مقام پنجم جای گرفتند.


وی با اشاره به نتایج انفرادی این مسابقات تصریح کرد: سید ابوالفضل نجفیان از صنعتی شریف، علیرضا شاولی کوه شور از صنعتی شریف و امیر حمزه خوشنام از دانشگاه باهنر کرمان موفق به کسب مدال طلای مسابقات شدند.
دبیر علمی این مسابقات خاطرنشان کرد: ارشیا قراگزلو، محمد اسماعیلی، فرزاد بازیان، آریا حلاوتی، امیرحسین میرنژاد، محمدمهدی طاهری، سیده فاطمه ارفعی، احمدرضا مرادزاده، محسن قدرتی، سید علیرضا توکلی، حبیب شیرعلی زاده و سید سهراب مدنی نیز مدال نقره مسابقات را از آن خود کردند.


قیراطی افزود: جلال پیردایه، محمد وقاری، آرمان شیردل، محمدجواد ذاکری، بهرام جوادی، محمد شیرانی، سعید اودک، حسین شکوهی زاده، مریم نوروزی، امیرمحمد اوحدی، پوریا باقرزاده، سید یغما مکی آبادی، وحید شاهوردی، علیرضا اشراقی، بنیامین دلشاد ممقانی، امیرحسین شاکر، علی عاشوری، زهرا رشادت، مهدی حسینی مقدم، وحید شمس الدینی، ماهور علویون و نیما رضایی نیز موفق به کسب مدال برنز شدند.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در موضوعات جبر، آنالیز و ابتکاری برگزار شد، اظهار کرد: از بین 186 دانشجوی شرکت کننده در مسابقات، 35 نفر که بالاترین امتیاز را کسب کردند به مدال های طلا، نقره و برنز دست یافتند و نمرات اعضای هر تیم نیز طبق فرمولی خاص محاسبه و ترکیب و تیم های دانشگاهی حائز بالاترین نمره در قالب سه تیم برتر معرفی شدند.


به گزارش ایرنا، چهل و یکمین دوره مسابقه ریاضی ایران از 14 تا 17 شهریور به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.


در دوره پیشین این مسابقات، دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، شیراز و کرمان موفق به کسب عنوان های اول تا پنجم شده بودند.


خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار:جهانبخش صفری

استاد سلام برگزار کننده کلاس های خصوصی در زمینه های تدریس خصوصصی زبان انگلیسی تدریس خصوصی المپیاد ریاضی تدریس خصوصی المپیاد زیست کلاس آنلاین

و..... خواستار موفقیت روز افزون این عزیزان میباشد.

 

http://www.irna.ir/fa/Newsمنبع:



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی المپیاد ریاضی , تدریس خصوصی المپیاد زیست , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

پذیرش مقالات دانشجویان واحد رامسر در کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات

 شنبه 25 شهریور 1396 - 10:03

 کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات 

 

مقاله‌های استخراج شده از پایان‌نامه دو دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش   تبدیل انرژی دانشگاه آزاد اسلامی رامسر با راهنمایی دکتر حبیب رمضان‌نژاد عضو هیأت علمی این واحد در هفتمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد.                                                                                                                    

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مقاله با عنوان «تحلیل اثربخشی مشخصات هندسی و مکانیکی یاتاقان‌های فیلم فشرده بر وقوع پدیده غیرخطی پرش» از سوی دانشجو سعید عسگری مقدم و مقاله با عنوان «تحلیل پایداری مکانیکی-حرارتی نانو لوله‌های کربنی حاوی سیال روی بستر الاستیک تحت شرایط مرزی مختلف» از سوی دانشجو محمد برشد دو مقاله ای هستند که به هفتمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات دانشگاه صنعتی شریف ارسال شد و مورد پذیرش قرار گرفت این کنفرانس با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در 7 و 8 آذر سال 1396 با محوریت ارائه سخنرانی‌های کلیدی از سوی دانشمندان مطرح داخلی و خارجی، ارائه مقالات و پوستر، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه صنعتی، برگزاری مسابقه دانشجویی و انتخاب پایان‌نامه‌های برتر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه آکوستیک وارتعاشات برگزار خواهد شد.                                                                                                                             

 استاد سلام مرجع تخصصی تدریس در زمینه های تدریس خصوصی زبان انگلیسی. تدریس خصوصی زبان آلمانی تدریس خصوصی فیزیک و......برگزار کننده کلاس های آنلاین خواستار موفقیت روز افزون این دو دانشجوی عزیز میباشد.                                                                                                                               

                                                                                                                                         

 منبع: http://www.ana.ir/news



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , کلاس انلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به نظر می‌رسد این روزها که خبرهای بسیاری از گوشه و کنار جهان درباره هک شدن حساب های شخصی و اینترنتی و حملات سایبری به کاربران به گوش می‌رسد، بدیهی است اطلاع یافتن از اینکه پس از هک باید چه اقداماتی را انجام بدهیم، کمک به سزایی  به ما خواهد کرد . به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت هیچ اتفاقی در فضای مجازی ناگوارتر از این نیست که متوجه شوید    

مورد حمله و نفوذ هکرها قرار گرفته‌اید ودر آن لحظه تنها به تمام اطلاعات شخصی و محرمانه خود نظیر رمز حساب‌های بانکی، تصاویر و عکس‌های خصوصی، مدارک و فایل‌های ذخیره شده خود  فکر می کنید که چه بلایی بر سرشان خواهد آمد.با اینکه حفظ و بازگرداندن اطلاعات از دست رفته و یا لو رفته تقریبا غیرممکن است ولی با این حال در زیر به اقدامات و نکات کوچکی اشاره خواهیم کرد که می‌تواند از دوباره رخ دادن این گونه اتفاقات پیشگیری کند:                                                                     

از خودتان بپرسید چرا و چگونه هک شدم؟ با اینکه با پرسیدن این سوال از خودتان نمی‌توانید چیزی را برگردانید، ولی با این حال این سوال می‌تواند هشداری ذهنی ایجاد کند تا در مواقع دیگر از سهل‌انگاری‌ها و عواقب آن پیشگیری کند.

تمامی گذرواژه‌های خود (Passwords) را تغییر دهید نخستین گام پس از آن که متوجه شدید مورد حمله هکرها و مجرمان اینترنتی قرار گرفته‌اید، آن است که گذرواژه تمامی اکانت‌ها و حساب‌های کاربری اینترنتی و غیراینترنتی خود را تغییر بدهید. کاربران می‌توانند با استفاده از ترفندهایی امنیت گذرواژه‌های خود را ارتقاء داده و بالاتر ببرند تا بدین ترتیب هکرها براحتی نتوانند گذرواژه آنان را حدس بزنند. پیشنهاد می‌شود هر شش ماه یکبار گذرواژه و پسوردهای کارتهای اعتباری بانکی و اینترنتی خود را تغییر دهید.

سیستم رایانه و گوشی هوشمند خود را به‌روزرسانی و اسکن کنید قدم بعدی آن است که سیستم عامل رایانه و یا گوشی هوشمند خود را به سرعت به‌روزرسانی کرده و اسکن کنید تا در صورت وجود هرگونه ویروس یا فایل آلوده به‌زودی شناسایی شده و از بین بروند.

حساب‌های کاربری یا اکانت‌های خود را احیا کنید در صورتی که شما از سرویس‌های گوگل، اپل، فیس‌بوک، توییتر و مایکروسافت استفاده می‌کنید، می توانید اکانت‌های خود را دوباره احیا و بازیابی کنید. این سرویس‌ها ابزارهایی را به کاربرانشان ارائه می دهند تا در صورت از دست دادن اطلاعات، دوباره بتوانند آنها را احیا کنند.

بدانید پای پول و یا منافع دیگری در میان بوده است همیشه پای پول و یا منافع پر اهمیت در میان است. بعنوان مثال، شما درنظر بگیرید بعد از مراجعه به بانک و دریافت پول هنگفتی، آن را در جیب شلوار و یا کیف پولتان گذاشته‌اید و راهی خیابان می شوید. وقتی که دزدان و سارقان به شما حمله می کنند، تنها دلیلی که در ذهنتان می آید، پولی است که با خود به همراه دارید. پس می توان انتظار داشت مجرمان اینترنتی نیز همواره بدنبال پول و یا منافع بزرگ دیگری هستند و بدین منظور هم به حساب های کاربری شما حمله می کنند.

نرم افزارهای آنتی ویروس سیستم خود را به‌روزرسانی کنید یکی دیگر از اقدامات بدیهی کاربران، به‌روزرسانی نرم‌افزارهای آنتی ویروس سیستم عامل رایانه و یا گوشی هوشمند است. برخی از کاربران تصور می‌کنند تنها با یک بار نصب کردن این گونه نرم افزارها، برای همیشه از حملات سایبری، ویروسی و بدافزارها در امان خواهند ماند. این در حالیست که کاربران باید برای حفظ و ارتقای امنیت اطلاعات خود، همواره آنتی ویروس‌های معتبر و اصل نصب شده خود را به‌روزرسانی کنند.

استفاده هرگونه سیستم دیگری از اکانت‌های خود را پایان دهید شما می‌توانید در صورت هک شدن یک دستگاه، قابلیت دسترسی به اکانت‌ها و حساب های کاربری خود را از تمامی دستگاه‌های دیگر پایان بخشیده و terminate  کنید. بسیاری از سرویس‌ها و پیام رسان‌ها نظیر تلگرام این قابلیت را دارند.

در صفحات مجازی و اینترنتی خود اعلام کنید که هک شده‌اید و در آخر، کاربران به منظور جلوگیری از ایجاد سوءتفاهم و عواقب احتمالی، در صفحات اجتماعی خود، دیگران را از هک شدن حساب‌های شخصی خود مطلع کنند تا در صورت افشاگری و لو رفتن تصاویر و اطلاعات شخصی در فضای مجازی، از مشکلات احتمالی پیش گیری شود.

استاد سلام مرجع تخصصی آموزش تدریس خصوصی زبان انگلیسی  و تدریس خصوصی زبان آلمانی و ..... تدریس خصوصی نرم افزار و کامپیوتر و برگزار کننده کلاس های آنلاین در این زمینه کمک شایانی به کاربران خواهد نمود.

منبع: http://www.isna.ir/news

 

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان آلمانی , تدریس خصوصی نرم افزار , تدریس خصوصی کامپیوتر , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

چهل و یکمین دوره مسابقه ریاضی دانشجوی ایران در دانشگاه شهرکرد برگزارشد که امید قاسمی، محمد علی نوح و پویا مهرعلیان دانشجویان ریاضی دانشگاه گیلان موفق شدند دیپلم افتخار این مسابقات را از آن خود کنند.

این دوره از مسابقات با حضور ۱۸۵ دانشجو و ۷۰ عضو هیئت علمی درقالب ۳۹ تیم از دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد که دانشجویان شرکت کننده دراین مسابقات در سه گرایش جبر، آنالیز و سوالات ابتکاری در مجموع به ۱۲ سوال طی دو روز و هر روز به ۶ سوال و به مدت ۴ ساعت جواب دادند.

روابط عمومی دانشگاه گیلان این موفقیت را به دانشجویان حائز دیپلم افتخار و دانشگاهیان تبریک عرض می نماید.

ما هم از طرف سایت استاد سلام که در زمینه های "تدریس خصوصی زبان آلمانی" ، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... تدریس خصوصی  ریاضی و تدریس خصوصی المپیاد  و تدریس خصوصی فتوشاپ  و برگزاری کلاس های آنلاین فعال هستش به این دانشجو ها تبریک میگیم

منبع خبر : http://www.guilan.ac.ir



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی زبان آلمانی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی المپیاد , تدریس خصوصی فتوشاپ , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

نخستین دوره جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی و به همت انجمن‌های علمی دانشجویی کارآفرینی و هوا فضای دانشگاه تهران، با هدف فراهم کردن بستری برای توجه بیش از پیش به اندیشه‌های نو، ابداعات و اختراعات پژوهشگران جوان، در دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

مهدی تاج پور بیان کرد در این جشنواره که با حمایت ستاد هوایی و با همکاری دانشگاه تهران، توسط اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی کارآفرینی و هوا فضا در حال برگزاری است، پژوهشگران صنعت هوایی می‌توانند تا ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ایده‌های خود را از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

کمیته داوری پس از بررسی ایده‌های دریافتی، این فرصت را در اختیار افراد برگزیده قرار می‌دهد تا در حضور نماینده سازمان‌ها و صنایع فعال در صنعت هوایی و همچنین سرمایه گذارانی که تمایل به مشارکت در این عرصه دارند، ایده‌های خود را ارائه دهند.

پژوهشگران می‌توانند در محورهای پیشنهادی زیر، ایده‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند:

بهینه سازی مصرف سوخت

کاربردهای نوین پرنده‌های بدون سرنشین در زندگی روزمره

تغییر کاربری وسایل پرنده

توسعه سیستم‌های پیش‌رانش

ایمنی پرنده‌های بدون سرنشین

تغییر طراحی ظاهری وسایل پرنده

سیستم‌های کنترل گروهی پهپادها

کاربرد فناوری‌های نوین در طراحی هواپیما

افزایش دقت در پردازش تصویر برای شناسایی هدف

لازم به ذکر است که دبیرخانه جشنواره به منظور محدود نکردن سقف ایده پردازی، هر ایده‌ای خارج از محورهای پیشنهادی را نیز که قابلیت اجرا داشته و نیز کاربردی باشد، دریافت و بررسی خواهد کرد.

 

  

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی نیز دانشجویان سایت که در این حوضه فعالیت دارند را دعوت به شرکت در این جشنواره خلاق می کند.

منبع خبر : http://hums.ac.ir



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

شرکت هاى دانش بنیان اصلا چى هستن؟
شرکت هاى دانش بنیان موسسه هاى خصوصى یا تعاونى هستن که بر پایه دانش و مهارت هاى فردى فعالیت هایى را در جهت بهتر شدن چرخه اقتصادى و افرایش ثروت و علم کشور انجام میدن.
شرکتهاى دانش بنیان محلى براى پرورش افراد مستعد و نوآور به حساب میاد.
اساس کار این شرکتها به این صورت که افرادى که ایده هاى جدید دارن و یا توانایى هاى مختلف مثل تدریس خصوصى مهارت هاى لازم،زبان برنامه نویسى،وب سرچ و حتى روابط عمومى خوب و ... به صورت یک تیم دور هم جمع میکنن تا ایده هاشون رو عملى کنن و به مرحله سودآورى برسونن.
زمینه فعالیت شرکت هاى دانش بنیان:
١.توسعه نوآورى
٢.ارائه خدمات مشاوره اى
٣.ورود خدمات به بازار بین المللى
انواع شرکت هاى دانش بنیان:
١.شرکت هایى که مالکیت آن هافقط براى اعضاى هیأت علمى است
٢.شرکت هایى که دانشگاه ها در آن ها مالکیتى ندارند
براى جذب در شرکتهاى دانش بنیانى اول از همه باید به سایت INRE.IR برین و براى شرکت در آزمون هاى چند مرحله اى ثبت نام کنید.
مرحله اول:
ثبت نام از طریق سایت در تاریخ ١٤شهریور تا ٢٦شهریور و شرکت در آزمون اینترنتى که از هفته آخر مهرماه شروع میشه و تا اواخر آبان ادامه داره و بعد از اون یک مرحله حضورى به منظور مهارت سنجى برگزار میشه.(در این سایت ٢٦٦ شغل اعلام شده و در این زمینه عا دعوت به همکارى شده و هرکى میتونه شغل دلخواهش رو از بین این مشاغل انتخاب کنه)
مرحله دوم:
مصاحبه حضورى از دى تا اسفند ماه ٩٦ در استان هاى:تهران،خراسان رضوى،آذربایجان،اصفهان،هرمزگان و خوزستان که نهایتا بعد از این مرحله ٥٠٠٠نفر انتخاب مى شوند.
بخش بندى مشاغل مورد نیاز این شرکت ها:
١.کارشناسى و مهندسى
٢.حقوقى 
٣.مدیریتى
٤.درمان و مراقبت
٥.اجرایى و فنى
٦.بازاریابى و فروش
٧.فناورى اطلاعات
٨.بهداشت
٩.خدماتى رفاهى و آموزشى
١٠.طراحى
١١.رسانه اى
١٢.مالى
شرایط شرکت در آزمون:
اعتقاد به دین اسلام یا یکى از ادیان تصریح شده در قانون اساسى،داشتن تابعیت ایران،داشتن حداقل ١٨سال،برخوردارى از سلامت جسمى و روانى،عدم اتکا به اعمال خلاف شغلى و تحصیلى.
استاد سلام منبع تدریس خصوصى



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس برنامه نویسی , وب سرچ ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

تحقیقات نشان مى دهد که بچه ها در یادگیرى یک زبان خارجى بهتر از بزرگسالان عمل مى کنند.از طرفى به خاطر اهمیت بالاى زبان آموزى کشورهاى زیادى در جهان آموزش زبان دوم را در امور آموزشى خود لحاظ کرده اند،از طرفى یادگیرى زبان دوم براى زبان آموزان در تمام سنین مفید است حال این سؤال پیش مى آید که آموزش زبان خارجى در سنین پایین بهتر است؟
هرچه کودک زودتر با زبان دوم آشنا شود شانس بیشترى براى یادگیرى مؤثر زبان دارد.با بالا رفتن سن توانایى افراد در یادگیرى زبان کاهش مى یابد زیرا هرچه با جامعه ارتباط بیشترى برقرار کند(شروع این رابطه را معمولا ورود کودکان به مهدها و مدارس مى دانند)کودک بیشتر با زبان مادرى خود صحبت مى کند و تمرکز براى فراگیرى زبان دوم کاهش مى یابد.
حال نکته اى که باید به آن بسیار توجه کنیم روش تدریس و آموزش دادن به کودکان است طبق تحقیقات صورت گرفته زمانیکه قصد آموزش دادن به کودکان را داریم باید توجه کنیم که محیط خشک آموزشى و رویه سنتى در تدریس مطالب اثربخشى آموزش را بسیار کاهش میدهد.
روش ها و متدهاى مدرن آموزشى بر شاداب سازى محیط آموزشى کودکان بسیار تأکیید دارند.
حنان حروب،برنده جایزه یک میلیون دلارى"بهترین معلم دنیا" که توجه بسیارى از کارشناسان آموزشى را جلب کرده است.روش تدریس حنان براى کودکان فلسطینى که در شرایط مشوش و نامساعدى هستند الگوى بسیارى از مدرسین شده.
بنا به گفته هاى حنان کلاس درس باید محلى پر از آرامش و دوستى و بازى باشد و کودکان همراه با بازى کردن مطالب درسى را فراگیرند.
در سال اخیر بعضى از مدرسین زبان به این نگرش و الگو روى آورده اند،همانگونه که شما زبان مادرى را در ابتدا تنها با صحبت کردن یاد مى گیرید،آموزش زبان دوم نیز باید همین گونه باشد البته دو عنصر موسیقى و بازى نیز به آن اضافه کرده اند.
پیش نیازهاى یاد گرفتن:
١.هدف وجود داشته باشد
٢.ایجاد انگیزه براى یادگیرى
٣.توجه به مطالبى که قرار است آموزش دهیم
٤.مهارت و حوصله کافى مدرس
٥.توجه به شرایط جسمى و روحى کودکان
٦.تشکیل گروه هاى مختلف و انجام کارهاى تحقیقاتى به صورت گروهى
٧.ایجاد علاقه به محیط آموزشى  

استادسلام مرجع کلاس آن لاین ،تدریس خصوصی ،تدریس خصوصی زبان آلمانی ،تدریس زبان انگیلیسی                



:: برچسب‌ها: کلاس آن لاین , تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان آلمانی , تدریس زبان انگیلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

«خیلی برنامه‌ریزی کرد‌م، کلی کلاس رفتم، کلی وقت گذاشتم و یه ‌عالمه زحمت کشیدم. حالا که شروع کرد‌م به مرور د‌رس‌هام می‌بینم هیچ کد‌ومشون یاد‌م نیست. اصلاً د‌ارم د‌یوونه می‌شم. هرچی میخونم از یادم میره. انگار تمام زحماتم، د‌ود‌ شد‌ه و رفته به آسمون. تو رو به‌خد‌ا به د‌اد‌م برسید‌، بگید‌ من باید‌ چیکار کنم!»

جملات بالا ممکن است برایتان آشنا باشد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده که در روزهای نزدیک به آزمون حس می کنید تمام مطالب از ذهنتان پریده و انگار کل حافظتان” ری استارت” شده!

اگر احساس می‌کنید حافظه‌‌ی‌تان تحلیل رفته و همه درس هایی که خواندید را فراموش می‌کنید؛ زود ناامید نشوید و به جای تسلیم شدن دنبال راه حل باشید. فراموشی معضلی است که بسیاری از کنکوری‌ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، به همین دلیل می خواهیم چند راهکار برای جلوگیری از فراموشی مطالب به شما ارائه کنیم.

مراحل سیستم حافظه
برای اینکه بدانیم چگونه از فراموشی مطالب جلوگیری کرده و آن ها را به خاطرمان بسپاریم اول باید مراحل حافظه را خوب بشناسیم. روان‌شناسان معتقدند که انسان دارای سیستم حافظه‌ای با سه مرحله‌ی مجزا است: حسی، کوتاه‌مدت و بلندمدت.

حافظه حسی: حافظه فرار است و مدت زمان ذخیره سازی اطلاعات در آن کمتر از ۱ ثانیه است.

حافظه کوتاه مدت: گنجایش بسیار محدودی دارد و پس از فیلتر کردن اطلاعات را به سرعت به حافظه بلند مدت منتقل می کند.

حافظه بلند مدت: دارای ظرفیت نامحدودی است و اطلاعات را با ماندگاری زیاد ثبت می کند. شما میتوانید چند صد میلیون کتاب را در حافظه بلند مدت خودتان به خاطر بسپارید.

فراموشی به این دلیل است که مطالب از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت منتقل نمی شوند. در واقع هر اطلاعاتی که در حافظه حسی و کوتاه مدت باشید اگر ارزشمند باشد به حافظه بلند مدت برای زمان نامحدود انتقال می یابد.

منحنی فراموشی
آیا می دانید روز بعد از درس خواندن چقدر از مطالب را فراموش می کنید؟ بعد از یک ماه چطور؟ مسئله فراموشی سال ها قبل توسط روان شناسی به نام هرمان ابینگهاوس به صورت تجربی و علمی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج تحقیقات او به صورت منحنی فراموشی ارائه شد.

منحنی فراموشی نشان می دهد در صورتی که شما عالی مطالعه کرده باشید بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت تقریبا نصف مطالبی که خواندید فراموش می شود و پس از حدودا یک ماه ، ۸۰ درصد آن از یاد می رود.

ابینگ هاوس به این نتیجه رسید که بهترین زمان برای مرور یک خاطره، درست قبل از زمانی است که آن را فراموش کنید.

منحنی فراموشی می‌تواند برای ما توضیح دهد که چرا معمولا وقتی شب امتحان اطلاعات زیادی در مغزمان فرو  می‌کنیم، مدت کوتاهی بعد از امتحان (یا خدای نکرده همان سر جلسه‌ی امتحان!)، چیزی از آن اطلاعات را به‌یاد نمی‌آوریم. چون کل یادگیری فقط در مدت زمان بسیار کم انجام می‌شود و بعد از آن مرور نمی‌شود و بلافاصله بعد از یادگیری، فراموش شدن هم آغاز می‌شود.

برای جلوگیری از فراموشی چه کار کنیم؟
مرور و تکرار

مهم ترین عامل در فراموشی مطالب درسی مرور نکردن است. وقتی مطلب جدیدی را می خوانید سعی کنید در همان روز آن را مرور کنید. اگر بعد از چند روز مرور کنید به طور طبیعی بخش هایی از آن مطلب را فراموش کرده اید.  بهترین کار مرور دروس در همان روز و چند روز بعد از مطالعه است تا مطالب به حافظه بلند مدت منتقل شود. در این رابطه در قسمت چگونه مرور کنیم در سایت محصل ایرانی بیشتر توضیح داده ایم.

مهم‌ترین جمله‌ای که در این رابطه می‌توانم به شما بگویم این است: رمز یادگیری مؤثر، تکرار مطالب است. تکرار، یکی از اهرم‌های قدرتمند در اختیار ماست. تکرار باعث می‌شود اطلاعات مدام به مغز مخابره شود و مغز با این تکرار‌ها اصطلاحا به خوبی شیرفهم می‌شود.

رمز گذاری کنید

یکی از روش های ساده که می توان برای جلوگیری از فراموشی استفاده کرد، رمز گذاری است. اگر من بگویم “بامشاد” یاد چه چیزی می افتید؟ شما را یاد هر چیزی بیاندازد، برای من آثار دکتر شفیعی کدکنی را تداعی می کند!  «ب: بوی جوی مولیان/ ا: از بودن و سرودن/ م: مثل درخت در شب باران/ ش: شبخوانی/ ا: از زبان برگ/ د: در کوچه‌باغ‌های نیشابور» اگر حرف های اول آثار را کنار هم بگذاریم کلمه بامشاد به وجود می‌آید. رمز گذاری یک روش ساده و بسیار کاربردی است و میزان فراموشی را به حداقل می رساند. با کمی خلاقیت می توانید در اکثر دروس از این روش استفاده کنید و مطالب را به حافظه بلند مدت خود منتقل کنید.

تست زنی و حل تمرین

تمرین و تست زنی باعث پر شدن شکاف های اطلاعاتی در مغز خواهد شد . بعد از مطالعه مباحث شروع به تست زنی از نوع آموزشی کنید تا مطالب در ذهنتان بهتر به خاطر سپرده شوند. تمرین کردن سوالات سال های گذشته می تواند به بازیابی اطلاعات بسیار کمک کند.

همچنین اگر حس می کنید مطلبی از یادتان رفته بهترین کار برای اینکه بدانید این حس واقعی است یا کاذب تست زنی و حل تمرین در مبحث مورد نظر است. در صورتی که توانستید به سوالات پاسخ دهید حس شما کاذب است و اگر توانایی پاسخگویی نداشتید سراغ کتاب درسی بروید و مبحث مربوطه را مرور کنید.

مطالب درسی را با صدای بلند تدریس کنید

معمولا اگر مطلبی را به کسی آموزش دهید دیرتر آن را فراموش می کنید. شما می توانید متن کتاب را برای خودتان با صدای بلند بازگو کنید انگار می خواهید به فرد دیگری تدریس کنید. تحقیقات هم نشان داده اند که اگر مطالب را با صدای بلند بیان کنیم آن ها را بهتر به خاطر می سپاریم.
ممکن است این کار برای شما غیر معمول به نظر برسد اما با امتحان کردن این روش از اینکه چقدر این کار موجب به خاطر سپردن مطالب بیشتری می‌شود، شگفت‌زده خواهید شد. . قطعا اگر مفهوم درس را فهمیده باشید این روش بسیار کارساز خواهد بود.

یادداشت برداری

هنگام مطالعه کاغذ و قلمی داشته باشید و مطالبی که میخوانید را بنویسید. این نوشته ها احتمالا و به دردتان نخواهد خورد اما کمک بزرگی به شما برای به خاطر سپاری مطالب می کند.

از فراموشی نترسید

یک داوطلب در سال کنکور هر روز در حال یادگیری مطالب درسی هست و اینکه بعضی از مطالب را فراموش کند طبیعی به حساب می آید. از اینکه مطالب را فراموش می کنید ترسی نداشته باشید و با استفاده از راهکارهایی که گفتیم میزان فراموشی مطالب را به حداقل برسانید.

استاد سلام مرجع کلاس آن لاین ،تدریس خصوصی زبان آلمانی ،کلاس نقاشی و کلاس عکاسی
منبع: http://irmohasel.com/category/books/



:: برچسب‌ها: کلاس آن لاین , تدریس خصوصی زبان آلمانی , کلاس نقاشی , کلاس عکاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

رئیس سازمان امور دانشجویان رسالت دانشگاه‌ها در امر مشاوره را مهم توصیف کرد و گفت: با افزایش فعالیت مراکز مشاوره‌ای دانشگاه‌ها، باید از آسیب‌های اجتماعی در میان دانشجویان جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه کردستان برگزار شد.

 در آیین افتتاحیه این نشست دکتر مجتبی صدیقی اظهار کرد: در وزارت علوم علیرغم همه فراز و نشیب‌ها، شاهد ثبات و پیشرفت موثر رشد کمی و کیفی همه بخش‌های آموزش عالی بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: همه دانشگاه‌های کشور باید برای بین المللی شدن نقشه راه طراحی کرده و آمادگی لازم را از جهت رفاهی و زیرساختی برای رسیدن به این هدف داشته باشند.

صدیقی جذب دانشجویان غیرایرانی را بهترین راه برای تحقق بین المللی شدن دانشگاه‌ها اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۲۵ هزار و ۴۸۵ نفر دانشجوی بورسیه و غیربورسیه خارجی در کشور مشغول به تحصیل هستند که تا پایان برنامه ششم باید این میزان به ۷۵ هزار نفر برسد.

وی تحقق این هدف را نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌ها و حمایت کمی و کیفی از دانشگاه‌ها برای بین المللی شدن عنوان کرد و آن را موجب ایفای نقش مثبت دانشگاه‌های کشور در عرصه بین الملل دانست.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه با اشاره به اینکه سالانه ۴ هزار نفر اتباع غیرایرانی از طریق آزمون وارد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور می‌شوند، عنوان کرد: سالانه تعدادی از اتباع غیرایرانی نیز از طریق بورسیه و با تلاش وزارت علوم و دانشگاه‌ها جذب می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر نقش موثر دو حوزه مشاوره و سلامت در دانشگاه‌ها، آنها را بخش مهمی از کار دانشگاه‌ها دانست که در وزارت علوم نیز بر آن بسیار تاکید می شود.

صدیقی وظیفه و رسالت دانشگاه‌ها در امر مشاوره را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: با ارائه مشاوره و افزایش فعالیت مراکز مشاوره‌ای دانشگاه‌ها، باید از آسیب‌های اجتماعی درمیان دانشجویان جلوگیری کرد.

وی به تاثیر تربیت بدنی و ورزش بر روحیات دانشجویان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر میانگین فضای ورزشی دانشگاه‌های کشور ۱.۱۸ متر مربع است که باید آن را به ۱.۵۰ متر مربع برسانیم.

معاون وزیر علوم با تاکید بر اهمیت دادن به مطالبات دانشجویان، از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها خواست تا خواسته‌های دانشجویان را دنبال کنند اما به آنان وعده های غیرممکن ندهند چرا که دادن وعده‌هایی که امکان عملی کردن آنها وجود نداشته باشد، مشکلات دانشگاه‌ها را تشدید می‌کند.

 صدیقی بیان داشت: در قالب صندوق رفاه دانشجویان باید زمینه برای ادامه تحصیل همه دانشجویان فراهم شود و هیچکس به دلیل مشکل مالی از تحصیل جا نماند.

استاد سلام مرجع اصلی تدریس خصوصی از جمله تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس زبان انگلیسی

منبع:mehrnews.com

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی زبان آلمانی , تدریس زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

دانشگاه های سراسر جهان برای جذب دانشجو برنامه های خاصی در نظر می گیرند. آنها سعی می کنند با ارائه کمک هزینه تحصیلی، در نظر گرفتن خوابگاههای لوکس و ایجاد فرصتهای شغلی نخبگان را جذب کنند.

در سال های اخیر و پس از فروپاشی اقتصاد جهانی این امر اهمیت بیشتری یافت. همزمان با پیشرفت فناوری، بسیاری از دانشجویان ترجیح می دادند در آن دسته از موسسات آموزش عالی تحصیل کنند که برای آنها ارزش افزوده ای داشته باشد. از سوی دیگر هزینه های زندگی و شهریه دانشگاه های بزرگ نیز به مثابه مانعی برای جذب دانشجو به حساب می آمد. به همین دلیل بسیاری از دانشگاه ها سعی دارند با ارائه خدمات مختلف دانشجویان را به خود جلب کنند.

درهمین راستا نگاهی به برخی برنامه های دانشگاه های مهم دنیا برای جذب دانشجو می کنیم:

کمک هزینه هاروارد به دانشجویان مستعد و فقیر

در سال ۲۰۱۳ میلادی دانشگاه هاروارد تلاش های خود را برای جذب دانشجویان طبقه متوسط و کم درآمد در آمریکا بیشتر کرد. این موسسه آموزش عالی نیز مانند بسیاری از دانشگاه های برتر دنیا با انگیزه های مالی و برنامه های هدف محور مختلف سعی دارد دانشجویان باهوش را از خانواده های کم درآمد به خود جذب کند. در همین راستا برنامه کمک هزینه تحصیلی ۱۰۰ درصدی برای پرداخت شهریه، هزینه ها و خوابگاه برای خانواده هایی فراهم می کند که درآمدشان کمتر از ۶۵ هزار دلار در سال است. خانواده هایی با درآمد ۱۵۰ تا ۶۵ هزار دلار در سال فقط صفر تا ۱۰ درصد هزینه های تحصیلی را پرداخت می کنند.

از سوی دیگر این دانشگاه برنامه Harvard College Connection را طراحی کرده تا با کمک شبکه های اجتماعی با دانش آموزان نخبه در سراسر آمریکا ارتباط برقرار کند.

دانشگاه آکسفورد به سراغ مدارس عمومی می رود

دانشگاه آکسفورد یکی از برترین مراکز آموزش عالی انگلیس و جهان است. با این وجود اکونومیست گزارش می دهد بین ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ میلادی تعداد فارغ التحصیلان شاخص این دانشگاه به شدت کاهش یافت. به اعتقاد کارشناسان آموزشی یکی از دلایل این امر روند طولانی پردازش درخواست متقاضیان در این دانشگاه است. این امر به خصوص برای دانش آموزان مدارس عمومی پررنگ تر است.

در همین راستا این دانشگاه سعی دارد تا دانشجویان خود را از طیف وسیع تری انتخاب کند. به همین دلیل افرادی را استخدام کرده تا به سراسر انگلیس سفر می کنند و دانش آموزان را چه در مدارس خصوصی و چه عمومی به ثبت نام در آکسفورد تشویق می کنند. همچنین این دانشگاه مدرسه تابستانی برای معلمان برگزار می کند تا به آنها بیاموزد  دانشگاه به دنبال چه نوع متقاضیانی است. با این وجود تعداد دانشجویانی که از مناطق فقیر نشین انگلیس وارد آکسفورد می شوند، همچنان کم است.

استادان دانشگاه استنفورد به نخبگان مشاوره می دهند

در سال ۱۹۹۵ میلادی دفتر جذب دانش آموزان در مرحله کارشناسی برنامه ای آزمایشی برای شناسایی و جذب مستعد ترین و بهترین دانشجویان ایجاد کرد. این برنامه هزینه های سفر برای ۲۰۰ دانشجوی مستعد جهت بازدید از پردیس دانشگاه استنفورد را فراهم می کند. اگر این دانش آموزان در دانشگاه وارد شوند، هرکدام می توانند کمک هزینه ۱۵۰۰ دلاری تحقیقاتی دریافت کنند.

همچنین استادان این دانشگاه با دانشجویان تازه واردی که علاقه خاصی به برخی حوزه های کارشناسی دارند، به طور اختصاصی مشاوره می دهند.

یکی دیگر از برنامه های این دانشگاه کمک گرفتن از فارغ التحصیلان برتر خود برای جذب دانشجو از سراسر آمریکا است تا نخبگان و دانش آموزان برتر را به تحصیل در استنفورد ترغیب کنند.

ویدئوهای تبلیغاتی برای تحصیل در دانشگاه برکلی کالیفرنیا

برکلی از سال ۱۹۹۹ میلادی برنامه ای خاص برای جذب دانشجو در پیش گرفت. طبق این برنامه گروهی از دانشجویان و استادان این دانشگاه با متقاضیان ورود به دانشگاه تماس می گرفتند و آنها را به تحصیل در برکلی تشویق می کردند. همچنین در پردیس های این دانشگاه برنامه هایی برای ارتباط حضوری و رو در رو با دانش آموزان مستعد اقلیت های سیاهپوست، لاتین و سرخپوست ایجاد شد.

از سوی دیگر این دانشگاه ویدئوهایی برای دانش آموزان و دبیرستان هایی در سراسر ایالت کالیفرنیا ارسال کرد تا دانش آموزان را به تحصیل در برکلی تشویق کند.

فرصت های شغلی و کارآموزی در دانشگاه MIT

جذب دانشجو در دانشگاه MIT، تاحدودی متفاوت از دانشگاه های دیگر است. این فرایند با توجه به علایق متنوع دانشجویان، رقابت برای جذب دانشجو بسیار متفاوت است. دانشگاه MIT برای جذب دانشجو برنامه های مختلفی دارد. یکی از این موارد برگزاری رویدادهای مختلف برای ارائه ایده های دانشجویان به صاحبان کسب و کار و البته فراهم کردن فرصت کارآموزی برای دانشجویان در پروژه شرکت های مختلف است. سالانه بیش از ۲۵۰۰ فرصت شغل و کارآموزی در MIT عرضه و برنامه های جذب دانشجو در پردیس ها برگزار می شود. در این برنامه ها حدود ۳۰۰ کارفرما بیش از ۴۷۰۰ مصاحبه با دانشجویان انجام می دهند. در مرحله بعد کارفرمایان می توانند دانشجوهای مورد نظر خود را برای کار در پروژه ها استخدام کنند.

یکی دیگر از ابزارهای جذب دانشجو در این موسسه اتاق استراحتی با تلویزیون های مسطح و کنسول های متعدد بازی است. در این سالن یک صفحه نمایش ۱۲ فوتی برای تماشای فیلم و باشگاه ورزشی مجهز نیز وجود دارد.

ایجاد محیط تحقیقاتی ایده آل در موسسه علوم و فناوری ETH Zurich 

این دانشگاه سوئیسی اهمیت زیادی به جذب دانشجویان مستعد می دهد. یکی از روش های جذب دانشجو در این دانشگاه استفاده از فناوری های جدید، ایجاد محیط تحقیقاتی و فرصت های آموزشی است که برای بسیاری از دانشجویان در کشورشان فراهم نیست. همچنین این موسسه آموزش عالی بورسیه هایی برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه فراهم می کند تا بتوانند با غلبه بر موانع مالی در سوئیس تحصیل کنند.

یک ترم تحصیل دردانشگاه کرالا ودریافت مدرک

هند  یکی  از کشورهای آسیایی است که تصمیم دارد تعداد دانشجویان بین المللی خود را افزایش دهد.درهمین راستا دانشگاه کرالا نیز بیکار نمانده است. این دانشگاه به دانش آموزان و دانشجویان خارجی اجازه می دهد تا به مدت یک ترم یا بیشتر در این دانشگاه و در رشته دلخواه خود تحصیل کنند. پس از تکمیل این دوره دانشجویان مدرکی دریافت می کنند و می توانند برنامه تحصیلی خود را در کشورشان نیز ادامه دهند. این کلاس ها در حوزه مختلف مانند سیستم های درمانی،یوگا، هنرهای سنتی، ورزش های رزمی  و موسیقی ارائه می شود.

خوابگاه لوکس در دانشگاه توکیو

ژاپن یکی از قدیمی ترین و تثبیت شده ترین سیستم های آموزش عالی آسیا را دارد. با این وجود دانشگاه توکیو  طی سال های اخیر و پس از رکود اقتصادی با کاهش تعداد دانشجویان ورودی روبرو شد. این موسسه آموزش عالی راهکارهای مختلفی از ارائه کمک هزینه و بورسیه را برای مقابله با این چالش به کار گرفت. اما شاید یکی از جالب ترین راهکارها برای جذب دانشجو ساخت خوابگاه های بسیار پیشرفته بوده است. در خوابگاه های این دانشگاه اتاق موسیقی، باغ انگلیسی، باغچه ای با رزهای صورتی و حتی یک استخر وجود دارد.

شبکه های اجتماعی عامل محبوبیت کمبریج

به هرحال درمیان دانشگاه های گفته شده شاید یکی از نوآورانه ترین موارد به کمبریج تعلق دارد. این دانشگاه برای معرفی خود به طیف وسیعی از دانش آموزان در سراسر جهان به رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام روی آورده است.

این دانشگاه در فیس بوک خود ویدئوهای تبلیغاتی جالبی به نمایش گذاشت و توانست فقط طی چند ماه تعداد فالوئرهای خود را ۴۰۰ درصد افزایش دهد. جالب آنکه ۸۵ درصد مخاطبان این دانشگاه در رسانه های اجتماعی در خارج از انگلیس زندگی می کنند. صفحه فیس بوک این دانشگاه از زمان آغاز فعالیت خود بیش از ۱.۲ میلیون لایک دریافت کرده و اکانت توئیتر آن نیز بیش از ۱۹۱ هزار فالوور دارد. در مرحله بعد و با توجه به محبوبیت عکاسی آنلاین این دانشگاه حساب اینستاگرامی نیز برای خود باز کرده است.

تجهیزات لوکس در دانشگاه بوستون

 این دانشگاه برای دانشجویان خود تجهیزات و لوازم لوکس فراهمی می‌کند. در دهکده دانشجویی این دانشگاه ساختمانی وجود دارد که شامل سالن مدیا، اتاق های آکوستیک و چشم انداز خیره کننده رودخانه محلی را دربر دارد. جالب آنکه این ساختمان در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

روز درهای باز در ایران

درهمین راستا چند سالی است که در ایران مراسم روز «درب های باز» در دانشگاه های بزرگ و برتر  اجرا می شود. دانشگاه های ایرانی نیز با هدف آشنایی با رشته های دانشگاهی این مراسم را برگزار می کنند. علاوه برآن این مراسم راهی برای جذب نخبگان و دانشجویان برتر به شمار می رود. در کنار آن دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری می توانند از نزدیک با روند فعالیت آموزشی، علمی و فرهنگی دانشگاه ها آشنا شوند.

امسال برنامه درب های باز در دانشگاه های بزرگی چون تهران، شهید بهشتی، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، علم و صنعت و شیراز برگزار شد.

 

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی از جمله تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس زبان انگلیسی

منبع: http://www.mehrnews.com

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی زبان آلمانی , تدریس زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

اینکه قادر باشید به زبان محلی یک کشوری هنگام مسافرت حرف بزنید ، خیلی خوب است .میتوانید به یکی از 65 کشوری که انگلیسی زبان رسمی آنها است سفر کنید.اینطوری دیگر نیازی نیست برای یادگیری زبان محلی یک کشور استرس داشته باشید. شما می توانید در اینجا با بهترین اساتید ما برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی  آشنا شوید.

15 کشوری که انگلیسی زبان رسمیشان است

15 کشوری که انگلیسی زبان رسمی آنها می باشد

شمال آمریکا

کانادا

به جز ایالت کبک، انگلیسی در همه جای کانادا صحبت میشود .

آمریکا

از نیواورلئان تا نوشلویل، پنسیلوانیا به پیتسبورگ، ایالات متحده آمریکا مکان های بسیار شگفت انگیزی دارد که شما می توانید آنها را کشف کنید و انگلیسی بودن مطمئنا یک حسن است. مردم محلی ممکن است همیشه شما را درک نکنند، اما آنها لهجه شما را دوست دارند.

کارائیب

کشور جزیره ای بارابودس

این جزیره کارائیب جز کشورهای مشترک المنافع بریتانیا بود و مردمانی که با یک فنجان چای در حال گوی بازی هستند .بانگاه کردن به خانه ها مستعمره می توانید تاثیر بریتانیا را در این کشور ببینید.

جزایر ویرجین بریتانیا

ازرشته جزایر کارائیب است.که زبان اصلی آنها انگلیسی است

جامائیکا

اگر شما عاشق موزیکو برنج و مذهب راستافرین، پس بهترین جا برایتان جامائیکا است .شما می توانید تاثیر بریتانیا را در معماری ساحل ها وحمام آفتاب گرفتن ببینید .

بلیز

اگر میخواهید کوله بارتان را ببندید و به آمریکای مرکزی بروید ولی زبان اسپانیایی نمی دانید ، بلیز بهترین گزینه است برای شما . درست در سواحل شرقی ، برای کسانیکه دنبال ماجراجویی هستند،میخواهند از تپه ها به داخل دریا بپرند ،و بین غارها شنا کنند . زبان انگلیسی در اینجا بسیار صحبت میشود ولی با صدای تو  دماغی کارائیبی

سنت کیتس ونویس

میمون ها، آتش فشان ها ، گیاهان قندی قدیمی سنت کیتس را به یک جای عجیب و غریب برای سفر تبدیل کرده .آن درست بین کارائیب و اقیانوس اطلس قرار دارد و همانطور که شاید حدس زده باشید همه انگلیسی صحبت می کنند.

استرالیا

فیجی

که از 300 جزیره در جنوب اقیانوس آرام تشکیل شده ، فیجی بهشت به تمام معناست و برای کسانی که سفرهای ساحلی می کنند عالی است.برخلاف چشم انداز بریتانیایی که در آبها چشمک میزند ، مرجان ها و درختان نخل مناسب برای وصل کردن ننو و تکان خوردن

استرالیا

شاید در آن طرف جهان باشد ولی استرالیای آفتابی همان زبان انگلیسی را صحبت میکنند ، پس برایتان سخت نیست که در سیدنی وملبورن تفریح کنید .

نیوزلند

شاید نیوزلند میلیون ها مایل از ما دور باشد ولی اینکه زبان اصلی آن کشور زبان انگلیسی است ما را به هم نزدیک می کند.کیوی ها در اینکشور لهجه یشان کمی متفاوت استکافی از آن ها بخواهی دکه بگویندخودکار یا چیپس تامتوجه لهجه یشان بشوید ولی با مهارت زبانی خودتان خیلی راحت می توانید در آنجا سفر کنید وبگردید.

آفریقا

جنوب آفریقا

جنوب آفریقا به زبان های مختلفی حرف می زنند ،ولی خوشبختانه زبان انگلیسی هم یکی از آنهاست.خیلی راحت با ساکنین آنجا حرف بزنید و به سافاری بروید یا کون نوردی کنید .

سیشل

شاید برای تعطیلات بین دو ترم سیشل به ذهنتان نرسد ، ولی این کشور فرصت های ویژه ای را دارد .این واقعیت که زبان انگلیسی ، زبان رسمی آن کشور است ، کار را راحت میکند

بوتساوانا

اگر شما عاشق حیوانات باشید ، بوتساوانا و کویرکالاهاری ، آن را به یک محیط دنج برای تعطیلات بین ترم تبدیل کرده.

آسیا

هونگ کنگ

هنگ کنگ یکی از محدود مناطقی در آسیا است که شما برای ارتباطاتتان به مشکل بر نخواهید خورد . مرکز پرجنب وجوش فعالیت های بین المللی و شما بدون هی چمشکلی میتوانید به دیدن معابد بروید وبرای خودتان غذا سفارش بدهید.

اروپا

مالتا

اگر نمی خواهیدخیلی دور بشوید مالتا ازکشورهای همسایه است که اگر شما زبان یونان باستان را بدانید خوش شانس هستید.ویرانه های باستانی ، قلعه ها ومعابد برای تاریخ دوستان

منبع :https://www.pishrolanguage.com/15-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C/



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1396 | نظرات ()