نوشته شده توسط : استاد سلام


مشاور سازمان سنجش خبر داد :

قبولی ۱۳ هزار نفر در تکمیل ظرفیت کنکور/ آغاز انتخاب رشته از ۴ آذر

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به میزان ظرفیت پذیرش در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال ۹۶ گفت: انتخاب رشته برای مرحله تکمیل ظرفیت کنکور از شنبه ۴ آذرماه ۹۶ آغاز می شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور برای پذیرش دانشجو در ظرفیت رشته های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته های دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه)، مجازی، پردیس های دانشگاه های فرهنگیان و پردیس خودگردان و ظرفیت های مازاد علوم پزشکی در کنکور ۹۶ به همراه جداول رشته های تحصیلی این دوره ها از بعد از ظهر امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

وی افزود: داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۹۶ که علاقمند به تحصیل در این رشته های تحصیلی هستند، می توانند برای کسب اطلاع از عناوین رشته ها و دانشگاه های پذیرنده دانشجو در این مرحله به اطلاعیه سازمان سنجش و جداول رشته های مذکور مراجعه کنند.

توکلی گفت: بر اساس ضوابط منحصرا داوطلبانی که بر حسب مورد در جلسه آزمون گروه آزمایشی یا گروه های آزمایشی انتخابی حاضر بوده اند، می توانند حداکثر ۵۰ کدرشته از گروه آزمایشی یا گروه های آزمایشی مذکور را انتخاب کرده و کدرشته های انتخابی را به ترتیب علاقه مرتب کرده و با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به ثبت این کدرشته ها در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند از روز شنبه ۴ آذر تا شنبه ۱۱ آذر با مراجعه به سایت سازمان سنجش، این کدرشته ها را ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه)، مجازی، پردیس های دانشگاه های فرهنگیان و پردیس خودگردان و ظرفیت های مازاد علوم پزشکی در کنکور ۹۶ تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۷ نفر برای شبانه ۱۳۵۹ کدرشته محل پذیرفته می شوند.

وی یادآور شد: بر اساس درخواست برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرش در برخی از کدرشته های تحصیلی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد (به جز دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی که پیش از این تکمیل ظرفیت برگزار کرده اند).

توکلی اظهار داشت: به همین منظور داوطلبانی که علاقمند به شرکت در این قبیل رشته های تحصیلی هستند اعم از اینکه در آزمون سراسری شرکت کرده یا شرکت نکرده اند، می توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای این گونه رشته ها که به صورت جداگانه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود، نسبت به ثبت نام در این کدرشته ها اقدام کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور , کلاس آنلاین و ... برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به لطف خدا و همت مردمان نیک سرزمینم، کمک ها برای مردم کرمانشاه در حال ارسال هستند. مواد خوراکی، گرمایشی، دارو و نیروی کمکی انسانی و مکانیکی به مناطق زلزه زده اعزام می شوند.

هر چه از دستم بر می آمد انجام دادم تا قلب درد کشیده ام را تسکین بدهم. اما هر وقت از کار فارغ شدم و نگاهم به دو فرزندم می افتاد، شعله های اندوه دوباره در قلب و روحم زبانه می کشید. کودکان بسیاری همین الان و درست زمانی که دو فرزندم سالم و شاداب در کنارم هستند، مادر و پدری ندارند تا در آغوش گرمشان چشم ببندند. فرزندان خردسالی که هر چه فکر می کنند، نمی فهمند چه اتفاقی افتاده.

احساسات کودکان در این شرایط

کودکان برای داشتن حس امنیت، به طور کامل به پدر و مادرشان وابسته هستند. اگر آنها ناراحت و مضطرب باشند، کودکان بخش زیادی از امنیت خود را از دست می دهند.

در این شرایط سخت، به جز نیازهای مادی که جزو ضروریات زندگی بچه هاست، تعداد زیادی کودک که خانواده خود را از دست داده اند، نیاز دارند تا آرام شوند.

اضطراب و نگرانی از آینده، ترس و ناامیدی از احساسات ناخوشایندی است که کودکان از درک آنها عاجزند و طبعا راههای برخورد مناسب با این احساسات را نمی دانند.

 

بهترین راه اینست که با کودکان صادق باشید.

البته بدون اینکه به طور غیر واقعی به شرایط بد بین یا خوش بین باشید. سعی کنید رابطه ای محکم و قابل اعتماد با کودکان برقرار کنید. با آنها ساده صحبت کنید و اطلاعات کافی به آنها بدهید. 

در هنگام وقوع بلایای طبیعی یا بحران، همه کودکان قادر به بهبود بخشیدن به اوضاع هستند. آنها اگر بدانند با انجام دادن کارهای کوچکی که بر عهده آنها می گذارید چقدر توانسته اند شرایط را تغییر بدهند، احساس نمی کنند حضورشان مانع کمک رسانی است. باید به بچه ها قوت قلب داد. بچه هایی که بلایای طبیعی را تجربه می کنند، درباره آینده دچار نگرانی هستند. سردرگمی درباره وضعیت غذا و اسکان و اصلا اینکه چه اتفاقی برایشان خواهد افتاد، آنها را مضطرب می کند.

بهتر است رفتارهایی را که در پی تنش و اضطراب کودکان بحران دیده شاهد هستیم، بشناسیم. شب ادراری، وابستگی بیش از حد، کابوس شبانه، دل درد، دعوا و کتک کاری، تغییر وزن شدید، خستگی و ... . با گذشت یک هفته از زلزله استان کرمانشاه، بهتر است کمک کنیم بچه ها و مخصوصا دانش آموزان آسیب دیده به شرایط قبل برگردانده شوند. یکی از کارهایی که به راحتی می توان انجام داد، تشویق آنها به یادآوری درسهایی است که از اول مهر در مدرسه آموخته اند.

با بچه ها صادقانه صحبت کنید و توضیح دهید که در زندگی اتفاقاتی می افتد که از دست انسان خارج است، زیرا بلاهای طبیعی همیشه هستند و باید در برابر آن ها صبور بود.

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی، ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان حادثه تلخ زلزه کرمانشاه، مخصوصا دانش آموزان و معلمان توانای این سرزمین، امیدوتر است تا این عزیزان هر چه زودتر در کلاسهای درس حاضر شوند تا بار دیگر همچون همیشه ثابت کنند که هیچ سختی را بر نمی تابند.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

همیشه برای رسیدن به هدف، راههای زیادی وجود دارد. این موضوع در یادگیری زبان خارجی نیز صدق می کند. شما از دو راه مختلف می توانید زبان دوم مورد نظر خود را یاد بگیرید. یکی آموزش به صورت تدریس خصوصی و دیگری آموزش به صورت شرکت در کلاسهای گروهی. هر دو روش هدف یکسانی دارند و آن هم این است که زبان آموز به سطح بالاتری از یادگیری زبان برسد.

حالا اگر سه سال زمان دارید و پشتکار کافی هم ندارید، می توانید با حوصله در دوره های گروهی شرکت کنید. اما اگر وقت شما فقط شش ماه است و مشکلی برای هزینه ها هم ندارید، پیشنهاد می کنیم دوره های تدریس زبان انگلیسی را انتخاب کنید. فقط به خاطر داشته باشید در صورت انتخاب کلاس تدریس خصوصی زبان، باید روزانه 2 تا 3 ساعت در منزل مطالعه داشته باشید.

اما تفاوت دیگر کلاسهای خصوصی با کلاسهای گروهی در تدریس زبان های خارجی این است که در کلاسهای گروهی به صورت خاص نمی شود روی یک دانش آموز متمرکز شد و در یک کلاس نیز دانش آموزان با سطوح مختلف یادگیری و گیرایی وجود دارند. اما در کلاسهای تدریس خصوصی این موضوع کاملا متفاوت است. مدرس می تواند تمام توجه خود را معطوف به یک دانش آموز کند و متقابلا آن دانش آموز هم همه توجه خود را به کلاس و درس خواهد داد.

در واقع در یک کلاسِ خوب تدریس زبان انگلیسی، معلم تا مطمئن نباشد که دانش آموز مطلب را کامل یاد گرفته، از روی مطلب نمی گذرد.

در کلاسهای تدریس خصوصی کمترین میزان حواس پرتی وجود دارد. البته مطمئن هستیم که انسان همیشه نمی تواند جدی باشد، اما یک دانش آموز با توجه و تمرکز کافی روی درس و معلم خود، به نتیجه حداکثری و مطلوب می رسد.

نکته مهم دیگردر انتخاب کلاسهای خصوصی این است که دانش آموزان در انتخاب روز و ساعت آزاد هستند و در واقع کلاس تدریس خصوصی زبان خود را با باقی برنامه هایی که در طول هفته دارید، تنظیم می کنند.

برخلاف تصور عموم، هزینه تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان های خارجی با در نظر گرفتن این موضوع که این کلاسها علاوه بر زمان بندی مطلوب و منعطف، استفاده از مدرسان طراز اول و با توانایی بالا و منابع آموزشی متنوع را در اولویت کاری خود دارند، بسیار مقرون به صرفه است.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

زمان، با ارزش ترین و مهمترین امکانی است که دانش آموزان در اختیار دارند. استفاده نادرست از این امکان نیز، از مشکلات عمده دانش آموزان است که سبب اتلاف وقت می شود. برای جلوگیری از اتلاف زمان نیاز داریم تا عوامل هدر رفتن وقت را بشناسیم و آنها را بررسی کنیم.

گاهی آدمها در طول روز اینقدر مشغول انجام دادن کارهای مختلف هستند که در پایان روز خسته هستند. همین آدمها معتقدند که در طول روز زمانهای زیادی را به هدر داده اند! در این مقاله به بررسی علل این موضوع می پردازیم و اینکه چه راهکارهایی برای جلوگیری از آن وجود دارد؟

موفقیت یا عدم موفقیت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی به چگونگی مطالعه و نحوه تنظیم وقت آنها بستگی دارد. بنابراین دانش آموزان برای موفقیت، در ابتدا نیاز دارند تا هدف خود را کاملا شناسایی کنند. پس از آن، برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی کنند. استفاده درست از این برنامه و پس از مشخص کردن هدف، در موفقیت دانش آموزان تاثیر مهمی دارد و سبب می شود تا در رسیدن به اهداف خود با سرعت پیش بروند.

یکی دیگر از اصول مهم در مدیریت زمان، استفاده کردن از اصل 20- 80 است. یعنی باید 80 درصد کارها را در 20 درصد زمان انجام داد و اینگونه در زمان صرفه جویی کرد.

در اینجا به چند مورد مهم از عوامل اتلاف وقت می پردازیم ومختصری توضیح درباره عوامل کاهش این هدر رفت خواهیم داد.

1.عدم برنامه ریزی: شاید خیلی کلیشه ای و تکراری است که بگوییم نداشتن برنامه ریزی وقت شما را بیهوده تلف می کند. اما واقعیت این است که تا شما دقیقا ندانید چه کارهایی را می خواهید انجام دهید و این کارها در چه بازه زمانی باید انجام شوند، هرگز در انجام آنها موفق نخواهید بود. ممکن است برنامه ریزی شما در ابتدای کار خیلی کامل و دقیق نباشد. یک لیست مختصر از کارهایی که باید در طول روز انجام دهید و مشخص کردن اولویت آن کار، به شما کمک می کند تا شروع بهتری داشته باشید. نکته مهم در برنامه ریزی این است که حتما نوشته شود.

2.در انجام کارها اولویت آنها را در نظر داشته باشید. بهتر است بدانید که کارها اصولا به سه دسته تقسیم می شوند:

الف) کارهای کم اهمیت وغیر مهم روزانه مثل تلفن زدن ها و پاسخ به sms  ها.

ب) کارهای مهم وغیر فوری یعنی کارهایی که در صورت داشتن وقت اضافی لازم است آنها را انجام داد. مثل پاکنویس کردن جزوه های درسی.

پ) کارهای ضروری و فوری که باید به سرعت انجام داد مثل آماده شدن برای امتحان هفته جاری.

3 -  توجه کردن به سرعت کار، نباید باعث شود تا کیفیت کار شما پایین بیاید.

برای هر کار زمان مناسب آن کار را در نظر بگیرید. مطمئن باشید هیچ کار سریعی بدون اشکال پیش نمی رود. اگر کاری را با عجله انجام دهید، کیفیت و دقت کار پایین می آید و سبب اتلاف وقت می گردد.

  1. قبل از شروع به انجام هر کار، تمام زوایا و جوانب آن را در نظر بگیرید تا امکان اشتباه در شما به حداقل برسد. اما وسواس بیش از حد به خرج ندهید زیرا باعث به تاخیر افتادن کارها می شود. عدم تصمیم گیری در زمان مناسب، عوارض گوناگونی دارد که اتلاف وقت یکی از آنهاست.

 

در پایان و به صورت خلاصه چند راهکار عملی را با شما در میان می گذاریم:

  1. حتما برنامه شخصی خود را در دفتر برنامه ریزی مکتوب کنید.
  2. کارهای خود را اولویت بندی کنید.
  3. عواملی که سبب اتلاف وقت شما می شوند را بشناسید.
  4. وقتی در اجرای برنامه خود با مشکلی مواجه می شوید، آن را مدیریت کنید.
  5. در حین مطالعه و پس از هر یکساعت، استراحت مختصری داشته باشید.
  6. از کارهای غیر مهم صرفه نظر کنید.
  7. در انجام کارها تمرکز داشته باشید.
  8. راهزنان وقت را بشناسید.

و در نهایت راه کار استاد سلام :

و راه کار استاد سلام مرجع تدریس خصوصی برای شما دانش آموزان، دانش جویان و تمام کسانی که به دنبال یادگرفتن و پیشرفت هستند کلاس آنلاین است. تا تمام زمان هایی که در ترافیک و پشت چراق قرمز که فکر می کنید کلی کار دارید و یا باید مسافت زیادی رو تو شهر طی کنید تا به استاد یا آموزشگاتون برسید به زمان طلایی تبدیل شود. حتما تا الان با مفهوم کلاس آنلاین آشنا شدید و می دانید که همه درس ها حتی اون درس های حل کردنی یا نرم افراز های کامپیوتری را هم  می توانید آنلاین یاد بگیرید.اما اگر می خواهید کلاس آنلاین داشته باشید می تونید از صفحه آن در سایت اطلاعات کامل کسب کنید.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

برنامه ریزی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر مقطعی است زیرا شما برای رسیدن به اهدافتون نیاز به مسیر راه دارید و هر چقدر بیش تر بر مسیر تسلط داشته باشید به هدف نزدیک تر می شوید.

ما برای شما دانش آموزان رشته ریاضی برنامه درسی در نظر گرفتیم تا مسیر راه را همیشه داشته باشید. حالا با این برنامه شما می فهمید کجای راه هستید و برنامه زمانبندی تخصصی که به آن نیاز دارید چیست مانند این که در روز چقدر برای هر درسی زمان صرف می کنید، این زمان بین چه درس هایی پخش می شود، چه زمان هایی برای خواندن دروس حل کردنی مناسب است و چه زمان هایی برای دروس حفظی، چه درس هایی را نباید پشت هم بخوانید، .چقدر میان هر درسی فاصله برای استراحت دارید و در نهایت در هفته چقدر به استراحت کلی نیاز دارید.

تمام این برنامه ریزی باعث میشه تا شما عملکرد درسیتون بالا بره و نتیجه خیلی بهتر داشته باشید، اگر از تمام بچه های موفق کنکور بپرسید اولین قدمی که برای  کنکور برداشتید چی بود ؟  بدون شک جوابشون برنامه ریزی است.

هزینه برنامه 4 هزار تومن است و یک فایل زیپ شده و با فرمت ورد و فرمت JPEG است. یکی از فرمت های JPEG  برنامه خالی است که شما با خط خودتون بنویسید و حتی پرینت بگیرید و هر جایی که که در روز براتون بهترین یادآوری را دارد قرار دهید.

این برنامه درسی هفتگی شماست تا ما برنامه سالینه برای همه مقاطع  دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و بچه های کنکور هم براتون بزاریم. و همچنین مشاوره تحصیلی 

شما هم از الان اولین قدم را در راه رسیدن به رویاتون برداشتید.

لینک دریافت برنامه ریزی درسی برای رشته تجربی :

برنامه ریزی درسی رشته تجربی



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی زیست شناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

فهرست حذفیات منابع سئوالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در آزمون سراسری ۹۷ از روز یکشنبه ۱ بهمن ۹۶ آغاز می شود و تا روز یکشنبه ۸ بهمن ۹۶ ادامه دارد.

آزمون سراسری در روزهای پنجشنبه ۷ تیر و جمعه ۸ تیر ۹۷ برگزار می شود.

فهرست حذفیات منابع سئوالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ در زیر منتشر شد است:

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635989.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635990.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635991.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635992.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635993.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635994.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635995.jpg

 

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی دروس عمومی کنکور, کلاس آنلاین , برنامه ریزی کنکور 96 و ... آرزوی موفقیت تمامی داوطلبین شرکت کننده را دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی دروس عمومی کنکور , کلاس آنلاین , برنامه ریزی کنکور 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه اول آذر ۹۶ آغاز می شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ تا ۷ آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: کلیه متقاضیان ضرورت دارد در این مهلت با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی جزئیات ثبت نام در این آزمون از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: همانطور که پیش از این اعلام شده بود آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ برای پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۴ اسفندماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی دوره دکتری , کلاس آنلاین و ... برای داوطلبین شرکت کننده در آزمون آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی دوره دکتری , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

در راستای دریافت کمک‌های خیرخواهانه برای زلزله زدگان استان کرمانشاه از سوی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر غرفه‌ای برپا شد.  

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، غرفه های دانشجویی دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه در جلوی درب ورودی این دانشگاه واقع در خیابان ولیعصر و محوطه داخلی دانشگاه برپا شده است.

این غرفه‌ها به همت نهادهای دانشجویی دانشگاه و با هماهنگی کانون هلال احمر برپا شده است.

همچنین از دانشجویان داوطلب در خصوص اهدای خون نیز ثبت نام بعمل می‌آید.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی و ... آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی هموطنان عزیز را دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

تیم روانشناس حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، یک روز پس از حادثه دلخراش زلزله غرب کشور یک تیم روانشناسی از حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور مشاوره و حمایت روانی و اجتماعی و ایجاد امید میان بازماندگان زلزله به شهرستان سرپل ذهاب اعزام شدند.

همچنین کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از جمله آب معدنی، کنسرو، خشکبار، لوازم بهداشتی، پتو و چادر برای زلزله زدگان هستند.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , هزینه تدریس خصوصی  کلاس آنلاین , کلاس مجازی و ... آرزوی صبر جمیل و آرامش برای خانواده های عزادار از خداوند منان خواستار است.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

برنامه ریزی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر مقطعی است زیرا شما برای رسیدن به اهدافتون نیاز به مسیر راه دارید و هر چقدر بیش تر بر مسیر تسلط داشته باشید به هدف نزدیک تر می شوید.

ما برای شما دانش آموزان رشته ریاضی برنامه درسی در نظر گرفتیم تا مسیر راه را همیشه داشته باشید. حالا با این برنامه شما می فهمید کجای راه هستید و برنامه زمانبندی تخصصی که به آن نیاز دارید چیست مانند این که در روز چقدر برای هر درسی زمان صرف می کنید، این زمان بین چه درس هایی پخش می شود، چه زمان هایی برای خواندن دروس حل کردنی مناسب است و چه زمان هایی برای دروس حفظی، چه درس هایی را نباید پشت هم بخوانید، .چقدر میان هر درسی فاصله برای استراحت دارید و در نهایت در هفته چقدر به استراحت کلی نیاز دارید.

تمام این برنامه ریزی باعث میشه تا شما عملکرد درسیتون بالا بره و نتیجه خیلی بهتر داشته باشید، اگر از تمام بچه های موفق کنکور بپرسید اولین قدمی که برای  کنکور برداشتید چی بود ؟  بدون شک جوابشون برنامه ریزی است.

هزینه برنامه 4 هزار تومن است و یک فایل زیپ شده و با فرمت ورد و فرمت JPEG است. یکی از فرمت های JPEG  برنامه خالی است که شما با خط خودتون بنویسید و حتی پرینت بگیرید و هر جایی که که در روز براتون بهترین یادآوری را دارد قرار دهید.

این برنامه درسی هفتگی شماست تا ما برنامه سالینه برای همه مقاطع  دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و بچه های کنکور هم براتون بزاریم. و همچنین مشاوره تحصیلی 

شما هم از الان اولین قدم را در راه رسیدن به رویاتون برداشتید.

برای دریافت لینک برنامه ریزی درسی استاد سلام برای رشته ریاضی روی گزینه پایین کلیک کنید :       

فایل رشته ریاضی  



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

شامگاه یکشنبه به دنبال وقوع زمین‌لرزه‌ در غرب کشور، تعداد زیادی از استان‌ها تکان خوردند، مسئولان از آغاز کار آواربرداری خبر داده‌اند و آمار فوتی‌ها در حال افزایش است.
خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: لرزیدن تعداد زیادی از استان‌های کشور طی شامگاه یکشنبه موجب وحشت عمومی و حضور مردم در خیابان‌ها شد. در این گزارش علاوه بر آخرین وضعیت خسارات زلزله در غرب کشور، اخبار برخی از استان‌هایی که در جریان این زمین‌لرزه تکان خوردند آمده است.

مطابق اطلاعات اولیه منشأ لرزش استان‌های مختلف کشورمان وقوع زلزله در مرز کرمانشاه با کشور عراق بوده است. این زمین‌لرزه در منطقه «ازگله» استان کرمانشاه ثبت‌شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی وقوع این حادثه را به تمام مردم ایران به خصوص مردم عزیز غرب ایران تسلیت عرض می نماید... مردم سرسخت کردزبان امیدواریم در برابر این غم بزرگ صبور باشید و با امداد رسانی سریع از آسیب بیش تر جلوگیری شود.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

 

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: هم اکنون رقابت بر سر تعدادی رشته و دانشگاه است و در بسیاری از رشته‌ها و دانشگاه‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود عملاً رقابت وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۹۹ ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، به ریاست محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد. در ابتدای این جلسه گزارشی از نتایج بررسی موضوع کنکور ارائه شد.

بعد از ارائه این گزارش، منصور غلامی گفت: هم اکنون از دوره دبستان، خانواده‌ها فرزندان خود  را به سمت کنکور هدایت می کنند.

وی افزود: باید آموزش و پرورش هم ساز و کار ارزیابی را مدنظر قرار دهد تا استعدادها قابل رشد باشند.

وزیرعلوم ادامه داد: هم اکنون رقابت بر سر تعدادی رشته و دانشگاه است و در بسیاری از رشته‌ها و دانشگاه‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود عملاً رقابت وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین  , کلاس مجازی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان فرانسه , تدریس خصوصی زبان آلمانی و ... آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هشتمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن در سال 2017 افتخارآفرینی کردند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این رویداد بین‌المللی با موضوع «با هم، ما دوست محیط زیست هستیم» برگزار شد.

براساس این خبر، «زهرا غریبی» 14 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون بشرویه در استان خراسان‌جنوبی «جایزه‌ی کائو» را از آن خود کرد.

برهمین اساس، «عسل میرزایی» 7 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره 2 استان کرمانشاه نیز موفق به دریافت «جایزه‌ی دوستی» این دوره از مسابقه شد.

گفتنی است از زهرا غریبی برای شرکت در مراسم اهدای جوایز برندگان در توکیو دعوت به عمل آمده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 586 اثر در هشتمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن در سال 2017 شرکت کرده بود.

منبع : خبرگزاری برنا               

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی ,تدریس خصوصی نقاشی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودک, تدریس خصوصی نقاشی کودک , کلاس آنلاین , کلاس مجازی و ... این موفقیت را تبریک می گوید.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی نقاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

کارگروه هنر و معماری تصویب کرد؛

رشته نقاشی ایرانی ایجاد شد/ ابلاغ دو مقطع ارشد و کارشناسی

 

رئیس کارگروه هنر و معماری شورای تحول علوم انسانی از ایجاد رشته نقاشی ایرانی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد.

مجید سرسنگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایجاد رشته نقاشی ایرانی گفت: کارگروه هنر شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی، رشته نقاشی ایرانی را در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ایجاد کرد.

وی ادامه داد: دوره های نقاشی ما در رشته هنرهای تجسمی، به صورت عمده هم از نظر تاریخی و هم از نظر تکنیکی معطوف به نقاشی غربی است.

رئیس کارگروه هنر و معماری شورای تحول علوم انسانی افزود: دوره کارشناسی نقاشی ایرانی در مجموع تمام و تصویب شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: کلیات دوره کارشناسی ارشد نقاشی ایرانی نیز تصویب شده و کم تر از دو هفته آینده، این رشته نیز ابلاغ می شود در واقع این رشته بر روی تاریخ، محتوا و تکنیک نقاشی ایرانی تمرکز دارد.

سرسنگی افزود: ما معتقدیم با تصویب و ابلاغ این رشته در دو مقطع مذکور، یک تحول جدید و عمیقی در بحث توجه به نقاشی ایرانی، نقاش های ایرانی، تکنیک های نقاشی ایرانی به وجود خواهد آمد.

وی ادامه داد: ما فکر می کنیم، سال تحصیلی آینده این دو دوره می تواند در دفترچه کنکور قرار گیرد تا دانشگاه های علاقمند بتوانند در این دوره ها دانشجو پذیرش کنند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزر کننده دوره های تدریس خصوصی, هزینه تدریس خصوصی, تدریس خصوصی نقاشی, تدریس خصوصی کنکور, کلاس آنلاین و ... برای عزیزان شرکت کننده در این دوره ها آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی نقاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس ایران

زنگ استکبار ستیزی به صورت همزمان در مدارس سراسر کشور نواخته شد

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، امروز ۱۳ آبان ماه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در مدرسه شاهد امام جواد الائمه زنگ مبارزه با استکبار را به صدا در آوردند.

مهدی فیض در این مراسم گفت: یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب روز ۱۳ آبان سال ۵۷ است.

وی افزود: تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند و به همین دلیل به شهادت رسیدند و به همین مناسبت روز ۱۳ آبان را به نام دانش آموز نام گذاری کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در این روز  تعداد صد  نفر از دانشجویان، سفارت آمریکا را تسخیر کردند. این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

وی ادامه داد: نواختن  زنگ  استکبار ستیزی در مدارس به این معنا است که همانند درس فارسی و ریاضی یک ساعت درسی به نام استکبارستیزی داشته باشیم.

فیض گفت: در یوم الله ۱۳ آبان هیبت آمریکا شکست. در این روز تمام جهانیان متوجه شدند،  آمریکا در ظاهر ترسناک و از درون توخالی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در ایران نوجوانان ما نیروی پیشران جامعه هستند و دردوران دفاع مقدس از هر هفت نفر شهید یک نفر دانش آموز بود به نحوی که نظام آموزشی کشور ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم کرد.

منبع : خبرگزاری برنا

 استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , تدریس خصوصی ادبیات فارسی , تدریس خصوصی ریاضی و ... این روز را تبریک عرض می نماید.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی ادبیا ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

مدارس تهران یکشنبه تعطیل نیست

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل نشد، گفت: تمام مدارس تهران فردا دایر هستند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ علیرضا راهپیما رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل نشد لذا تصمیمی درباره تعطیلی مدارس گرفته نشده و تمام مدارس تهران فردا دایر هستند.

وی افزود: در مورد کلاس‌های تربیت‌بدنی مدیران مدارس تصمیم‌گیری می‌کنند و با توجه به آلودگی هوا باید این کلاس‌ها در فضای بسته برگزار شود.

 منبع : خبرگزاری برنا

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی تربیت بدنی , کلاس آنلاین و ...آسمانی  پاک و سالم برای تمام شهرها آرزومند است.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی تربیت بدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

حضور وزیر آموزش و پرورش در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان

 

بطحایی در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور یافت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  سیّدمحمّد بطحایی وزیر آموزش و پرورش صبح (شنبه 13 آبان) در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان حضور پیدا کرد.

مراسم یوم‌الله 13 آبان در تهران در مقابل لانه سابق جاسوسی برگزار شد.

منبع : خبرگزاری برنا

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... این روز را به تمامی دانش آموزان عزیز تبریک عرض می نماید



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

توجه دانشگاه های بزرگ به ورزش بانوان

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: طبق بررسی های صورت گرفته دانشگاه های بزرگ کشور توجه ویژه ای به ورزش بانوان دارند.

پور کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: براساس بررسی های انجام شده دانشگاه های بزرگ کشور توجه ویژه ای به ورزش بانوان دارند اما دانشگاه های تازه تاسیس و کمتر برخوردار به دلیل کمبود بودجه در این زمینه فعالیت ویژه ای ندارند.

وی افزود: باتوجه به اینکه تعداد قابل توجهی از دانشجویان کشور را دختران تشکیل می دهند نیازمند تامین فضاهای سرپوشیده برای فعالیت ورزشی این دانشجویان در دانشگاه ها هستیم.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: ایجاد فضاهای ورزشی برای دختران دانشجو از سیاست های وزارت علوم است.

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تخصصی تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , تدریس خصوصی شطرنج , تدریس خصوصی پیلاتس و ... پیشرفت روزافزون از خدای منان خواستار است.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی شطرنج ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

سوالات و کلید آزمون ای پی تی آبان ماه ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، داوطلبان دوره آبان ماه آزمون ای پی تی می توانند از امروز ۱۳ آبان  با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.net نسبت به مشاهده سوالات و کلید این آزمون اقدام کنند.

داوطلبان در صورت اعتراض به سوال یا کلید این آزمون می توانند حداکثر تا ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان صرفا از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

پس از پایان مهلت تعیین شده هیچگونه اعتراضی در خصوص کلید و سوالات این آزمون پذیرفته نخواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین, تدریس خصوصی کنکور و ... برای عزیزان شرکت کننده د ر این آزمون آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد؛

آزمون ارشد فراگیر ۸ دی برگزار می‌شود/ثبت نام ۵۵ هزار نفر

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته برگزار می شود.

توکلی اظهار داشت: مهلت شرکت در این آزمون به پایان رسیده است و تعداد ۵۵ هزار و ۹۷۷ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش سنجش یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۶ و ۷ دی ماه در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی آن را دریافت کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , تدریس خصوصی کنکور ارشد و ... برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوص کنکور ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در سایت سازمان سنجش اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، فهرست اسامی ۵۶ هزار و ۶۰۸ نفر پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز و اسامی ۳ هزار و ۴۸۲ نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های مصاحبه دار و  یا شرایط خاص در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور  www.sanjesh.org منتشر شد.

در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ تعداد ۱۰۹ هزار و ۴۳۷ داوطلب انتخاب رشته کرده اند.

از تعداد پذیرفته شدگان نهایی تعداد ۹۵۹ نفر از آنان جزء تعداد معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های مصاحبه دار هم هستند.

کلیه پذیرفته شدگان رشته‌های متمرکز و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های مصاحبه دار و دارای شرایط خاص باید برای اطلاع از نحوه ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و یا زمان مراجعه برای مصاحبه به مفاد اطلاعیه ای که همراه با اسامی آنان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد، اقدام کنند.

پذیرفته شدگان رشته‌های متمرکز باید در یکی از روزهای دوشنبه ۱۵ آبان و یا سه شنبه ۱۶ آبان ماه برای ثبت نام به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های مصاحبه دار و دارای شرایط خاص باید برای اطلاع از نحوه برگزاری این مرحله مصاحبه و سایر مراحل گزینش به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

نتایج نهایی کدرشته محلهای تحصیلی از رشته‌های مصاحبه دار، بورسیه و دارای شرایط خاص پس از دریافت نتایج مصاحبه و انجام گزینش نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر قبولی نهایی در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی دارای  شرایط خاص (مصاحبه‌دار و یا بورسیه) قرار گرفته‌اند «بندهای الف و ب فوق» لازم است مطابق مفاد هر دو بند در موعد مقرر اقدام کنند و در صورتی که برای مصاحبه رشته های خاص مراجعه کنند و نهایتاً پذیرش شوند، باید در رشته خاص ثبت نام و ادامه تحصیل دهند و قبولی قبلی آنان کان لم یکن خواهد شد.

چنانچه داوطلبی با توجه به علاقه مندی خود، فقط یک مورد را پیگیری کند، متعاقباً نمی‌تواند برای مورد دیگر، بعداز مهلت مقرر اقدام کند.

معرفی شدگان در کد رشته محلهای تحصیلی بورسیه و یا دارای شرای خاص لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز دوشنبه 22 آبان 96 به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مربوطه مراجعه کنند.

دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شامل دانشگاه شاهد، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر، دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، دانشکده غیرانتفاعی اصول الدین، دانشکده غیرانتفاعی رفاه تهران، دانشگاه غیرانتفاعی ادیان و مذاهب قم، دانشگاه غیرانتفاعی امیرالمومنین (ع) اهواز، دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران، دانشگاه غیرانتفاعی معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان، قم موسسه غیرانتفاعی هنر و اندیشه اسلامی است.

باتوجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کدرشته محل 25194 (سینما) از کدرشته امتحانی 1357 موسسه غیردولتی و غیرانتفاعی کمال‌الملک – نوشهر از ردیف رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت حذف شده و در کدرشته محل مذکور داوطلبی به عنوان پذیرفته شده اعلام نمی‌شود.

پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌شود.

قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج شده است، لغو است.

آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج شده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1397 را ندارند.

عدم مراجعه در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌شود.

 

منبع : خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی کنکور ارشد , کلاس آنلاین و ... برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدزیس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی کنکور ارشد , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

بسیاری از افراد هستند که علم و دانش زبان  انگلیسی را دارند  اما خب نمی دانند تدریس زبان انگلیسی را از کجا شروع کنند چگونه از آن کسب درآمد کنند؟ اولین قدم برای شروع کار تدریس چیست؟ حتی شاگرد های اول را از کجا پیدا کنند؟

سوالات بالا جزو بیش ترین سوالاتی هستند که در زمینه زبان های مختلف و تدریس خصوصی آن از استاد سلام می پرسند. چون این سوال تکراری است و جواب آن هم در چند جمله خلاصه نمی شود این مقاله را تدارک دیدیم.

پس اگر می خواهید تدریس زبان را شروع کنید چند قدم پایین را همراه ما باشید.

قدم اول

ابزار های آموزش را داشته باشید

در زمینه زبان همیشه کتاب های زیادی با توجه به هدف یادگیری برای تدریس وجود دارد ، اما شاید بهترین روش این باشه کتابی را که تسلط بیش ترین دارید برای شروع تدریس انتخاب کنید تا به مرور کتاب هایی که کاربردی تر هستند را تدریس کنید. پس از تسلط خود شروع کنید.

قدم دوم

روش های جدید را برای تدریستون انتخاب کنید

اگر در فضای مجازی یک سرچ ساده کنید میبینید روش های تدریس خصوصی زبان انگلیسی جدید با کارایی بالا تر وجود دارند که خیلی هم راحت هستند. برای شاگرد ها هم جذابیت بیش تری دارند و یادگیری را راحت تر می کنند.

مثلا اپلیکیشن هایی که با بازی و سرگرمی های مختلف لغات را درس می دهند. یا پاد کست های آموزشی و ...

قدم سوم

شیوه یادگیری زبان را در افراد مختلف را بشناسید

زبان آموزان با توجه به شخصیت های مختلفی که دارند شیوه های یادگیریشون متفاوت است و اگر شما این به عنوان استاد آدم باهوشی باشید و این شیوه ها رو بشناسید می تونید کارایی کلاس و یادگیری دانشجو خودتون را بالا تر ببرید. اگر این موضوع براتون جذاب است از طریق لینک زیر وارد سایت چطور شوید که یک مطلب فوق العاده در این باره بخونید.

روش های تدریس زبان انگلیسی

تدریس زبان انگلیسی

قدم چهارم

به روز باشید

شاید قدم دوم و قدم سوم یه جوریایی همین به روز بودن باشند اما منظور ما بیش تر این است که به عنوان یک معلم زبان شما باید فردی آپدیت باشید تا بدانید در دنیا چه خبر است، ایجوری از آخرین اخبار در زمینه کاری خودتون با خبر میشید وشاید اصطلاحات جدید که در کتاب ها نیامده را بیش تر یاد بگیرید و همیشه برای شاگرداتون هم مثال های جدید دارید.

قدم پنجم

خودتون را جای شاگرد بزارید

شاید اینجا ما یه کم احساسی بر خورد کنیم اما حرف دل شاگرد خیلی مهم شاید یکی از مهم ترین عوامل موفقیت خیلی از اساتید همین باشه. خواسته واقعی شاگرد را می فهمند و کلاس را طبق همون نیاز پیش میبرند، اگر شما جای خودتون را با شاگرد عوض کنید مشکلات کار خودتون را بیش تر می فهمید و تغییر می دهید.

 قدم ششم

پیدا کردن شاگرد

تا این جا شیوه تدریس را بررسی کردیم اما اکنون نوبت جذب شاگرد رسیده. چه شما سابقه تدریس زبان انگلیسی داشته باشید چه از صفر شروع کنید می تونید در سایت استاد سلام به عنوان استاد زبان ثبت نام کنید. استاد سلام برای شما یک پروفایل کامل در نظر گرفته که سابقه تدریس خود را وارد کنید.

اگر سابقه تدریس هم ندارید جای نگرانی نیست! شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در استاد سلام ،با شیوه های تدریس آشنا شوید واز مراحل اولیه تدریس شروع و جذب شاگرد کنید و با کسب تجربه به مراحل بالای آموزش و تدریس دست یابید.

شما با دیده شدن به عنوان استاد  توسط دانش آموزان و مخاطبان خود انتخاب شده و کلاس های خصوصی و گروهی تشکیل دهید. استادان امکان بارگذاری و فروش جزوات و فیلم های آموزشی نیز وجود دارد که در واقع راه دیگری برای آموزش و تدریس است.

همچنین میتوانید با استفاده از دوره ها و کلاس آنلاین  کلاس های تحت وب به صورت انفرادی یا گروهی تشکیل دهید.در این صورت از مزایای کلاس آنلاین بهره مند شوید. از جمله عدم اتلاف وقت برای رفت وآمد،دسترسی آسان به کلاس در هر جا که هست



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی کنکور ارشد , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام


فعالیت آموزشی پردیس ارس دانشگاه تهران از سر گرفته شد

 

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران، فعالیت آموزشی خود را در مقطع تحصیلات تکمیلی از سر گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، پردیس بین‌المللی ارس این دانشگاه با اخذ مجوزهای لازم، فعالیت آموزشی خود را در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس، از مهر ۹۶ با پذیرش دانشجو در هفت رشته در مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته در مقطع دکتری از سر گرفت.

در این پردیس پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری و شیوه‌نامه (بدون آزمون) در هفت رشته و پذیرش در مقطع دکتری این پردیس از طریق شیوه‌نامه در سه رشته صورت گرفت.

در کنار فعالیت‌های آموزشی پردیس ارس در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، فعالیت‌های پژوهشی، مشاوره‌ای و آموزش‌های کوتاه‌مدت نیز در قالب «موسسه فناوری و نوآوری ارس» با مشارکت منطقه آزاد آغاز شده است.

پس از حدود سه سال توقف در روند جذب دانشجو در  پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در منطقه آزاد ارس، با انعقاد تفاهم‌نامه جدید و توافقات صورت‌ گرفته با دبیرخانه شورای مناطق آزاد کشور، سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس و دانشگاه تهران و با تاکید بر نهایی‌شدن تفاهم های به‌عمل آمده با پیگیری‌های مجدانه پردیس، مبتنی بر توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های علمی، این مجموعه فعالیت آموزشی خود را از مهر ماه سال ۹۶ ارتقا بخشید.

 

منبع:خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی, تدریس خصوصی کنکور ارشد , تدریس خصوصی کنکور دکتری, کلاس آنلاین و ... برای این عزیزان آرزوی موفقیت روز افزون دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی کنکور ارشد , تدریس خصوصی کنکور دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

راه اندازی رشته های فلوشیپی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: برنامه داریم رشته های فلوشیپی در حوزه های تخصصی طب اوژانس، اطفال، زنان و زایمان در این دانشگاه راه اندازی کنیم.

سیدعلی ابطحی در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها به خبرنگار این خبرگزاری گفت: برنامه داریم به سرعت رشته های فلوشیپی را در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران توسعه دهیم.

وی افزود: برنامه داریم رشته های فلوشیپی را به خصوص در تخصص های طب اروژانس، اطفال، زنان و زایمان راه اندازی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خاطرنشان کرد: این دانشگاه از تجمیع دانشکده های پزشکی، علوم دارویی و دندانپزشکی و ادغام ۷۰ رشته محل و ۲۴ هزار دانشجو ایجاد شد.

ابطحی تاکید کرد: در دوره مدیریت جدید این دانشگاه این فرصت فراهم شد که پیشنهاد ایجاد این دانشگاه مورد حمایت و تصویب قرار گیرد.

وی عنوان کرد: هدف از ایجاد این دانشگاه هم افزایی در امر آموزش و پژوهش و استفاده از توانمندی های واحدهای دانشگاهی به صورت مشترک و ارتقا سطح آموزش و پژوهش بود.

 

منبع:خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زیست شناسی, تدریس خصوصی شیمی, تدریس خصوصی کنکور, کلاس آنلاین , تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... برای عزیزان آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی شیمی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد؛

برگزاری آزمون فراگیر پیام نور در هشت دی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از 41 هزار داوطلب در آزمون ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا،حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش گفت: متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور حد اکثر تا ساعت 24روز چهارشنبه 10 آبان ماه 96 فرصت دارند که در آزمون ارشد فراگیر پیام نور شرکت کنند.

وی با اشاره به ظرفیت در نظر گرفته شده برای این آزمون اظهارکرد: در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 31 هزار و 60 داوطلب پذیرش خواهند شد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد متقاضیان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خاطرنشان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز8  آبان ماه 96  تعداد 41 هزار و 522 نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

توکلی در خصوص زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اظهارکرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه8  دی ماه 96 برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری برنا

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی,هزینه تدریس خصوصی,تدریس خصوصی زبان انگلیسی,تدریس خصوصی کنکور,تدریس خصوصی کنکور ارشد ,کلاس آنلاین و ... برای عزیزان شرکت کننده در آزمون آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

با اعلام رشته های پذیرنده؛

تکمیل ظرفیت کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد

تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی فنی و حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد و داوطلبان می توانند تا ۱۰ آبان در این دوره ها ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، لینک جستجوی اطلاعات پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای و همچنین لینک جستجوی اطلاعات برای پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای(ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش فعال شد.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه تکمیل ظرفیت در این دوره ها از روز چهارشنبه سوم آبان ماه در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

متقاضیان پذیرش دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از اینکه در دوره مهرماه ۹۶ ثبت نام کرده اند یا ثبت نام نکرده اند می توانند با توجه به مفاد اطلاعیه از طریق لینک جستجوی کدرشته محل‌های تحصیلی پس از پرداخت هزینه ثبت نام، با مراجعه به مراکز آموزشی پذیرنده، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ ای می توانند در رشته های تحصیلی متناسب با مدرک کاردانی و یا فوق دیپلم خود برای ثبت نام از سوم تا دهم آبان ماه ۹۶ به مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام کنند.

پرداخت هزینه ثبت نام از طریق سیستم الکترونیکی سازمان سنجش قابل انجام است و هزینه ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) است.

همچنین متقاضیان پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از اینکه در دوره مهرماه ۹۶ ثبت نام کرده اند یا ثبت نام نکرده اند می توانند با توجه به مفاد اطلاعیه و از طریق لینک جستجوی کدرشته محل‌های تحصیلی پس از پرداخت هزینه ثبت نام، با مراجعه به مراکز آموزشی پذیرنده، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای می توانند در رشته های تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود برای ثبت نام از سوم تا دهم آبان ماه ۹۶ به مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام کنند.

پرداخت هزینه ثبت نام از طریق سیستم الکترونیکی سازمان سنجش قابل انجام است و هزینه ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌ های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) است.

منبع:خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی ,هزینه تدریس خصوصی,کلاس آنلاین,کلاس مجازی,تدریس خصوصی کنکور,تدریس خصوصی کاردانی,تدریس خصوصی مهندسی و ... آرزوی موفقیت برای این عزیزان دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

تعریف شما از هنر هر چه باشد، هنرمند در همه جا محبوب و دوست داشتنی است و طرفداران زیادی دارد.

هنرمندان در هر حوزه ای که وارد می شوند، جان و روح تازه ای به همه چیز می بخشند و یک روز زندگی در کنار آنها می تواند به اندازه یک سال تجربه بر عمر آدم اضافه کند.

از قدیم هنر را هفت بخش کرده اند و هر کدام از این بخشها زیر مجموعه هایی دارند که همه ابعاد هنر و هنرمندی را شامل می شوند. از هنرهای تجسمی که شامل مجسمه سازی و معماری می شود تا ادبیات و زیر شاخه هایش، حتی حرکات نمایشی جزو دسته بندی های هنر محسوب می شوند.

همه ساله در فستیوال ها و جشنواره های بیشماری از هنرمندان و هنرشان تقدیر و تشکر می شود و به حق، معتقدیم که هنرمندان جزو اقشار محترم و برجسته هر جامعه ای هستند.

اما امروز و با توجه به رسالتی که در مجموعه استاد سلام مرجع تدریس خصوصی داریم، می خواهم از گروهی از هنرمندان یاد کنم که هیچ جا صحبتب از آنها در میان نیست. اما جالب است که همه ما در برشی از زندگیمان این هنرمندی را تجربه کرده ایم!

دانش آموزی که با تمام مشکلات دور و برش اعم از بحران نوجوانی، دشواری درسها، رقابتهای شدید بین گروه دوستان، توقعات بیشمار پدر و مادرها، راههای صعب العبوری که به دانشگاه ختم می شوند و تعداد زیادی خوان و مسابقه که تحت عنوان کلاس تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زیست و کلاس تدریس زبان انگلیسی همگی درصدد هستند تا نفس او را بگیرند هنوز صبح ها با انگیزه بیدار می شود و عصرها هم با انرژی به کلاسهای فوق برنامه می رود.

فارغ از طنزآلود بودن بحث، اگر با دقت به اوضاع و احوال دانش آموزان این دوره و زمانه نگاه کنیم، با موجود هنرمندی روبرو هستیم که از صبح تا ظهر با بمباران اطلاعات و آموزش روبروست و در شیفت دوم کاری خودش، بعد از یک وعده ناهار که هول هولکی می خورد، به انواع کلاسهای آموزشی مثل کلاس نقاشی و کلاس گرافیک می رود.

در بین فاصله دو کلاس فوق هم، معلم تدریس خصوصی حسابان به خانه اشان می آید و او باید با عجله خودش را به کلاس برساند. خوب که دقت می کنید با موجود هنرمندی روبرو هستیم که در برابر اینهمه فشار خم به ابرو نمی آورد و به افقهای دوی که در انتظارش نشسته، خیره می شود و برای آینده اش خیالبافی می کند.

نکنید! با بهترین دوران زندگی فرزندانتان اینکار را نکنید!



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی ریاضی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی حسابان , کلاس گرافیک , کلاس نقاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

رئیس دانشگاه خبرداد:

ایجاد رشته دوم برای دانشجویان شریف/ ارائه دو مدرک تحصیلی

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: رشته های میان رشته ای در این دانشگاه راه اندازی کردیم که آنها به عنوان رشته دوم دانشجویان بشمار می روند و دانشجویان با تحصیل در آن ۲ مدرک می گیرند.

محمود فتوحی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در دانشگاه صنعتی شریف رشته های میان رشته ای در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی شده است که دانشجویان می توانند آنها را به همزمان با تحصیل خود به عنوان رشته دوم انتخاب کنند.

وی افزود: به طور مثال دوره اقتصاد و کارآفرینی در این دانشگاه به عنوان رشته دوم دانشجویان راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: برنامه داریم در سال جاری رشته های میان رشته ای مهندسی زیستی و فیزیک پزشکی را نیز راه اندازی کنیم.

فتوحی اظهار داشت: دانشجویان با گذراندن رشته دوم در زمان تحصیل خود پس از فارغ التحصیلی دو مدرک دریافت می کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی, هزینه تدریس خصوصی, کلاس آنلاین , کلاس مجازی, ,تدریس خصوصی فیزیک,تدریس خصوصی زیست,تدریس خصوصی اقتصاد,  تدریس خصوصی کارشناسی , تدریس خصوصی کارشناسی ارشد و ... برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

سید محمد بطحایی:

توسعه ورزش مدارس از اولویت های آموزش و پرورش در دولت دوازدهم است

وزیرآموزش و پرورش در آئین افتتاحیه المپیاد ورزشی گفت: توسعه ورزش مدارس از اولویت های آموزش و پرورش در دولت دوازدهم است .

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید محمد بطحایی درآئین افتتاحیه کشوری چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در دبیرستان نوشیروان منطقه 6 تهران، اظهارکرد: زمانی که من دانش آموز بودم تنها سرگرمی دانش آموزان ورزش و تربیت بدنی بود و برای انجام فعالیت‌های ورزشی در منازل مسکونی و محله‌ها محیط مناسب وجود داشت .

وی افزود: به تدریج تلویزیون جای سرگرمی‌های ورزشی را گرفت و امروزه حتی برای تغییر کانال تلویزیون نیازی به حرکت نیست و در ادامه رایانه ها و سایر رسانه‌های مجازی عدم تحرک را تقویت کردند .

 بطحایی عدم سلامت جسمی را یکی از مشکلات جدی جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: فقدان فضای مناسب برای انجام فعالیت‌های ورزشی در سطح شهرها، اعم ازمنازل و محله‌ها در کنار سرگرمی‌های فضای مجازی باعث شده تا دانش آموزان تحرک جسمی لازم را نداشته باشند .

وزیرآموزش و پرورش، انجام فعالیت‌های ورزشی را بسیار ضروری دانست و خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای عدم نیاز به تجهیزات و امکانات است، اجرای این طرح با همان امکانات اولیه موجود در هر مدرسه‌ای امکان پذیر است و مربیان تربیت بدنی منتظر رسیدن تجهیزات نمی‌مانند .

وی، مربیان تربیت بدنی را افرادی مظلوم بر شمرد و افزود: ظاهر امر این است که این عزیزان همیشه مشغول بازی و ورزش کردن هستند در حالیکه مسئولیت سنگینی را برعهده دارند .

بطحایی، شادابی، نشاط، ورزیدگی و آمادگی جسمی و روحی را برای دانش آموزان ضروری دانست وعنوان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که امروزه جوانان و نوجوانان راتهدید می کند با توسعه فعالیت‌های ورزشی قابل کنترل است .

وی ادامه داد: در دولت دوازدهم آموزش و پرورش تلاش خواهد کرد ورزش را بیش از پیش در مدارس توسعه دهد و روحیه شادابی و سرزندگی را در مدارس احیا کند . 

منبع:خبرگزاری برنا

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی,هزینه تدریس خصوصی,کلاس آنلاین,کلاس مجازی,تدریس خصوصی بدنسازی ,تدریس خصوصی شطرنج,تدریس خصوصی تنیس و... افتتاح چهارمین دوره المپیاد ورزشی را تبریک و برای شرکت کنندگان آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

دبیر هیات بورد پرستاری وزارت بهداشت آخرین تغییرات اعمال شده در آزمون دکتری پرستاری سال ۹۸-۹۷ را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر عباس عباس زاده در پاسخ به حجم سئوالات بسیار داوطلبان آزمون دکتری پرستاری در خصوص دروس امتحانی و ضرایب آن گفت: دروس امتحانی شامل سه درس آمار و روش تحقیق با ضریب ۳، استعداد تحصیلی با ضریب یک و مبانی مراقبت های پرستاری با ضریب ۵ است.

وی افزود: جدول ضرایب آزمون دکتری گروه علوم پزشکی سال ۹۸-۹۷ که از طرف سنجش وزارت بهداشت اعلام شده در بسیاری از رشته ها تغییراتی داشته است و در رشته پرستاری نیز تغییراتی در دروس و ضرایب اعلام شده، داشته ایم.

عباس زاده افزود: در آزمون دکتری سال ۹۸-۹۷ گروه علوم پزشکی در رشته پرستاری، دروس امتحانی شامل سه درس است که تعداد سوال و ضرایب این دروس شامل، درس آمار و روش تحقیق با ۳۰ سوال و ضریب ۳، درس استعداد تحصیلی با ۳۰ سوال و ضریب یک و درس مبانی مراقبت های پرستاری شامل ۷۰ سوال با ضریب ۵ است.

دبیر هیات بورد پرستاری وزارت بهداشت ادامه داد: بنابراین طبیعتا دروسی که در سالهای قبل در آزمون دکتری پرستاری مثل نظریه های مدیریت، نظریه های آموزشی یا فلسفه و نظریه های پرستاری داشتیم دیگر در آزمون دکتری سال ۹۸-۹۷ وجود نخواهد داشت و جایگزین آنها، سه درسی که اعلام شد، خواهد بود.

وی افزود: همچنین وزارت بهداشت در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) برای هیچ رشته ای منبع خاصی را اعلام نکرده است و داوطلبان می توانند هر کتاب معتبری که در این دروس وجود دارد را مطالعه کنند.

عباس زاده تاکید کرد: اما در مورد درس مبانی مراقبت های پرستاری که بیشترین سئوالات و ضرایب به این درس اختصاص دارد، داوطلبان باید بدانند این درس معادل Fundamentals of Nursing یا Basic Nursing است و در کتاب هایی با این عناوین می توان مطالب مربوط به این درس را مطالعه کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) نیازمند تسط به زبان انگلیسی است لذا از داوطلبان درخواست داریم، کتب را به زبان انگلیسی تهیه و مطالعه کنند تا هم در پاسخگویی به سئوالات کمک کند و هم در درک بهتر حرفه پرستاری برای داوطلب موثر باشد. این کتب هم به صورت کاغذی در کتابخانه ها و کتابفروشی ها موجود است و هم نسخه های الکترونیکی آنها در دسترس است.

دبیر هیات بورد پرستاری افزود: البته سئوالات طبیعتا به گونه ای طراحی شده است که در برگیرنده مبانی اصلی حرفه پرستاری است و مطالعه فهرست این کتب می تواند مشخص کند که ۷۰ سئوالی که در درس مبانی مراقبت های پرستاری لحاظ خواهد شد به چه ترتیبی است و سئوالات نیز در خصوص این درس به شکلی طراحی می شود که تمامی فصول را در برگیرد و تنها محدود به یک قسمت خاص نباشد.

وی ادامه داد: تلاش بر این است که درس مبانی مراقبت های پرستاری در برگیرنده مباحث پایه ای رشته پرستاری باشد که در همه رشته های کارشناسی ارشد پرستاری و کارشناسی پرستاری، این مبانی کاربرد دارد و دانستن آن برای یک پرستار در هر مقطعی لازم است.

عباس زاده، ارزش آزمون کتبی را در آزمون سال آینده در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) را ۵۰ درصد عنوان داشت و گفت: ۵۰ درصد دیگر مربوط به آزمون شفاهی است که از بین پذیرفته شدگان آزمون کتبی مصاحبه به عمل می آید و این آزمون نیز مشابه آزمون امسال و به صورت ایستگاهی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی,هزینه تدریس خصوصی,کلاس آنلاین,کلاس مجازی,تدریس خصوصی زبان انگلیسی,تدریس خصوصی ریاضیات و آمار,تدریس خصوصی کنکور,تدریس خصوصی کارشناسی ارشد,تدریس خصوصی دکتری و ... برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

بر اساس اعلام یک موسسه پژوهشی؛

آمار دانشجویان کل کشور منتشر شد/مقطع کارشناسی دارای بیشترین تعداد

موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، آمار دانشجویان این موسسات را به تفکیک دوره تحصیلی منتشر کرد که نشان می دهد بیشتر دانشجویان در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، گروه پژوهش های آماری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وضعیت دانشجویان در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ را مورد بررسی قرار داده است. در این آمار، توزیع درصد دانشجویان موسسات آموزش عالی کشور به تفکیک مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ منتشر شده است.

در آمار دانشجویان به صورت کلی به تفکیک دوره تحصیلی آمده است که تعداد دانشجویان در کارشناسی بیشتر از سایر دوره هاست.

طبق این بررسی ها در دوره کاردانی تعداد ۷۴۸ هزارو ۶۷۷ نفر، دوره کارشناسی ۲ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۷۲۹ نفر، در دوره کارشناسی ارشد ۷۶۴ هزار و ۲۳۳ نفر، در دوره دکتری حرفه ای ۹۳ هزار و ۹۲۶ و دکتری تخصصی ۱۴۰ هزار و ۴۴۷ نفر مشغول به تحصیل هستند. بررسی ها نشان می دهد کل دانشجویان در همه دوره های تحصیلی برابر با ۴ میلیون و ۸۳ هزار و ۱۲ نفر است که دوره کارشناسی بیشترین دانشجو را دارد

منبع: خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی,هزینه تدریس خصوصی,کلاس آنلاین,کلاس مجازی, تدریس خصوصی کنکور ,تدریس خصوصی کنکور کاردانی,تدریس خصوصی کنکور دکتری و ... آرزوی هرچه بیشتر موفقیت برای دانشجویان دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

مهلت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (نوبت بهمن ۹۶) تمدید شد و داوطلبان تا ۱۰ آبان فرصت دارند در این ثبت نام کنند.

 

حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۹۶ فرصت دارند در این آزمون شرکت کنند.

وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته محل برگزار می شود. تاکنون تعداد ۳۴ هزار و ۹۱۹ نفر در  این آزمون ثبت نام کرده اند.

توکلی خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش، مبلغ ۷۰۰ هزار ریال (۷۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی,هزینه تدریس خصوصی,تدریس خصوصی کنکور,تدریس خصوصی ریاضیات مهندسی,تدریس خصوصی فیزیک هالیدی,تدریس خصوصی مدیریت صنعتی,تدریس خصوصی حسابداری صنعتی و ...برای عزیزان دانشجو آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی ریاضیات مهندسی , تدریس خصوصی فیزیک هالیدی , تدریس خصوصی مدیریت صنعتی , تدریس خصوصی حسابداری صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

آیا به مدرسه فرزندتان سر می زنید؟ آیا فرزند شما شاگرد ممتازی است و شما به خاطر این موضوع فکر می کنید که نیازی به ارتباط با مدرسه ندارید؟... سخت در اشتباهید! بهتر است تا دیر نشده تصور خودتان را تغییر بدهید.

همکاری اولیا و مدرسه در تعلیم و تربیت فرزندان ما بسیار مهم است و این همکاری از طریق انجمن اولیا و مربیان اتفاق می افتد. همچنین به عنوان یک عامل تاثیر گذار بر رشد و تکامل دانش آموزان، می توان از خانه و مدرسه نام برد. دو عاملی که اگر جدا از هم در نظر گرفته شوند، بازدهی خوبی نخواهند داشت.

پدر و مادر در نقش اولین مربی کودک و نوجوان، دارای حق اظهار نظر در مسائل آموزشی دانش آموز خود هستند. اما آنها نیز باید آموزشهای خاصی ببینند که این مهم در کنار اولیای مدرسه محقق خواهد شد. در واقع می توان گفت، که انجمن اولیا و مربیان با آگاه کردن والدین در زمینه رشد و تربیت دانش آموزان، فرهنگی را جاری می سازد که نتیجه اش به انسجام بخشی شخصیت دانش آموز منتهی می شود.

چنانچه والدین به مدرسه اهمیت بدهند، دانش آموز هم به همان میزان به مدرسه و معلم خود احترام بیشتری خواهد گذاشت. ضمنا این دانش آموزان با روحیه اجتماعی بالایی که دارند، نسبت به مسائل جامعه احساس مسئولیت بیشتری می کنند. همین میزان توجه را نیز والدین باید به کلاس های تدریس خصوصی بچه ها داشته باشند، در اصل هر امری که قرار است نقشی در آینده بجه ها داشته باشد .

برای تربیت دانش آموز موفق، اولیای خانه و مدرسه باید چند مورد را مورد توجه قرار دهند:

  1. پدر و مادر باید با معلم در ارتباط باشند.
  2. از تکالیف و فعالیتهایی که دانش آموز در مدرسه انجام می دهد، سئوال کنند.
  3. اگر فرزندتان سختکوشی می کند و نمره خوب یا موفقیتی را به دست می آورد، تشویق فراموش نشود.
  4. از انجام دادن تکالیفش مطمئن شوند.
  5. درخانه محیطی آرام و مناسب برای درس خواندن  فرزندتان در نظر بگیرند.
  6. هرگاه دانش آموز مشغول درس خواندن است، وسایل صوتی و تصویری را خاموش کنند.
  7. در همه حال برای مطالعه آنها را تشویق کنند.
  8. هر وقت بی انضباطی اتفاق می افتد، مناسب موقعیت، واکنش نشان دهند.
  9. به دانش آموز ارزشهای مناسب شخصیتش را آموزش بدهند.
  10. حتی اگر دانش آموز به کلاس تدریس خصوصی حسابان می رود یا در کلاس آنلاین زیست شرکت می کند، همواره از معلم او درباره پیشرفت کاری اش بپرسند.
  11. اولیای مدرسه نیز در مواقع لزوم و با توجه به حقی که اولیا درباره فرزندشان دارند، آنها را در جریان تمام مسائل درسی و رفتاری دانش آموز قرار دهند.

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی حسابان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

تمرینات یوگا به دلیل بالا بردن تمرکز و تعادل، نقش مهمی در تقویت حافظه انسان بازی می کند و در آزمایشات متعدد ثابت شده که در یادگیری مطالب  بعد از یوگا، میزان حواس پرتی  بسیار کم می شود.

به طور کلی حافظه از دو بخش تشکیل شده است. حافظه کوتاه مدت وحافظه بلند مدت. حافظه کوتاه مدت در تکرار مطالبی مثل شماره تلفن برای کوتاه مدت به ما کمک می کند اما در بلند مدت کارایی ندارد.

در حافظه بلند مدت، اطلاعات در قسمتهایی از مغز ثبت و گاهی بهطور همیشگی ضبط می شود.

در یوگا اعتقاد بر این است که تقویت حافظه در کسب آگاهی حقیقی و مرحله رهایی تاثیر گذار است.

یوگا ازروشهای مختلفی در تقویت حافظه موثراست:

  1. نخستین گام در رسیدن به ادراک بهتر، افزایش گیرنده های حسی است. در یوگا برای این کار از روش تحریک و رها سازی استفاده می شود. تحریک از طریق روشهای پاکسازی و رها سازی از طریق تمرینهای تنفسی ممکن می شود.
  2. کاهش میزان حواس پرتی و افزایش قدرت تمرکز تمرینهای یوگا، به گونه ای است که در نهایت به افزایش قدرت تمرکز منجر می شود. با اجرای تمرینات یوگا،  فرد می تواند از بین موضوعات مختلف، به طور ارادی ذهن خود را بر یک موضوع متمرکز کند و آن را به خوبی بیاموزد.
  3. فعال سازی بخش های پنهان: حتی نوابغ و مشاهیر جهان نیز از بیش از 10 % ظرفیت مغز خود بهره نبرده اند. اغلب ما نیز کمتر از 5% ظرفیت مغز خود را به کار می گیریم. با کمک یوگا می توان از قسمتهای پنهان و غیر فعال مغز استفاده کرد.
  4. تمرینات تنفسی موثر در تقویت حافظه: قبل از مطالعه سبب رهایی ذهن از افکار متفرقه می شود.

امروزه کودکان و نوجوانان نیز مانند بزرگسالان، تحت فشار و تنش های گوناگون در طول روز هستند. استرس های ناشی از انجام تکالیف درسی، رقابت با همسالان، فعالیت های پس از مدرسه، آشفتگی های فکری و هیجانی و ... آنها را دچار اضطراب می کند.

آنها نیز نیاز به آموزش خویشتن داری، کنترل نفس، آرام سازی عضلات و ... دارند. از تمریناتی که دانش آموزان را در رسیدن به آرامش کمک می کند، می توان به یوگا اشاره کرد که سبب تقویت قدرت ذهن و جسم، هماهنگی، سازگاری، تمرکز و مبارزه با استرس روزانه می شود.

یوگا به معنای ارتباط و تعادل بین ذهن و جسم است و مبتنی بر این اصل است که اگر بتوان ذهن را تغییر داد، می توان هر گونه مانعی را از سرِ راه حرکت انسان برداشت. از طریق تمرینات یوگا می توان هر نوع عدم تعادل و ناهماهنگی بین اعضای بدن و سیستم درونی را رفع کرد.

تمرینات یوگا سبب استحکام و تعادل ماهیچه ها می شود. یوگا می تواند موجب شادی کودکان شده و امکان ایجاد تعادل در تمام سطوح جسمی و روانی را برای آنها مهیا می کند. بر خلاف ورزشهای رزمی و خشن که بر اصل رقابت  استوار است، یوگا تنها بر اصل تقویت توان فردی، حفظ آرامش و کسب اعتماد به نفس تکیه دارد.

مجموعه استاد سلام مرجع تدریس خصوصی با توجه به اهمیتی که برای آموزش صحیح فرزندان شما در تمام سطوح تحصیلی قایل است، با معرفی دوره های آموزش یوگا و کلاس تدریس خصوصی یوگا برای کودکان، تلاش می کند بستر مناسبی را برای فعالیتهای ورزشی دانش آموزان جهت یادگیری بهتر دروس مدرسه، آماده کند.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی یوگا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()