نوشته شده توسط : استاد سلام

مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مجری برنامه جهانی «مداخله زودهنگام خانواده محور برای کودکان ناشنوا/ کم شنوا» در کشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی،  دکتر گیتا موللی دبیر کمیته مطالعات ناشنوایی/کم شنوایی مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر افزود: این مرکز تحقیقاتی با تشکیل کمیته مربوطه ضمن همکاری با کمیته بین المللی «مداخلات زودهنگام خانواده محور برای کودکان ناشنوا/ کم شنوا (FCEIبرنامه جهانی را در سراسر کشور اجرا می کند.

وی گفت: کمیته بین المللی «مداخلات زودهنگام خانواده محور برای کودکان ناشنوا/ کم شنوا (FCEIهر دو سال یکبار، کنفرانس بین المللی برای آگاه سازی دولت ها و جوامع مختلف نسبت به تاثیرات مداخلات بموقع و زودهنگام  در زندگی و آینده تحصیلی و شغلی کودکان ناشنوا/ کم شنوا برگزار می کند.

موللی به عنوان عضو و نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کمیته بین المللی افزود: به گواه نتایج تحقیقات بی شماری که در جهان انجام شده است، ناشنوایی نوزاد اگر در زایشگاه و در بدو تولد تشخیص داده شود و بلافاصله ، مداخلات علمی و اساسی (توانبخشی شنوایی، گفتاری، روانشناسی و...) برای نوزاد آغاز شود، کودک می تواند دقیقا مانند همسالان شنوای خود، تدریس خصوصی زبان و گفتار بیاموزد.

وی با اشاره به شیوع بالای اختلالات شنوایی در جهان که سبب شده تا از هر هزار تولد زنده ، بین سه تا شش کودک ناشنوا به دنیا بیایند، تاکید کرد: با توجه به اهمیت مداخلات از سن نوزادی، اجرای برنامه «مداخلات زودهنگام خانواده محور برای کودکان ناشنوا/ کم شنوا» به تمامی کشورها توصیه شده است

عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی یادآور شد: برای اجرای این برنامه در ایران و نهادینه کردن این نگرش در کشورمان، سمینارهای استانی با همکاری انجمن علمی شنوایی شناسی ایران ، برنامه ریزی شد که تاکنون چهار سمینار از مجموعه شش سمینار پیش بینی شده در چهار استان و شهرهای اراک، کرج ، قم و اهواز برگزار شده است.

دبیرعلمی سمینارهای استانی برنامه «مداخلات زودهنگام خانواده محور برای کودکان ناشنوا/ کم شنوا» اظهار داشت: تا پایان سال جاری ، دو سمینار دیگر از این مجموعه در استان های مازندران و بوشهر و تحت نظارت علمی کمیته بین المللی (FCEI) برگزار خواهد شد.

موللی افزود: در این سمینارها ، تمامی کارشناسان گفتاردرمانی، شنوایی شناسی، روانشناسی، مشاوره و پزشکان مشارکت دارند ضمن آنکه خانواده های افراد کم شنوا و ناشنوا نیز شرکت می کنند.

وی همچنین ، از مراکز و سازمان هایی مانند سازمان بهزیستی ، آموزش و پرورش تدریس خصوصی کودکان استثنایی ، سازمان روانشناسی و مشاوره و مرکز کاشت حلزون ، بعنوان همکاران کمیته مطالعات ناشنوایی/کم شنوایی مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در برگزاری سمینارهای استانی ، نام برد.ادامه مطلب

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کودکان استثنائی , تدریس خصوصی زبان و ... آرزوی سلامتی برای این عزیزان دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کودکان استثنایی , تدریس خصوصی زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های تدریس خصوصی کنکورسراسری و تدریس خصوصی کارشناسی ناپیوسته 1396 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است و تا ساعت 24 روز شنبه 14 بهمن ادامه خواهد داشت.

تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون های سراسری و تدریس خصوصی کارشناسی ناپیوسته 96 سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده و در نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 در هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد ثبت نام نکرده‌اند، مجاز به ثبت نام در تکمیل ظرفیت این دوره هستند و می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.

امکان ویرایش رشته محل‌های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم است.

* ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع تدریس خصوصی کارشناسی پیوسته و تدریس خصوصی ناپیوسته

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ادامه خواهد داشت.

تمام متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانیwww.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در 20 رشته محل اقدام کنند.

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) برای ثبت نام داوطلبان در دوره پذیرش براساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامی است.

متقاضیان تدریس خصوصی کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک تدریس خصوصی کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کابردی می توانند در هر رشته‌ای از کارشناسی ناپیوسته براساس معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی مقطع کاردانی ثبت نام کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکورکارشناسی , تدریس خصوصی کنکور کاردانی به کارشناسی , تدریس خصوصی کنکور و ... برای عزیزان شرکت کننده آرزوی سلامتی دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور کارشناسی , تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی کنکور کاردانی به کارشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

ثبت ‌نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌ های آزمون سراسری و تدریس خصوصی کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز (پنج شنبه) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۲۸ دی ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت.

تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در مرحله قبلی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده یا نکرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانیwww.azmoon.org   نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.

امکان ویرایش رشته محل های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم است.

منبع :خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور کارشناسی ناپیوسته , تدریس خصوصی دروس عمومی کنکور , کلاس آنلاین و ... برای اوطلبان شرکت کننده آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور کارشناسی ناپیوسته , تدریس خصوصی دروس عمومی کنکور , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت در آزمون تدریس خصوصی دوره دکتری نیمه متمرکز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از تاریخ ۲۶ دی ۹۶ آغاز شده و تا یک بهمن ۹۶ از طریق سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir صورت می‌گیرد.

پذیرفته شدگان لازم است فایل اسکن شده مدارک ذیل با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت و با فرمت jpg یا jpeg آماده و هنگام ثبت نام غیر حضوری در سامانه ثبت نام دانشگاه (گلستان) به آدرس اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir بارگذاری کنند.

پذیرفته شدگان برای ثبت نام، مدرک تدریس خصوصی کارشناسی و تدریس خصوصی کارشناسی ارشد، تصویر شناسنامه (صفحه اول وصفحه توضیحات) و کارت ملی (پشت ورو)، مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)، عکس با زمینه روشن (بدون کلاه و عینک)، و تاییدیه استفاده از سهمیه (برای داوطلبانی که از سهمیه استفاده کرده اند) را باید بارگذاری کنند.

دانشجویان پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

دانشجویانی که در نیمسال اول ۹۷-۹۶ دارای کد قبولی قبلی بوده و ثبت نام کرده اند، قبولی قبلی آنان لغو و لازم است در رشته /محل جدید مجددا ثبت نام کنند.

منبع : خبرگزاری دانشجو

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور کارشناسی, تدریس خصوصی کنکور ارشد, تدریس خصوصی کنکور دکتری و ... برای عزیزان شرکت کننده آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور کارشناسی , تدریس خصوصی کنکور ارشد , تدریس خصوصی کنکور دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

تو داستانای بچگیمون همیشه آخر قصه همه چیز خوب تموم می شد. مادربزرگ وقتی به آخر قصه می رسید برامون از کلاغی میگفت که به خونه اش رسیده. تو عالم بچگی فهمیده بودیم که آخر همه قصه ها آدم بدها مجازات می شن و آدم خوبها در امان می مونن. کسی بهمون یاد نداده بود که وقتی چرخ روزگار چرخید و چرخید و آدم خوبارو ازمون گرفت باید چی کار کنیم. ما با این همه مصیبت انگار هنوز بلد نیستیم عادت کنیم! سال پیش وقتی پلاسکو اونجوری فروریخت و آتش نشانامون مظلومانه زیر کوهی از آهن داغ از دست رفتن، هفت شبانه روز دست به دعا برداشتیم و چشم به تلویزیون دوختیم تا شاید آخر این قصه هم خوب تموم بشه. ولی آخرش جز اشک و آه و حسرت نبود. معجزه ای نشد. آخر قصه پلاسکو کسی به خونه اش نرسید. آدمی اما به امید زنده است. دعا کردیم دیگه نبینیم این انتظار کشنده رو برای هیچ کسی و این به خونه نرسیدن رو برای هیچ آدمی... اما ... روزگار زورش از ما بیشتره... 16دی وقتی نفتکش سانچی آتش گرفت باز داستان تکرار شد. خانواده هاشون مطمئن بودند عزیزاشون برمیگردن، مردم امیدوار بودن این بار دیگه آخر قصه خوب تموم شه ولی باز هم نشد این بار بعد از 8 روز وقتی کشتی سانچی غرق شد فهمیدیم باز هم باید مصیبت رو باور کنیم. کشتی ای که وسط یه اقیانوس آب سوخت! ما اینجا در ایران با دیدن انواع از دست رفتن ها آبدیده شدیم. ابعاد بعضی از مصیبتها اونقدر عظیم و وسیع هست که با هیچ کلامی نمیشه توصیفشون کرد. ما 32 نفر رو در دریا از دست دادیم و سوختنشون رو ناباورانه تماشا کردیم و خانواده هاشون در خشکی با هر لحظه ای که می گذشت و خبری از عزیزانشون نمی شد، ذره ذره می سوختن و آب می شدن. برای خانواده های دریانوردای عزیزمون از خداوند صبر و آرامش طلب می کنیم و امیدواریم این حکایت غمبار آخرین حکایتی باشه که براش پروفایلامون رو سیاه می کنیم و ازش خبر می نویسیم. استاد سلام مرجع تدریس خصوصی طلب صبور و آرامش برای خانواده های این عزیزان دارد و همه امیدواریم دیگه از این اتفاقات برای ایرانمون نیفته و روزای خوب تری پیش رومون باشه روزهایی که غمش کم باشه...



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

دانشگاه علوم پزشکی مجازی و سازمان اورژانس کشور در حوزه آموزش کارکنان سازمان اورژانس و دوره های کوتاه مدت و پودمانی و تدریس خصوصی همکاری می کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی و رئیس سازمان اورژانس کشور برگزار شد. در طی این نشست تفاهم نامه ای مشترکی بین این دو نهاد در زمینه همکاری های آموزشی به امضا رسیددر این نشست دکتر سید ناصر استاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به حرکت ایجاد شده و افزایش فعالیتهای کشوری در حوزه آموزش کلاس مجازی  بیان داشت: این دانشگاه در حوزه آموزش مجازی و ظرفیت های نو  به عنوان یک استراتژی موفق و فراگیر در دسترس و عادلانه برای مخاطبان خود ایجاد می کند.

دکتر پیرحسن کولیوند  رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به توسعه آموزش های نظری و شبیه سازی شده از طریق آموزش الکترونیک گفت: با توجه به استانداردهای روز دنیا خواستار فراهم کردن بستری مناسب برای آموزش  عمومی و تدریس خصوصی تخصصی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی هستیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: با توجه به اهمیت رشد و گسترش آموزش های مجازی، آموزش کلاس آنلاین ,ما استفاده از این فرصت در اورژانس پیش بیمارستانی و سهولت دسترسی به آنها در تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ ، تفاهم نامه مشترک برای همکاری  با دانشگاه علوم پزشکی مجازی را تایید و امضا خواهیم کرد.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی و سازمان اورژانس کشور، با رویکرد ارتقا دانش نظری و نیاز به برگزاری دوره های کوتاه مدت و پودمانی، برنامه های آموزشی بازآموزی برای پرسنل همچنین ارائه آموزش های کلاس آنلاین عمومی در جهت ارتقا دانش و اطلاعات مردم و پیشگیری از حوادث و بلایا نسبت به آموزش ها اقدام می کنند.

با توجه به این ظرفیت ها و نیاز های موجود، دانشگاه علوم پزشکی مجازی برنامه های مورد نظر سازمان اورژانس کشور را در قالب تولید محتوا، طراحی آموزشی و ارائه آموزش های مجازی اجرا خواهد کرد.

بخشی برای آموزش عمومی ایجاد خواهد شد تا هموطنان در صورت علاقمندی در زمینه امداد رسانی و اورژانس از این آموزش ها برخوردار شوند.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین, آموزش کلاس آنلاین , کلاس مجازی , آموزش کلاس مجازی و ... آرزوی موفقیت برای این عزیزان دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , آموزش کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات تدریس خصوصی کنکور سراسری سال ۹۷ را تشریح کرد و گفت: ثبت نام آزمون ۹۷ از روز یکشنبه اول بهمن ماه سال جاری آغاز می شود.حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر جزئیات برگزاری آزمون سراسری سال ۹۷ را تشریح کرد و گفت: آزمون سراسری سال ۹۷ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و همچنین کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

آغاز ثبت نام آزمون سراسری ۹۷ از اول بهمن ۹۶

وی ادامه داد: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال  ۹۷ از روز یکشنبه اول بهمن ۹۶ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز یکشنبه ۸ بهمن ۹۶ پایان می پذیرید.

مشاورعالی سازمان سنجش افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام یا به عبارت دیگر دفترچه شماره یک آزمون سراسری سال ۹۷ همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هر یک از داوطلبان برای ثبت نام در آزمون سال ۹۷ ضرورت دارد در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام یا به عبارت دیگر دفترچه شماره یک آزمون سراسری سال ۹۷ که بر روی سایت سازمان قرار گرفته است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام منحصرا اینترنتی انجام می شود لذا داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزارریال به عنوان وجه ثبت نام، برای شرکت در آزمون، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام اقدام کنند.

شرایط استفاده از خدمات پیام کوتاه

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: با توجه به اینکه در مراحل مختلف فرایند این آزمون خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به داوطلبان ارائه می شود لذا داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه داشته باشند، می توانند با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵ هزار ریال، به عنوان استفاده از خدمات پیام کوتاه از این خدمات استفاده کنند.

توکلی ادامه داد: در آزمون سراسری سال ۹۷ دارندگان دیپلم نظام قدیم، بدون توجه به نوع دیپلم و دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی و یا فارغ التحصیل پیش دانشگاهی بدون توجه به نوع مدرک پیش دانشگاهی با توجه به رشته های تحصیلی مورد علاقه خود که در جداول شماره ۲ تا ۶ دفترچه راهنمای شماره یک درج شده است، می توانند منحصرا متقاضی یکی ازگروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر، و یا زبان های خارجی شوند و در تقاضا نامه اینترنتی ثبت نام آن را ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآورشد: در آزمون سراسری سال ۹۷، همانند آزمون سراسری سال ۹۶ به هر یک از داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان های خارجی، اجازه داده شده است تا در صورتی که علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی هنر نیز باشند، علاقمندی خود را در تقاضانامه ثبت نام اعلام کنند.

وی افزود: بنابراین چنین داوطلبانی لازم است نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال دیگر علاوه بر وجه ثبت نام اولیه با عنوان علاقمندی به شرکت در گروه هنر از طریق سایت سازمان اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: به همین ترتیب به داوطلبان گروه های آزمایشی، ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر اجازه داده شده است تا درصورتی که علاقمند به شرکت در گروه تدریس خصوصی زبان های خارجی نیز باشند، علاقمندی خود را در تقاضا نامه ثبت نام اعلام کنند، بنابراین چنین داوطلبانی لازم است نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال دیگر علاوه بر وجه ثبت نام اولیه با عنوان علاقمندی به شرکت در گروه زبان های خارجی از طریق سایت سازمان اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی باشد لازم است ضمن اعلام علاقمندی در تقاضانامه نسبت به پرداخت مبلغ ۱۱۰ هزار ریال دیگر از طریق سایت سازمان اقدام و کارت اعتباری مربوط را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: در رابطه با اعلام علاقمندی به رشته های پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، در صورت اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش، برای پذیرش دانشجو در دانشگاه های مذکور مراتب در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و یا زمان انتخاب رشته به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

توکلی ادامه داد: داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و ارسال عکس و پس از دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود، می توانند در قسمت مشاهده و چاپ اطلاعات ثبت نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن پرینت تهیه کنند.

کارت شرکت در آزمون ۴ تیر ۹۷ برروی سایت سنجش

وی افزود: کارت شرکت درآزمون سراسری سال ۹۷ تمام داوطلبان گروه های آزمایشی پنج گانه، از روز دوشنبه ۴ تیر ۹۷ برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و لذا داوطلبان باید از روز دوشنبه ۴ تیرماه ۹۷ لغایت روز چهارشنبه ۶ تیرماه ۹۷ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۷ و برگ راهنمای مذکور اقدام کنند.

وی ادامه داد: برای داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شرکت در آزمون هستند، باید علاوه بر دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی خود، بر حسب مورد نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی دوم و یا گروه های آزمایشی دوم و سوم، خود نیز اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای پنج شنبه، هفتم و جمعه هشتم تیرماه ۹۷ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.  

اعلام نتیجه اولیه آزمون ۹۷ دهه دوم مرداد

وی ادامه داد: نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مربوط در دهه دوم مرداد ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان قرار می گیرد.

منبع : خبرگزاری مهر

 

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی,هزینه تدریس خصوصی, تدریس خصوصی دروس عمومی کنکور, تدریس خصوصی زبان انگلیسی, تدریس خصوصی تافل, تدریس خصوصی آیلتس و ... برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس , تدریس خصوصی دروس عمومی کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، کارشناسان بهداشتی باور دارند، برای کنترل چاقی و اضافه‌وزن دانش‌آموزان مقطع دبستانی نیاز است که میزان نشستن آنها در پشت میز مدیریت شود

کارشناسان دانشگاه لندن در تازه‌ترین بررسی‌های آماری خود دریافتند، بیش از 4 میلیون کودک انگلیسی دچار چاقی یا اضافه‌وزن هستند؛ همچنین تحقیقات نشان داد که یک میلیارد و 130 میلیون نفر از افراد پنج تا 19 ساله دچار چاقی هستند و چندین میلیون نفر آنها از بیماری‌های قلبی و دیابت رنج می‌برند.

به گفته متخصصان پزشکی برای سوزاندن کالری دریافتی دانش‌‌آموزان تدریس خصوصی پایه دبستان نیاز است، تعادل میان مدت زمان نشستن و سر پا ایستادن آنها برقرار شود و برای آنها برنامه‌هایی تدوین شود که آنها را وادار به تحرک کند

نویسنده و محقق ارشد این مطالعه باور دارد، دولت باید قانونی مبنی بر ممنوعیت فروش نوشیدنی‌های شیرین به افراد زیر 16 سال تصویب کند تا بتواند مانع افزایش گسترده‌تر چاقی شود.

طبق آمار دولت انگلیس، یک سوم کودکان زیر 14 سال این کشور دچار چاقی هستند و تعداد افراد دچار اضافه‌وزن نیز بسیار زیاد است

همچنین گزارش جدید مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده آمریکا(CDC) نیز نشان می‌دهد، بیش از یک پنجم کودکان آمریکایی چاق هستند و این آمار منهای کودکانی است که دچار اضافه‌وزن کمی هستند

منبع : خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی ,تدریس خصوصی مقطع دبستان, کلاس آنلاین , هزینه تدریس خصوصی و ... آرزوی سلامتی برای تمامی دانش آموزان دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی مقطع دبستان , کلاس انلاین , هزینه تدریس خصوصی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، نتایج تازه‌ترین بررسی‌های محققان دانشگاه کمبریج نشان داده است، مصرف الکل با تخریب ژن‌های DNA موجب بروز سرطان می‌شود.

محققان برای درک نحوه اثرگذاری الکل بر بدن، مقداری الکل رقیق شده را به موش‌های آزمایشگاهی خوراندند و سپس دنباله DNA آن‌ها را بررسی و کروموزوم‌ها را تجزیه و تحلیل کردند

در این تحقیقات مشخص شد، زمانی‌که بدن الکل را تجزیه می‌کند، یک ماده شیمیایی تدریس خصوصی شیمی به نام استالدئید تولید می‌شود که DNA را تخریب می‌کند؛ در واقع هنگام مصرف الکل شکست‌های ژنتیکی ایجاد می‌شود که چیدمان کروموزوم‌ها را تغییر داده و ساختار DNA را جایگزین می‌کند.

این تخریب در سلول‌های بنیادی خون رخ می‌دهد که وظیفه تولید سلول‌های قرمز و سفید را بر عهده دارند؛ این سلول‌ها اکسیژن را به اندام‌ها می‌رسانند و تدریس خصوصی زیست با عفونت‌ها مقابله می‌کنند.

بر اساس این تحقیقات تخریب دی‌ان‌ای در سلول‌های بنیادی دائمی است و کد ژنتیکی آن‌ها را جایگزین می‌کند و در نهایت منجر به بروز سرطان می‌شود

بر اساس آمار و ارقام موجود، مصرف الکل با بروز سالانه بیش از 12 هزار و 800 سرطان در انگلیس مرتبط است که این رقم 4 درصد از کل موارد ابتلا به سرطان انگلیس است

به گفته کارشناسان نیز، از حدود 13 هزار سرطانی که در اثر مصرف الکل پدید می‌آید، 3 هزار و 200 مورد آن سرطان سینه است

منبع: خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی ,  تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی زیست کنکور , تدریس خصوصی شیمی و... آرزوی سلامتی برای این عزیزان دارد.

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی زیست کنکور , تدریس خصوصی شیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

 

 به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی در نشست ارتقای 5 داشگاه برتر در وزارت علوم گفت: مقام معظم رهبری همواره به آموزش عالی کمک کرده‌اند و بر پیشرفت آموزش عالی تأکید داشتند ولی آنچه در عمل باید انجام شود وظیفه دولت است و امیدواریم دولت به آموزش عالی کمک بیشتری کند.

وی ادامه داد: ما در زمینه مسائل علمی بین‌المللی تلاش‌هایی انجام دادیم از جمله بحث دیپلماسی علم و فناوری را داشتیم که به مقام معظم رهبری هم ارائه شد و در شورای عالی انقلاب فرهنگی در دست بررسی است.

خرازی افزود: برای من سؤال بود که ارتقای 5 دانشگاه برتر چگونه یک پروژه اقتصاد مقاومتی است ولی کار علمی و دانشگاهی نیاز به منابع مالی سرشار دارد و برای اینکه دانشگاه‌ها در رتبه‌های بالاتر بین‌المللی قرار بگیرند شاخص‌های بسیاری وجود دارد.

وی گفت: یکی از شاخص‌ها جذب دانشجوی برتر خارجی است زمانی ما می‌توانیم وضعیت دانشگاه‌ها را در سطح بین‌المللی ارتقا بخشیم که بتوانیم دانشجوی خارجی جذب کنیم، البته از افغانستان و کردستان عراق دانشجو زیاد داریم ولی اینها الزاماً دانشجوی برترتدریس خصوصی زبان خارجی نیستند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی با بیان اینکه برای جذب دانشجوی برتر خارجی باید شرایط امنیتی سیاسی کشور مهیا باشد، اظهار داشت: باید ارتباط بین‌المللی دانشگاه‌ها هموار باشد تا بتوانیم دانشجوی خارجی جذب کنیم.

خرازی ادامه داد: ما رتبه‌های برتر تدریس خصوصی دروس کنکور را در دانشگاه شریف آماده می‌کنیم و تحویل دیگران می‌دهیم در حالی که باید از اساتید بین‌المللی و دانشگاه‌های خودمان استفاده کنیم، ولی استاد بین‌المللی با حقوق استادیاری پایه یک کار نمی‌کند بنابراین باید منابع جذب این اساتید استخدام مدرس را داشته باشیم.

وی گفت: تدریس به زبان انگلیسی و داشتن تجهیزات و زیرساخت‌ها و برنامه آموزشی کنکور به‌روز نیز بسیار اهمیت دارد.

منبع : خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان , تدریس زبان انگلیسی , برنامه ریزی درسی کنکور , استخدام مدرس و ... آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان عزیز دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان , تدریس زبان انگلیسی , برنامه ریزی درسی کنکور , استخدام مدرس ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون استخدامی عضو قراردادی دانشگاه صنعتی شریف در صبح روز جمعه 22 دی ماه منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا تمام داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون استخدام مدرس از روز چهارشنبه 20 دی ماه بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

منبع : خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , استخدام مدرس , کلاس آنلاین و ... برای شرکت کنندگان در آزمون آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , استخدام مدرس , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

بسیاری از ما وقتی دانش آموز بودیم و مجبور به گذراندن درس عربی و زبان انگلیسی در مدرسه بودیم، با نفرت سر کلاسهای این دو درس می نشستیم و تمام زنگ را به ساعتمان نگاه میکردیم تا زودتر تمام شود و از زیر آن همه فشار خلاص شویم. زمان گذشت و بعد از اتمام مدرسه و آشنایی با جهان لایتناهی و کشورهای پر از رنگ و بوی متنوع، حسرت خوردیم که چرا زبان بلد نیستیم! یا ساده تر بگویم وقتی در دانشگاه مجبور شدیم مقاله ای انگلیسی را ترجمه کنیم بعد از یک هفته زمان گذاشتن ناکام ماندیم و به مترجمان خیابان انقلاب متوسل شدیم. امروزه ضرورت یادگیری زبان انگلیسی مانند یادگیری الفبا شده است. از زبان انکلیسی که بگذریم، دنیا آنقدر کوچک و در دسترس شده است که به راحتی می توان با چند کلیک به کشوری کوچک در جنوب آفریقا سفر کرد و با فرهنگ و زبان و آداب و رسومشان آشنا شد. معجزه یادگیری زبانهای متفاوت ا ما شخصیتی جذاب و متفاوت خواهد ساخت. وقتی یک زبان می آموزید تنها به آموخته هایتان اضافه نشده است، شما بزرگتر شده اید! در این مقاله به دنبال مروری بر این تفاوتها هستم. تا به شما نشان بدهم چگونه میتوانید با یادگیری یک زبان، عوض شوید:

1. راحت تر تصمیم می گیرید!
محققان دانشگاه شیکاگو در تحقیقی به این نتیجه دست یافتند که افرادی که به سختی میتوانند تصمیم گیری کنند و از میان چند راه ممکن بهترین راه را انتخاب کنند، بعد از یادگیری زبانی جدید، راحت تر می توانند با زبان جدیدشان راه های ممکن را سبک سنگین کنند و تصمیم گیری کنند. در زبان جدید برای آنها شک و تردیدهای زبان مادریشان کمرنگ میشود و وضوح تصمیم درست بالاتر می رود.

2. فرصت شغلی بهتر را جذب می کنید:
تصور کنید خانم الف و خانم ب هردو لیسانس کامپیوتر دارند. خانم الف چندین نرم افزار را بلد است و خانم ب از مهارت مکالمه و نوشتاری زبان بالایی برخوردار است. هر دوی آنهابرای سمت مسئول دفتر درخواست داده اند. به نظر شما برای مسئول استخدام شرکت استخدام کدام یک منطقی تر است؟ اسخ من به این سوال کسی است که تسلط کافی به یک زبان دارد. کسی که این تسلط را در گذر زمان کسب کرده است از میانگین هوشی بالاتری نسبت به یک زبانه های مشابه خود برخوردار است. یادگیری زبان یک تمرین حهت تقویت عضلات مغز است و سبب بزرگ شدن آن میشودو هوش را بالا می برد. همین کافی است تا متجه شم کسی که زبان را بخوبی صحبت میکند از مهارت یادگیری نرم افزارهای موردنیاز من نیز برخوردار است. ضمن اینکه من با استخدام شخصی مسلط به دو زبان در سمتی که روابط عمومی خوب می طلبد، تا حدودی اینده شرکت را از نظر ایجاد ارتباط مناسب و اثرگذار داخلی و خارجی تضمین کرده ام، را که افراد با مهارت صحبت و شنیدن دو زبان، قدرت درک متقابل و ارتباطی بالاتری دارند.

3. محدودیت زبان شما، محدودیت دنیای شماست:
جمله بالا از یک فیلسوف اتریشی به نام "لودویگ ویتگنشتاین" است.

 کسانی که آشنایی با چند زبان دارند، در واقع چند فرهنگ و جغرافیا و کشور را می شناسند. اگر امکان سفر به این کشورها را داشته باشند سفرشان راحت تر و لذت بخش تر خواهد بود و اگر سفر برایشان ممکن نباشد هم به سوی آشنایی با سبکهای مختلف زندگی، گسترده شدن افق دیدشان در زندگی قدم برداشته اند و بدون سفر کردن با فرهنگ، آداب و رسوم و ارزشهای کشورهای دیگر آشنا شده اند و به نوعی یک "شهروند جهانی" لقب گرفته اند. جالب است بدانید زمانی که شما به اولین زبان بیگانه خود مسلط شدید یادگیری زبان دوم و سوم و

... برایتان به مراتب آسانتر خواهد بود به عنوان مثال اگر شما تدریس زبان انگلیسی داشتید و به زبان انگلیسی مسلط شدید پس شک نکنید یادگیری زبان آلمانی که به زبان سخت برای یادگیری معروف است برایتان راحت تر خواهد بود.  پس قدم اول را برای جهانگردی بردارید، قدم های بعدی راحت تر خواهند بود.

4. با آلزایمر بجنگید:
راههای زیادی برای به تعویق انداختن آلزایمر وجود دارد و یکی از موثرترین راهها آموختن یک زبان جدید است. زبان جدید از قسمتی از حافظه که مربوط به خاطرات است محافظت می کند و با افزایش تمرکز و دقت تا حد ممکن فراموشی را کم می کند.حتما میدانید یکی از دلایل حواس پرتی کمبود اعتماد بنفس است. یادگیری زبان جدید اعتماد بنفس از دست رفته را جبران می کند و پنجره های جدیدی از دنیای خلاقانه را به روی یادگیرنده هایش می گشاید.

5. با تسلط بر زبان جدید میتونید برای خودتان کسب درآمد کنید:

زمانی که شما به یک زبان مسلط باشید با چند جلسه میتونید فوت و فن های آموزش چه به صورت حضوری چه به صورت کلاس آنلاین را یاد بگیرید و از پایه های پایین تر تدریس خصوصی زبان چه تدریس زبان انگلیسی باشد چه تدریس خصوصی زبان آلمانی و ... را شروع کنید و همین علمتون رو به درآمد تبدیل کنید.

5 دلیل از صدها دلیل یادگیری زبان در این مقاله آورده شد. خواندن تاریخ کشورها، ما را با سرگذشت آنها آشنا می کند و به ما افق دید می دهد. یادگیری زبان هر کشوری گنجینه ای از مرور تاریخ، جغرافیا، فرهنگ، آداب و رسوم و ... آن کشور هست. این لذت و هیجان را از خودتان دریغ نکنید.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان , تدریس زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ، نتایج آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال 1396(کانون وکلا دادگستری) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

داوطلبان این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتیجه خود مطلع شوند.

منبع : خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور,  کلاس آنلاین و ... برای عزیزان پذیرفته در آزمون آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، آزمون استخدامی پزشکان متخصص در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سال 96 صبح روز جمعه 22 دی‌ماه در پنج شهرستان مختلف کشور شامل تبریز، اصفهان، تهران، مشهد و بابلسر برای تعداد 472 داوطلب برگزار می‌شود.

به گفته وی، از این تعداد 241 نفر زن و 231 نفر مرد هستند.

توکلی اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از ساعت 11 امروز سه‌شنبه 19 دی ماه بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند ساعت 24 روز پنج شنبه 21 دی ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای برای تدریس خصوصی زیست شناسی دریافت کارت و برگ راهنما اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه فرایند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 روز جمعه 22 دی ماه آغاز می‌شود، گفت: درهای ورود به جلسه آزمون نیم ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد و داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در حوزه امتحانی حاضر باشند.

وی تأکید کرد: همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.                                     

منبع : خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی ,تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی زیست شناسی,تدریس زیست کنکور,تدریس زیست شناسی کنکور, کلاس آنلاین و... برای عزیزان شرکت کننده در آزمون آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زیست شناسی , تدریس خصوصی زیست , استخدام مدرس زیست شناسی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فهرست اسامی یک هزار 236 نفر پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی نیمه متمرکز دوره دکتری سال 96 امروز سه شنبه 19 دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد

از این تعداد 545 نفر زن و 691 نفر مرد هستند.

برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی تدریس خصوصی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 تعداد 16 هزار و 14 نفر ثبت نام و انتخاب رشته کردند که 5 هزار و 913 نفر زن و 10 هزار و 101 نفر مرد بودند.

تمام پذیرفته شدگان باید با توجه به مفاد اطلاعیه‌ای که امروز سه شنبه 19 دی‌ماه به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه و پس از کسب اطلاعات درباره جزئیات ثبت‌نام برای نام‌نویسی خود اقدام کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور دکتری و ... برای عزیزان پذیرفته شده در آزمون آرزوی موفقیت روز افزون دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، منادی معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از معلولان گفت: خوشبختانه دولت همواره به فکر حمایت ازتدریس خصوصی کودکان استثنائی معلولان که افرادی کارآمد و مفید برای جامعه هستند، بوده است، در همین راستا لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت را به مجلس ارائه داد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی این لایحه را تصویب کرده است، تصریح کرد: به محض تایید لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در شورای نگهبان و ابلاغ آن توسط دولت، تحصیل تمامی معلولان در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت رایگان خواهد بود.

منادی با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی اعضای هیات علمی با رتبه بالای علمی فعالیت می کنند که دارای معلولیت هستند، افزود: همچنین دانشجویان دارای معلولیت در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که با تصویب این لایحه، ادامه تحصیل آنها به صورت رایگان خواهد بود.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا و فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت از این لایحه، اعلام آمادگی کردند هرگونه مساعدت از طرف دانشگاه در این زمینه صورت گیرد.

شایان ذکر است، براساس لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، افراد دارای معلولیت نیازمند واجد شرایط در سنین مختلف می توانند با معرفی سازمان از آموزش عالی رایگان در واحدهای آموزشی تابعه وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دیگر دستگاه‌های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مراکز عالی غیردولتی از محل ردیف مربوطه در بودجه سنواتی بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کودکان استثنائی, تدریس خصوصی کودکان اوتیسم و ... برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کودکان استثنائی , تدریس خصوصی کودک اوتیسم ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

آزمون بسندگی زبان دانشگاه صنعتی شیراز ۴ بهمن ماه ویژه دانشجویان دوره دکتری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام برای آزمون بسندگی زبان دانشگاه شیراز ۱۶ دی ماه آغاز و تا ۲۲ دی ماه ادامه دارد.

این آزمون دارای ۱۰۰ سوال چهار گزینه ای و بدون نمره منفی است.

بر اساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شیراز حداقل نمره قبولی در تدریس خصوصی زبان این آزمون، ۶۰ از ۱۰۰ نمره است.

نتایج این آزمون ۸ بهمن ماه از طریق نشانی الکترونیکی https://azmoon.sutech.ac.ir اعلام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس و ... آرزوی موفقیت برای عزیزان شرکت کننده در این آزمون را دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش خبرگزاری مهر , دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرد: دانشجویان متقاضی وام ویژه دکتری که در نیم سال اول ۹۷-۹۶ جهت وام یاد شده ثبت نام نکرده اند، می توانند حداکثر تا پایان دی ماه ۹۶ جهت ثبت نام وام ویژه دکتری (سه ماهه زمستان) به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه مراجعه کنند.

افرادی که در سه ماهه پاییز جهت این وام ثبت نام نکرده اند نیازی به ثبت درخواست جدید برای سه ماهه زمستان ندارند. 

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور دکتری ,تدریس خصوصی دروس عمومی کنکور و ... برای تمامی دانشجویان عزیز آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور دکتری , تدریس خصوصی دروس عمومی کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

علیرضا صامت مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: آن دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد که داوطلب نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم سال تحصیلی هستند تا 20 دی ماه برای اعلام درخواست خود مهلت دارند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را کامل کنند.

صامت ادامه داد: علام نهایی نتایج نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی قبل از آغاز ترم بهمن و در تاریخ 7 بهمن‌ماه است، البته این زمان به نوع درخواست و شرایط دانشجویان بستگی دارد زیرا رسیدگی به برخی درخواست‌ها سریع‌تر به پایان می‌رسد.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار داشت: مهلت تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نیست بنابراین دانشجویان نباید ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین ,  کلاس مجازی و ... برای عزیزان دانشجو آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

معاون آموزشی دانشگاه آزاد در بخشنامه ای مصوبه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی در خصوص شیوه نامه اجرایی آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد را به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، درمتن این بخشنامه آمده است: «تمامی دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در تمام رشته ها ملزم به اخذ و دفاع از پایان نامه هستند.

در موارد خاص چنانچه دانشجویان تمام واحدهای آموزشی دوره را با میانگین کل حداقل ۱۴ گذرانده و پایان نامه را اخذ کرده باشند اما به دلایلی نتوانند از پایان نامه دفاع کنند، واحد دانشگاهی می تواند در صورت تایید گروه آموزشی، موافقت شورای پژوهشی و شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد دانشگاهی مراتب را از طریق استان به کمیسیون موارد خاص سازمان مرکزی ارسال کند.

تا در صورت موافقت، معادل تعداد واحد پایان نامه از واحدهای درسی مصوب رشته خود و در صورت نبود درس از رشته های مرتبط به تشخیص گروه آموزشی، اخذ و در صورت گذراندن آن با رعایت سایر مقررات به شیوه آموزش محور دانش آموخته شوند

منبع : خبرگزای مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور ,تدریس خصوصی کنکور ارشد و ... برای دانشجویان عزیز آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی کنکور ارشد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

مشاور عالی سازمان سنجش شرایط اختصاص سهمیه به داوطلبان مناطق زلزله‌زده در کنکور سال آینده را اعلام کرد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، در خصوص اختصاص سهمیه به دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده در کنکور 97 اظهار کرد: مطابق آئین‌نامه اجرایی شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ 28 آبان 1392 با هدف کاهش رنج ناشی از زلزله، سهمیه‌ای خاص به داوطلبان مناطق زلزله‌زده درآزمون سراسری سال آینده اختصاص می‌یابد.

وی افزود: در همین رابطه مکاتبات لازم با وزارت کشور برای مشخص شدن شهرها و بخش‌هایی که زلزله در آنها منجر به خسارت‌های جانی و مالی شده، صورت گرفته است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پس از این که شهرهای آسیب‌دیده در جریان زلزله از سوی وزارت کشور مشخص شدند و با توجه به ظرفیت دانشگاه‌ها و رشته‌ محل‌ها، ظرفیت اختصاص یافته به مناطق زلزله‌زده تعیین و از طریق دفترچه راهنمای انتخاب رشته در مرداد 97 به داوطلبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع : خبرگزاری تسنیم

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس انلاین , تدریس خصوصی دروس عمومی کنکور , تدریس خصوصی کنکور و ... برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , تدریس خصوصی دروس عمومی کنکور , تدریس خصوصی کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

 تقویم امتحانی نیمسال اول تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشگاه های کشور اعلام شد که براساس آن امتحانات دانشجویان از نیمه دی ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کلاس های درس دانشجویان در نیمسال اول تحصیلی به روزهای پایانی خود نزدیک شده و زمان برگزاری امتحانات دانشگاه ها به زودی آغاز می شود.

براساس تقویم آموزشی، کلاس های درس دانشگاه های بزرگ کشور ۱۳ دی ماه به پایان می رسد و امتحانات از ۱۶ دی ماه آغاز می شود.

همچنین امتحانات این دانشگاه ها اوایل بهمن ماه به پایان می رسد.

جدول امتحانات دانشگاه های بزرگ کشور

ردیف

دانشگاه

پایان کلاس

آغاز امتحانات

پایان امتحانات

۱

تهران

۲۰ دی

۲۳ دی

۴ بهمن

۲

علامه طباطبایی

۱۳ دی

۱۶ دی

۲۷ دی

۳

امیرکبیر

۱۳ دی

۱۶ دی

۲۸ دی

۴

شهید بهشتی

۱۳ دی

۱۶ دی

۲۷ دی

۵

صنعتی شریف

۱۳ دی

۱۶ دی

یکم بهمن

۶

علم و صنعت

۱۳ دی

۱۶ دی

۴ بهمن

۷

خواجه نصیر

۲۱ دی

۲۳ دی

۸ بهمن

۸

اصفهان

۱۳ دی

۱۴ دی

۲۷ دی

۹

صنعتی اصفهان

۶ دی

۹ دی

۲۴ دی

۱۰

تربیت مدرس

۲۰ دی

۲۳ دی

۱۲ بهمن

۱۱

فردوسی

۱۳ دی

۲۰ دی

۳ بهمن

۱۲

شیراز

۱۳ دی

۱۶ دی

۳۰ دی

۱۳

تبریز

۱۳ دی

۱۶ دی

۴ بهمن

کلاس های درس دانشگاه صنعتی اصفهان زودتر از دیگر دانشگاه های بزرگ کشور به اتمام رسیده بنابراین امتحانات این دانشگاه زودتر از دیگر دانشگاه ها آغاز شده و در ۲۴ دی ماه پایان می یابد.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , آموزش کلاس آنلاین و ... برای عزیزان دانشجو آرزوی موفقیت دارد.

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , آموزش کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش خبرگزاری مهر تفاهمنامه همکاری مرکز تحقیقات حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با مرکز حقوق سلامت فرانسه امضا شد.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با مرکز اروپایی حقوق سلامت دانشگاه مونپلیه فرانسه به امضاء رسیده است.

این تفاهمنامه همکاری درحاشیه برگزاری اولین کنگره بین المللی حقوق سلامت به امضای دکتر محمود عباسی و پرفسور فرانسوا ویالا روسای دو مرکز رسید.

این تفاهمنامه که در چارچوب همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه های فرانسه به امضا رسید، زمینه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه های اخلاق زیستی تدریس خصوصی زیست و حقوق سلامت بین دو مرکز و تبادل استاد و دانشجو و پذیرش دانشجوی دکتری پژوهشی تدریس خصوصی کنکور دکتری مشترک در رشته های حقوق سلامت را فراهم می کند.

همکاری های مشترک دو مرکز از سه سال قبل آغاز شده و در چارچوب تفاهم نامه منعقد، تعمیق و توسعه می یابد.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی زیست شناسی ,تدریس زیست کنکور , تدریس زیست شناسی کنکور , تدریس خصوصی کنکور دکتری و ... آرزومند موفقیت روز افزون می باشد.

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زیست شناسی , تدریس زیست کنکور , تدریس زیست شناسی کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

کلاس آنلاین



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از شکل‌گیری اقتصاد مدرسه خبر داد و گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا به جای آنکه والدین فرزندشان را در موسسات خصوصی ثبت نام کنند، بتوانند در مدرسه این خدمات را دریافت کنند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، علی الهیار ترکمن، درباره مدیریت بهینه منابع و افزایش درآمدزایی درآموزش و پرورش اظهارکرد: هدف عمده ما این است که منابع آموزش پرورش را به صورت یک بسته مشخص و متنوع پیش بینی کنیم به این معنا که در چارچوب قوانین و مقررات از وابستگی صرف به منابع دولتی فاصله بگیریم.

وی افزود: برنامه معاونت توسعه مدیریت سه راهکار برای دستیابی به این هدف است: نخست آنکه بهره‌وری ناشی از فعالیت‌ها را بالا برده و 35 درصد منابع را از این طریق بالا ببریم. دوم انکه اقتصاد مدرسه را شکل دهیم. البته اقتصاد مدرسه به معنای درآمدزایی و تبدیل مدرسه به محلی اقتصادی نیست.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اقتصاد مدرسه گفت: در این برنامه به دنبال آن هستیم که مدرسه خدمات خود را به والدین ارائه کند و آنها به جای آنکه به مراکز و آموزشگاه‌های خصوصی مراجعه کنند به مدرسه بیایند و مابه ازای گذراندن دروس تقویتی و آمادگی در داخل مدرسه تعریف شود.

الهیار ادامه داد: راهکار سوم نیز این است که بتوانیم سهم خود را از منابع عمومی دولت تا حد زیادی شفاف کنیم. اکنون حدود 10.5 درصد از منابع عمومی کشور صرف آموزش و پرورش می‌شود در حالی که اگر بر مبنای عملکرد محاسبه کنیم این سهم به 11 درصد می‌رسد اما محاسبات ما نشان می‌دهد که به سهم 12 تا 12.5درصدی از منابع عمومی کشور برای ایجاد تعادل منطقی بین نیازها و مصارف نیاز داریم. برای رسیدن به این سه هدف تلاش کرده و قصد داریم در میان مدت به این هدف برسیم.

منبع : خبرگزاری برنا

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , آموزشگاه زبان و ... برای تمامی دانش آموزان آرزوی موفقیت دارد.

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , آموزشگاه زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

آموزشگاه موسیقی



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , آموزشگاه موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

آموزشگاه زبان



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , آموزشگاه زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد امروز ۱۰ دی ماه پایان می یابد
به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان جهت ثبت نام برای نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی باید به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کنند

پیگیری آخرین وضعیت درخواست های موارد ثبت شده بر اساس شیوه نامه نقل و انتقالات به صورت آنلاین در سامانه منادا قابل مشاهده است و متقاضیان میهمانی می توانند از ۷ بهمن ماه تا قبل از زمان شروع کلاس ها نتایج درخواست خود را از طریق این سامانه مشاهده کنند.

با توجه به اینکه امکان انتخاب چند واحد مقصد وجود دارد به متقاضیان توصیه می شود از این امکان استفاده کنند تا در صورت عدم کسب امتیاز لازم برای واحد مقصد، اولویت های بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی ,هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی, تدریس خصوصی تافل , کلاس آنلاین و ... برای عزیزان دانشجو آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و تا ساعت 23 روز چهارشنبه 13 دی ماه ادامه دارد.
آزمون EPT در روز جمعه 22 دی ماه96 به طور همزمان در شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، ساری، شیراز، کرمان و مشهد برگزار خواهد شد و زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه 20 دی ماه است.
داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.
پس از برگزاری آزمون، سوالات و کلید سوالات از طریق سامانه یاد شده در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

منبع : خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور, کلاس آنلاین و... برای داوطلبان شرکت کننده آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

مهندس 'مسعود عتیقی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود:در میان بومیان آمریکا هر ماه بدر، به ماهی شناخته می شود که در ارتباط با آب و هوای آن ماه از سال است. بر این اساس ماه بدر دی با توجه به شروع فصل زمستان به ماه کامل گرگ مشهور است.
وی گفت: ساعت 5:54 دقیقه بامداد سه شنبه 12 دی ماه (دوم ژانویه) کره ماه به وضعیت ماه کامل و یا اصطلاحا به وضعیت ماه بدر می رسد و از آنجاکه در ساعت 1:24 دقیقه بامداد همین تاریخ ماه در کمترین فاصله با زمین قرار دارد به این ماه کامل ابر ماه یا سوپر مون گفته می شود.
عتیقی ادامه داد: در هنگام حضیض زمینی ماه ( کمترین فاصله ماه با زمین)، ماه 356 هزار و 566 کیلومتر با زمین فاصله دارد. بنابراین با طلوع ماه در شامگاه دوشنبه 11 دی ماه که با اولین روز سال نو میلادی 2018 مصادف است، دومین ابر ماه سال 96 و اولین ابر ماه از دو ابر ماه سال 2018 میلادی مشاهده می شود.
به گفته مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران، ابر ماه دی 96 ساعت 17:38 دقیقه دوشنبه 11 دی از افق شرق - شمال شرق همراه با صورت فلکی دو پیکر طلوع می کند. این در حالی است که حدود نیم ساعت قبل خورشید در افق غربی پنهان شده است
عتیقی ادامه داد: این ابر ماه از ابر ماه آذر 96 به زمین نزدیک تر و تا 14 درصد بزرگتر از دیگر ماه های بدر و حداکثر تا 30 درصد درخشانتر است.ابر ماه بعدی 12 بهمن 96 خواهد بود.
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران با اشاره به اینکه مشاهده ابر ماه با چشم غیر مسلح و در سراسر ایران تا پس از طلو ع خورشید در بامداد سه شنبه 12 دی امکان پذیر است، گفت عکاسی در ترکیب با بناهای شاخص هر منطقه به ویژه بناهای تاریخی و مناظر طبیعی یکی از علائق رصدگران آماتور در سراسر جهان از جمله ایران است و این انجمن پذیرایی عکس های منتخب علاقمندان, تدریس خصوصی عکاسی از این پدیده جذاب در کانال تلگرامی خود است.
عتیقی خاطر نشان کرد: نکته جالب در مورد این ابر ماه این است که طی سه ماه متوالی آذر، دی و بهمن 96 همه ماه های کامل، ابرماه بودند و هستند و در ژانویه 2018 نیز دو ابر ماه یکی در روز اول و دیگری در روز پایانی ژانویه 2018 قابل مشاهده است.
وی گفت: به رغم اینکه در هر ماه یک ماه کامل داریم اما به علت مدار بیضوی ماه به دور زمین و شرایط قرار گیری ماه در این مدار در هنگام بدر با توجه به فاصله آن از زمین هر ماه یک ابر ماه نداریم چرا که ابرماه هنگامی قابل مشاهده است که ماه ضمن اینکه کامل شده در کمترین فاصله با زمین نیز قرار دارد

منبع : خبرگزاری ایرنا

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی ,تدریس خصوصی عکاسی , تدریس خصوصی المپیاد نجوم , کلاس آنلاین و ... شما را به تماشای این ابر ماه دعوت می کند.

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی عکاسی , تدریس خصوصی المپیاد نجوم , کلاس انلاین , هزینه تدریس خصوصی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

پرویز و پونه - معلم خصوصی 

یعنی استاداشون چه کسایی میتونن باشن ؟

جدید ترین کار سروش رضایی



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

این طور به نظر می رسد که بازی های امروزی خصوصا بازی های آنلاین تاثیرات مخربی بر روی رشد کودکان دارد.و قطعا حقیقت هم این است اما نباید تاثیرات مثبت آن را در آموزش کودکان نادیده بگیریم.

مسلما کودکان نباید هر ثانیه را در روز را به صفحه مانیتور خیره شوند ولی بازی های آنلاین و تحصیل منافاتی با یکدیگر ندارند. ممکن است از خود بپرسید ضرورت استفاده از بازی در کلاس چیست؟ این 5 دلیل، معرف حضور واجب بازی در کلاس برای آموزش کودکان است:

  1. دانش آموزان در پروسه بازی آموزش میبینند.

در یک بازی دانش آموزان با جنبه های مختلف یک موضوع آشنا میشوند، به ایده و کانسپت های جدید دست پیدا می کنند و تجربه های جدید و جالبی کسب می کنند. برای مثال، در شروع کلاس زبان اسپانیایی با بازی با تعدادی کارت سال تحصیلی را شروع کردیم. بچه ها در گروه های 4-5 نفره تقسیم شدند. در هر گروه دستورالعمل هارا از روی کارت هایشان میخواندند و بازی در سکوت کامل انجام شد. در مرحله بعدی برنده هر گروه وارد گروه دیگری میشود و به دلیل تفاوت دستورالعمل ها مدت زمانی طول می کشد تا با فضای کاری گروه جدید آشنا شود. البته هیچ یک از دانش آموزان نمیدانستند که دستور العمل بازی های هر گروه متفاوت است. انجام این بازی آشنایی و درک تفاوت های هر کشور و تجربه حضور در محیط های جدید و متفاوت را در اختیار دانش آموزان قرار میدهد.

یک دور دیگر این بازی را انجام دادیم اما این دور دانش آموزان میتوانستند با یکدیگر صحبت کنند و هر گروه راجع به دستورالعمل های قوانین خود به تازه وارد ها توضیح میدانند.و بچه ها ابراز میکردند که با امکان حرف زدن با یکدیگر بازی خیلی لذت بخش تر شد. پس یادگیری یک زبان جدید برای برقراری ارتباط با مردم کشورهای جدید لازم و ضروری است.

این نتیجه ای بود که خود دانش آموزان به آن رسیدند.

  1. بازی شالوده ای برای مشارکت بچه ها در کلاس ایجاد میکند.

در ادامه مثال ، دانش آموزان برای اینکه با یک زبان جدید آشنا بشوند باید لغت و دستورزبان های زیادی را فرابگیرند.

پس به تمرین های زیادی در کلاس احتیاج دارند. بازیها دانش آموزان را به مشارکت در کلاس دعوت میکند. در حالیکه انبوه تمرین ها و تکالیف متنوع شاید تاثیر اندکی در یادگیری این قواعد و لغات برای دانش آموزان داشته باشد، آموزش از طریق بازی محیط را برای مشارکت و یادگیری کودکان آماده میکند. یعنی دانش آموزان ناخودآگاه در پروسه یادگیری و مشارکت در انجام تمرین ها قرار می گیرند.

  1. از طریق بازی دانش آموزان مهارت متنوعی را فرا میگیرند.

مهارت هایی که دانش آموزان در طی بازی یاد میگیرند مهارت تفکر، خلاقیت، کارگروهی و ورزش است. در ادامه مثال ذکر شده، برای یادگیری مهارت لغت که اهمیت بالایی دارد ،  بازی جدول و لغت یابی را در کلاس ها اجرا کردیم (هم کلاس های خصوصی هم کلاس آنلاین) علاوه بر اینکه زمان لذت بخشی را با دانش آموزانم تجربه کردیم و سطح یادگیری بچه ها بسیار بالا بود.

در یکی از کلاسهایم بعد از پایان کلاس، یکی از دانش آموزانم از من تشکر کرد بابت بازی که باهم کردیم و برایش خیلی عجیب بود که یک انسان بالغ هم با بچه ها بازی میکند و به من گفت که من اولین آدم بزرگی بودم که وقتم را به بازی با او گذراندم.

یکی از زیبایی های کار آموزش آشنایی با دانش آموزانی از اقشار مختلف است و بازی کردن و آموزش از طریق بازی به کودکان راه بسیار مناسبی برای برقراری ارتباط با بچه ها و آموزش مهارت های متنوع به آن ها می باشد.

حتی بازی هایی وجود دارند که به عنوان مربی تیم فوتبال، معلم خصوصی، مدیریت مالی و مدیریت پروژه و را به کودکان آموزش میدهند.

بیشتر بازی ها نیازمند تفکر و تصمیم گیری سرعتی هستند. به عبارت دیگر، آن ها باید از منطق خود استفاده کنند تا فکرکنند برای قدم های جلوتر خود چه راه حلی را در نظر بگیرند.این آموزش بسیار ارزشمندی است چراکه کودکان در آینده در موقعیت های مختلف احتیج به پیش بینی و عکس العمل های سریع و به موقع دارند و این بازی ها منطق آن هارا رشد میدهد و آن هارا برای این موقعیت ها آماده میکند.

  1. در پروسه بازی،  دانش آموزان به خوبی با محتوای درسی آشنا می شوند و خاطرات خوبی از آموزش در ذهنشان می ماند.

بسیاری از خاطرات من از کلاس هایم مربوط به زمان بازی با دانش آموزانم است. وقت هایی که به بازی پانتومیم اختصاص دادیم و اداهایی که بچه ها برای هم در می آورند. همان طور که ما این صحنه هارا به خاطر میسپاریم دانش آموزان هم یادشان می ماند. یعنی زمان یادگیری درس ،آن اتفاق به خصوص را محتوای آموزشی آن به خاطر می سپارد. این بازی ها میتواند تجربه های حسی متنوعی را برای دانش آموزان ایجاد میکند.

چون بازی برای کودکان بسیار جذاب است و گاهی پروسه آموزش ممکن است جذابیت لازم برای جلب توجه کافی دانش آموزان نداشته باشد و در موارد خاص که کودک اختلالات توجه داشته باشد وجود بازی می تواند کمک بزرگی باشد.

 

  1. روان شدن در کار با کامپیوتر و شبیه سازی

این بخش بیشتر مربوط به بازی های کامپیوتری و آنلاین است. این بعد بسیار مهمی در آموزش کودکان است چراکه دنیای امروز ما با تکنولوژی احاطه شده است. انجام بازی های آنلاین کودکان را در راه کار با کامپیوتر و اینترنت با طبیعتش آشنا میکند .حتی وب سایت ها و درگاه هایی وجود دارند که با تفریح و بازی به بچه ها استفاده صحیح از کامپیوتر و موس و کیبورد را یاد میدهد.به همین منظور است که اساتید حرفه ای تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زیست یا تدریس خصوصی زبان انگلیسی آموزش خود را به سمت روش های جدید و هیجان انگیز و همین طور بازی محور سوق می دهند.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

تدریس زیست کنکور



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی زیست شناسی , هزینه تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی زیست شناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

تدریس زیست شناسی کنکور



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی زیست شناسی , هزینه تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی زیست شناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

تدریس خصوصی فیزیک



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی فیزیک , تدریس خصوصی فیزیک و آزمایشگاه , هزینه تدریس خصوصی فیزیک , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

حسین توکلی،مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ (نوبت هجدهم) از فردا سه‌­شنبه ۵ دی ماه ۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی افزود: داوطلبان باید همراه با پرینت کارت آزمون براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

توکلی خاطرنشان کرد: در این آزمون تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۲۸ هزار و ۱۸۰ داوطلب زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ داوطلب مرد هستند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته است.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور جمعه ۸ دی ماه در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار می‌شود. شروع فرآیند برگزاری آزمون ۸: ۳۰ صبح خواهد بود و داوطلبان باید پیش از ساعت ۸ صبح که زمان بسته شدن درب حوزه‌ها است، در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

وی یادآور شد: در زمان برگزاری آزمون یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه امتحانی در یک بسته نایلونی به داوطلب داده می‌شود که باید در مهلت تعیین شده به سئوالات پاسخ دهند. زمان تعیین شده برای پاسخ به سئوالات به شرح جدول مندرج در برگه راهنما و بر روی جلد بسته آزمون مشخص شده است.

توکلی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نمره منفی ندارد

منبع: خبرگزاری دانشجو

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی, هزینه تدریس خصوصی, تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی کنکور ارشد , کلاس آنلاین و ... برای داوطلبان شرکت کننده آرزوی موفقیت دارد.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور , تدریس خصوصی کنکور ارشد , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

 محققان برای نخستین بار توانستند با کمک یک ابزار مهندسی ژنتیک ناشنوایی مادرزاد را در موش ها درمان کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ساینس، محققان توانستند برای نخستین بار ناشنوایی مادرزاد را با کمک ابزار مهندسی ژنتیک درمان کنند.

ناشنوایی یک اختلال ژنتیکی است که در بیش از ۵۰ درصد افراد اتفاق می افتد و اصولا غیرقابل درمان است. اما اکنون محققان  شیوه درمانی را آزمایش کردند که به طور موفقیت آمیز ناشنوایی در موش ها را معکوس کرد و امیدی برای درمان آن در انسان را نیز به وجود آورده است.

محققان دانشگاه هاروارد برای این منظور  از روشCrispr CAS-9 استفاده کردند. Crispr در حقیقت بهبود دی ان ای در سلول های زنده است.

در موش هایی که به طور مادرزاد ناشنوا متولد شده اند، این روش متغیر ناشنوایی ژنی به نام TMC1 را خاموش کرد.

انسان هایی که چنین متغیر ژنتیکی داشته باشند، دچار ناشنوایی تدریجی می شوند و محققان امیدوارند این روش درمانی را برای انسان نیز به کار ببرند.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , تدریس خصوصی زیست شناسی ,تدریس زیست کنکور, تدریس زیست شناسی کنکور و ... آرزوی سلامتی و تندرستی برای عزیزانی که این بیماری را دارند از خدای منان خواستار است.



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زیست , تدریس خصوصی زیست شناسی , هزینه تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی زیست شناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

محققان کفشی برای بیماران مبتلا به پارکینسون ساخته اند که راه رفتن در یک مسیر را برای آنان آسانتر می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، یکی از علائم پارکینسون که gait freeze نامیده می شود و در این حالت فرد به طور موقت توانایی گام برداشتن هنگام راه رفتن را از دست می دهد. 

این حالت ممکن است خطرآفرین باشد، زیرا پای فرد روی سطح زمین گیر می کند و بخش بالای بدن او همچنان به سمت جلو در حال حرکت است و در نتیجه فرد تعادل خود را از دست می دهد.

برای بهبود این مشکل اگر فرد بتواند کف زمین را به درستی تشخیص دهد (به عنوان مثال بتواند خطوط بین کاشی ها را بشناسد)، گام برداشتن راحت تر خواهد بود. این روند مدارهایی را در مغز افراد مبتلا به پارکینسون و فعال می کند که راه رفتن فرد استثنائی را تداوم می بخشد.

در همین راستا دانشمندان هلندی دانشگاه Twente و مرکز درمانی دانشگاه رادبود کفشی با لیزر ساخته اند که این وضعیت را بهبود می دهد. هر لنگه این کفش ها هنگامی که با زمین تماس می یابد، خط نوری قرمزی روی سطح منتشر می کند. بنابراین صاحب کفش می تواند به راحتی کف زمین و مسیر گام برداشتن را تشخیص دهد و راه برود. 

تاکنون این کفش برای ۱۹ بیمار مبتلا به پارکینسون آزمایش شده و توانسته است وضعیت گام برداشتن بیماران را ۴۶ درصد بهبود دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کودکان استثنائی , کلاس آنلاین و ... برای این افراد آرزوی سلامتی دارد.

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی کودکان استثنائی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

 معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر ضرورت یکپارچگی جامعه استارتاپی گفت:رشد استارتاپ‌ها زمینه‌ساز تحقق اقتصاد دانش‌بنیان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهوری در یلدای کارآفرینان استارتاپی که با حضور جمعی از صاحبان کسب و کارهای نوآور و استارت آپی ایران برگزار شد گفت: عملکرد استارتاپ های ایران در چند سال اخیر نشان داده که راه این اکوسیستم برای رفاه و آبادانی کشور باز شده است.

وی افزود: مهمترین لازمه تحقق اقتصاد دانش بنیان و جامعه استارتاپی، زیست بوم کارآفرینی است آنچه که در این حوزه می تواند ساختار اقتصادی را شکل دهد حرکت هماهنگ و رو به جلوی تمامی بخش های زیست بوم کارآفرینی است.

ضرورت یکپارچگی و هماهنگی جامعه استارتاپی

رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به این‌که مهمترین بازیگر میدان اقتصاد دانش بنیان کشور صاحبان کسب و کارهای استارتاپی و دانش بنیان هستند گفت: تلاش برای بهبود محیط کسب و کار دانش بنیان به به یکپارچگی، هماهنگی و درک مشترک صاحبان استارتاپ ها وابسته است و در این صورت است که زیست بوم کارآفرینی و نوآوری در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می‌کند.

ستاری ادامه داد: شکل‌گیری و فعالیت انجمن صنفی استارتاپی می‌تواند به حل چالش‌های فعالان این حوزه و یکپارچگی برای کمک به تقویت زیست بوم کارآفرینی و نوآوری کمک کند.

برداشته شدن انحصارها و موانع با نقش‌آفرینی استارتاپ ها

ستاری، با اشاره به اینکه حضور بخش خصوصی در عرصه اقتصاد دانش بنیان می‌تواند زمینه‌ساز از میان برداشته شدن انحصار ها و موانع فراروی استارتاپ ها شود افزود: با توجه به ساختار اقتصاد نفتی که ساز و کارهای دست و پاگیر برای راه اندازی کسب و کار با چالش‌های متعددی مواجه هستند، جهت گیری صحیح به سمت اصلاح اقتصاد یاد شده با اعتماد داخلی فعالان این عرصه محقق می شود.

وی افزود: حضور تعدادی از استارتاپ ها در بازار بورس کشش خوبی را در این بازار ایجاد کرده است و افزایش سهام و بالارفتن میزان ارزش افزوده این شرکت‌ها می‌توانند انگیزه لازم را در بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این عرصه پر ظرفیت ایجاد کند.

آمادگی دانشگاه‌ها برای شکل‌گیری محیط مساعد کسب و کار نوآور

وی با اشاره تغییر حرکت دانشگاه‌ها به سوی حمایت از استارتاپ‌ها گفت: دانشگاه‌ها در حال بدل شدن به یک محیط کسب و کار مساعد برای کسب و کارهای خلاق است و به تدریج آموخته‌اند که برای کسب درآمد به دولت متکی نباشند.

منبع : خبرگزاری مهر

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۸۰ شرکت استارتاپی اطراف دانشگاه صنعتی شریف، مشغول فعالیت‌ هستند که ۵۳۰۰ نفر را به کار مشغول کرده‌اند این امر نشان می‌دهد زمینه تبدیل شدن محیط پیرامونی دانشگاه‌ها به یک محیط مساعد برای کسب و کار دانش‌بنیان در حال محقق شدن است.

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , تدریس خصوصی زیست شناسی و ... برای شرکت های استارتاپی آرزوی موفقیت دارد.

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی زیست شناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : استاد سلام

ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان عزیز در هر پایه و مقطعی که تحصیل می کنند، با توجه به نقشی که والدین در این ایام دارند و تاثیری که بر عملکرد فرزندشان درامتحاناتش می گذارند، لازم است توصیه هایی جهت عبور از این روزهای مهم و حساس برای والدین محترم و دانش آموزان عزیز داشته باشیم.

توصیه هایی که گرچه بارها شنیده ایم و تکراری شده اند، اما ضرورت یادآوری آنها به دلیل اهمیتشان است.

  1. یادمان باشد، در ایام برگزاری امتحانات، فضایی آرام و اطمینان بخش بر خانه حاکم باشد. تحقیقات ثابت کرده که اضطرابهای بیجا، کارآمدی فرد را کم می کند و تاثیرات منفی دارد.
  2. والدین و دانش آموزان باید بدانند که امتحان، وظیفه دانش آموز است. پدر و مادر وظایف خودشان را دارند و دانش آموزان نیز وظایف خودشان را. دانش آموز خودش باید درس بخواند، تمرین حل کند، تکالیفش را انجام دهد و برای کلاس روز بعد و امتحان احتمالی اش آماده باشد. مثل اینکه وظیفه پدر و مادر تامین هزینه تدریس خصوصی ریاضی است اما دانش آموز وظیفه دارد به موقع در آموزشگاه حاضر شود و تمریناتش را خودش حل کند.
  3. در فرصت های مناسب فرزندتان را به اقتضای سنش تشویق کنید. تائید کردن او سبب ایجاد قدرت عجیبی در او خواهد شد. او احساس می کند برای یادگیری و حل مساله توانایی بیشتری دارد. پس تلاش او را در هر سطحی تشویق کنید.
  4. در همه حال شنونده خوبی باشید. فرزند شما باید بتواند مشکلات درسی اش را با شما مطرح کند.
  5. به وضعیت غذایی فرزندتان توجه کنید. در ایام امتحانات سعی کنید رژیمی کامل و مناسب از مواد غذایی در اختیار او بگذارید تا از لحاظ جسمی در مضیقه نباشد.
  6. به فرزندتان اطمینان بدهید هر نتیجه ای در امتحان به دست بیاورد، مورد قبول شماست، در ضمن باید تمام تلاشش را برای بدست آوردن بهترین نتیجه بکند.
  7. او را امیدوار کنید به اینکه تا به حال از سد امتحانات زیادی عبور کرده و اینبار نیز خواهد توانست با موفقیت به نتیجه مورد نظرش برسد.
  8. به گونه ای رفتار کنید که امتحان در نظر او خیلی بزرگ جلوه نکند، ضمن اینکه یادآوری کنید که برای سنجش سطح آموخته هایش لازم است امتحان بدهد.
  9. اهداف امتحان دادن را برای او روشن کنید تا متوجه باشد که باید برای آموختن و یادگیری مطالعه و فعالیت کند نه برای کسب نمره.
  10. توجه کنید میزان یادگیری مطالب درسی مهم است نه نمره ای که دانش آموز در امتحان کسب می کند. بچه های زیادی در امتحان قبول می شوند که دو روز بعد قادر به یادآوری مطالب امتحان نیستند.
  11. فرزندتان را با خودش مقایسه کنید. مقایسه فرزندتان با همسالان دیگرش، سبب ایجاد حس منفی در وی خواهد شد. بعد از هر جلسه کلاس تدریس خصوصی فیزیک او را نسبت به جلسه پیش و با خودش مقایسه کنید.
  12. وجود اضطراب در والدین به شدت بر آرامش دانش آموزان موثر است. خیلی از والدین بیش از فرزندشان درگیر امتحان می شوند.
  13.  در آخر اینکه هر چه تسلط دانش آموز بر موضوع درس بیشتر باشد، آمادگی ذهنی بیشتری برای امتحان دادن خواهد داشت. پس قبل از امتحان اصلی، او را تشویق کنید تا امتحانات فرضی بدهد.

استاد سلام به همراه معلمان خوب تدریس خصوصی در تمام دروس و تمام پایه ها به صورت حضوری و کلاس آنلاین، همراه همیشگی پدر و مادرها و دانش آموزانی است که دغدغه شبهای امتحان دارند و به دنبال راه مطمئنی برای رفع نیاز درسی در شبهای امتحان هستند.



:: برچسب‌ها: کلاس آنلاین , تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی فیزیک , هزینه تدریس خصوصی ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1396 | نظرات ()